Suihkulähde ?!?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Vani76, 23.9.2003.

  1. Vani76

    Vani76 Gearhead

    Remppasin tuossa vanin etujarrut ja ilmauksen yhteydessä huomasin polkiessani jarrua, että jarrunestesäiliöstä suihkusi jarrunestettä (ei pulppuamalla vaan n.2-3cm suihku) poljennan alkussa. Tämä tapahtuu joka polkaisulla, mutta vaan polkaisun alussa.
    Vika vai ominaisuus? En ole aiemmin moista huomannut. Jarrut toimii kyllä hyvin.
     
  2. Duster

    Duster 1st gear

    Siis tuliko se "suihku" säiliöstä nesteen alta, kun oli kansi auki. Eli vaikutti siltä, että kun polkas tuli nestettä takaisin säiliöön.

    Minä huomasin tuossa saman Dusterin kanssa ja kaipaisin myös vastausta.
     
  3. Vani76

    Vani76 Gearhead

    Jep, näin kävi että nestettä virtaa hetken "väärään"suuntaan.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    no täytyyhän sen nesteen päästä takas sinne säiliöön... taitaa olla normaalia tommonen...
     
  5. Jevil

    Jevil 3rd gear

    Musta tuntuu että se on ominaisuus. Olen todennut saman omien GM- ja Mopar-tuotteiden kanssa. Näissä mun autoissa pääsylinteri on ollut valurautaa. En tiedä miten on alumiinisylinterin kanssa... Kaikissa jarrut ovat aina toimineet tehokkaasti.
     
  6. J.J. Laakso

    J.J. Laakso Gearhead

    Kuuluu toimintaan. Sitten kannattaa olla huolissaan jos ko. suihkua ei tule...
     
  7. M.H.

    M.H. 3rd gear

    Kai se on uskottava, vaan ei entisissä jaappanilaisissani.
     

Kerro tästä muillekin!