Suomalaiset Latolöydöt / Metsäautot / Tallien aarteet...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 6.3.2003.

  1. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Hyvä, hyvä... Ramblerit talteen!

    www.amccf.com siellä ne Ramblerit on....
     
  2. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Tuore kuva tältä päivältä[​IMG]
     
  3. anglia67

    anglia67 3rd gear

    OHO :eek: Ford courier 1960.Asiallinen löytö :)
     
  4. Cilkkis

    Cilkkis 3rd gear

     
  5. raggar

    raggar Gearhead

     
  6. teepee

    teepee Gearhead

    Tuollainen mersu "löytyi" yhen hallin pihalta
    Tänään siirtyi omaan talliin talviprojektiksi.

    [​IMG]

    [​IMG]

    MB 190c -63 "Heckflosse"
    Viimeksi katsastettu -85, poistettu kilvistä -89

    Jos löytyy osia tuollaiseen niin saa tarjota, pikaisen tutkimisen perusteella ainakin tuulilasi ja takapuskuskuri ja varmaan kaikenlaista muutakin kunhan ehtii tutkimaan tuota tarkemmin.

    Edit: ei ollukkaan 190Dc vaan 190c kun on bensakoneella
     
  7. flanagan

    flanagan Gearhead

    Viikko sitten kävin hakee 16 vuotta pukkien päällä kylmässä tallissa olleen -65 4d Dartin! Suht. hyvin oli säilynyt.
    Jos jollain on ylimääräisiä osia kyseiseen laitteeseen saa tarjota!
     
  8. JJ

    JJ Gearhead


    Puskureita, siis hyviä, ei Suomesta löydy. Uusia saa MB classic centerin kautta muistaakseni 7000€/kpl.
     
  9. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Puskurista 7000-ekee...! :eek: -Oldsiin sai ameriikasta vähän yli 1000-ekellä.. 8)
     
  10. JJ

    JJ Gearhead

    Nojuu, kävin itsekin tollasta siipimersua katsomassa mistä puuttui mm. puskurit ja bensatankki. Tankillakin hintaa 1500€...jäi ostamatta mersu...
     
  11. audiq

    audiq Gearhead

    Naapurilla oli -63 vuoden vastaava Mersu. Juuri pari päivää sitten siitä oli hänen kanssaan juttua. 1500 markalla sen oli myynyt. Olin sitä työntämässä trailerille ja silloin pisti silmään, että pohja oli hitsaamattoman näköinen ja tosi hyvässä massassa.
    Rusutjärvelle se lähti nuoren miehen projektiksi ja muutaman vuoden päästä se oli myyty ilmeisesti osin purettuna jonnekin pohjoisemmaksi.
    Missähän mahtaa olla nykyään tuo vihreä Mersu. Lasikuituiset etulokasuojat, dieselöity (90-luvulla) ja ZX- alkuiset mustapohjaiset rekisteritunnukset ne selvimmät tuntomerkit.

    Olisin sen aikanaan itse ostanut, jos se olisi edelleen ollut bensakoneella.
     
  12. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Onko puskuri tehty umpikullasta?? Hinnan perusteella on!!! :eek: :eek:
     
  13. teepee

    teepee Gearhead

    Googlettamalla löytyi vähän kohtuuhintaisemmat puskurit mersuun, etu- ja takapuskurit 795e + toimitus 30e ?

    http://www.alibaba.com/product-free/104 ... steel.html

    Alibaba.com, kuulostaa hyvinkin luotettavalta firmalta, eikun visanumeroa lähettämään :-?

    Ei vaiskaan, en mä noinkaan paljoo niistä maksais, ku en mä tuota ajatellut MR-kilpiin laittaa......kai?
     
  14. onre

    onre 3rd gear

    Eikös toi Alibaba ole vaan tollanen "trading post" mihin voi jättää ilmoituksia. Kaverit on jotain elektroniikkaa tota kautta ostellut ja mitään ongelmia ei ole ollut.
     
  15. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead

    Sellainenhan se, siellä voi firma mainostaa itseään ja tuotteitaan ja ilmoittaa tavaraa. Vähän niinko kontakti juttuja.
    Itse ollu muutamaan firmaan yhteyksissä.
     
  16. rocket dude

    rocket dude 1st gear

    Ehkäpä tyhmä kysymys mutta mikä merkki ja malli?
     
  17. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

  18. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    `Jooooo 8)

    Niin ja mersusta puheenollen :wink:
    [​IMG]

    Ja sama homma, puskurit kateissa.. Tosin kävis kyllä raadotkin kunhan olis malliksi niin vois tehä vaikka maalatutkin.. Jos "TeePee" saa paremman puskurin niin mulle kelpaa tuo harsokin 8)
     
  19. street and race

    street and race Gearhead

    Mersuissahan yks tähti merkki lisää joka asian hintaa vähintään kolminkertaiseksi
     

Kerro tästä muillekin!