Suomalaiset Latolöydöt / Metsäautot / Tallien aarteet...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 6.3.2003.

  1. anglia67

    anglia67 3rd gear

  2. debner

    debner Gearhead

    Satuinpa minäkin törmäämään tähän Espoolaiseen kadunvarsinäkymään:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. Mokomakin

    Mokomakin Gearhead

    Valkoinen kippo alimmassa kuvassa ilmeisesti subaru xt. Jännästi nuo luukkulamppuiset kiinnostaa :)
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mikäs on toi ylimmäinen coupe?
     
  5. Tumi

    Tumi 3rd gear

    Olisko FT Boniton koppa.
     
  6. palontie

    palontie Double Gearhead

    Aika hieno
     
  7. rakkari

    rakkari 3rd gear

    toi ylin voi olla joku kuplan alustalle suunniteltu lasikuitu koppa..
     
  8. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Ylin on kuplan alustalle rakennettu "urheiluauto"...Onneks näitä ei enää juurikaan missään näe :-? :wc: :wc: :wc:
     
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    Onkos sille joku oikea automalli esikuvana,linjat on erittäin kauniit.
     
  10. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Tunnistaako joku XT:n vieressä olevan trapetsilinjaisen auton? On niin tutun näköiset kolmiotakavalot, mutta ei kyllä muistu mieleen että millään yleisellä britti/ranskalaisvalmistajalla olisi ollut tuollaisia eikä se taida italialainenkaan olla. Ja vieläpä 2-ovinen??
     
  11. anglia67

    anglia67 3rd gear

    Olisikohan BMW 700 :eek:
     
  12. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Muokattu viesti alkuperäisen tilalle. Sori linkin poistamisen johdosta.

    Käytiin tossa sellaanen 200km lenkki RiceCupFopian kanssa ajelemassa. Mulla oli kuvakansiokin mutta kun nyt näyttää siltä että tästä kohteesta tuli "kilpailu" Että mäkin oon käynyt tuolla....... poistin kuvakansion linkin sillä MINÄ eikä RiceCupFopia haluta että meidän käynnin jälkeen joku saa vinkkejä paikasta kuten omistajan toive on. Joku vois hieman ajtella tekosiaan :soosoo: sillä autojen tunnistetietojen näyttäminen ei ole oikein omistajaa kohtaan. Omista kuvista olin poistnut rekisterit. Sillä jopa niiden avulla voi paikallistaa. Toivotaan että yksi linkki poistuu näkyvistä lähiaikoina.
    YV:llä voidaan keskustella asiasta/mitä paikasta löytyy. Puhelinnumeron antoon on lupa mutta paikasta ei saa hiiskua mitään.
     
  13. perkele

    perkele Gearhead

    tuttuja kuvia mietmi-3:lta

    oliko pihala vielä se oranssi skoda 110r?
    siinä ulkorakennuksen lähellä?
     
  14. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Lupasin omistajalle että paikasta ei puhuta. Jos joku haluaa tietoa autoista/paikasta multa saa puhelinnumeron muuten EN KOMMENTOI. Viherrysihmisille ei saa antaa vinkkejä missä autot ovat.
     
  15. perkele

    perkele Gearhead

    mä olen käynyt tuolla jo pariin kertaan muutamna vuosi sitten....
     
  16. perkele

    perkele Gearhead

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
     
  17. jakke ja sepi

    jakke ja sepi 2nd gear

    Pitääs tuolta pari löytöä kuskata kotia.kiitos perkeleelle vinkistä ja tiedoista.
     
  18. debner

    debner Gearhead

  19. lucky74

    lucky74 3rd gear


    Löytyypi kyllä Dodgenakin.Perheessä yks tuollanen himmeli seisoo odottaen aikaa parempaa. Keulassa lukee Dodge, auto kyllä oikeasti vissiin Fargo? Tullut aikanaan huoltoautoksi olikohan Hankkija tai jotain?Tarvii tarkistaa omistajalta. Perkinsin dieselillä ja vuosimalli tais olla 1981? Ruma kuin perkele. Lisätieto kanssa kiinnostais jos joku noista tietää.
     
  20. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

     

Kerro tästä muillekin!