Suomalaiset Latolöydöt / Metsäautot / Tallien aarteet...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 6.3.2003.

1. Reksa

Reksa 1st gear

Nuo kommentit helpotti vähän. Keskityn poizun kanssa viemään tuon Opel-projektin loppuun merkillä "hiljaa hyvä tulee". Muutenkin parannellaan ominaisuuksia tukevampia jarruja jne.
    Kaikilla on vaan oma aikansa. Elämäntilanteet määrää ja muuttaa suunnitelmia esim. itse olin yrittäjänä sekä alkoi pientä väkeä siunaantumaan. Ei siinä hirveesti autohommiin asuntovelkaisella aikaa jäänyt.

2. wilburi

wilburi Gearhead

Katohha melkein saman verran ku mulla galaxie 500 ja todellakaan aavistustakaan millo valmistuu jos koskaan

buick71 ja mikkis83 tykkäävät tästä.
  3. Buick55

Buick55 Gearhead

Työ ootte selvästi amatöörejä noiden rojektien kanssa kun noin vähän aikaa vasta mennyt.
    Mulla tuli Lokakuussa 18vuotta tuon "nimimerkki" Buickin kanssa,erinäisistä syistä vähän venynyt tuo homma:D
    Tää on vanha kuva,on siellä jo penkit ja tuo ovi paikallaan.
    Raportoin joskus tästä lisää?

eilhik, riviera56, mikkis83 ja 7 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. juha745

juha745 Gearhead

Ja minua kiinnostais nuo tupakki-ikkunan öö... karmitko nuo nyt vaikka ois?

5. Cortina71

Cortina71 3rd gear

Raportoi ihmeessä miten edistyy, hyvältä näyttää jo nyt, perusteellista työtä olet näemmä tehnyt. Oliko tuo alkuperäinen Suomi.auto?

stealth tykkää tästä.
  6. rane58

rane58 Double Gearhead

Kyllä! [​IMG]

7. Buick55

Buick55 Gearhead

On alkuperäinen Suomiauto,ei ole vieläkään selvinnyt
    alkuperäinen omistaja tai todennäköisesti firma?

Sijaintina ollut Uusimaa BE-150 kilvillä.
    Joskus tuota yritin selvittää muttei silloin tärpännyt.

Korimalli on 4d Super

belair66, Desoto57, wilburi ja 1 muu tykkäävät tästä.
  8. signet

signet Gearhead

Mulla jäi -63 4D Amazon kesken kun piti inttiin lähteä,Elokuussa-90.Sen jälkeen sitä on siirretty muutaman kerran.Eräänlainen latolöytö sekin.Löydän sen itsekin aina joskus ja totean: "pitäis varmaan joskus ottaa työn alle".
    Osien saatavuus on helpompaa tänä päivänä kuin vuonna -90

Muokattu: 1.12.2017
    riviera56, Gary Grand, mikkis83 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. riviera56

riviera56 Double Gearhead

Buick55. Soita kansallisarkistoon. Rekkarin tai valmistenumeron avulla mä sain kaikki tiedot mersuun ja suzukiin. Jonkun euron maksaa kopiot ja postitus mut arpominen loppuu. Tsemp!

10. riviera56

Tosta edellisestä kuvasarjasta tuli heti mieleen Kaurismäen Arvottomat

palontie tykkää tästä.
  11. mietmi-3

mietmi-3 Double Gearhead

Arvaas riviera56 mikä mulle tuli mieleen noista kuvista?

12. riviera56

Ei pysty. Kerro Mikko..

13. isoatlas

isoatlas Gearhead

Kasipätkä pitäisi pelastaa vielä jokkikseen.

14. mietmi-3

mietmi-3 Double Gearhead

Tahtoo.......

15. nipa

nipa Gearhead

a ja b alkuiset kantakortit ovat joskus paatyneet kaatopaikalle. ei ole arkistossa itsella ax ja bz alkuiset autot

16. Buick55

Buick55 Gearhead

Näin sen aikoinaan ymmärsin,että kantakortit on tuhoutuneet,mutta voiko kansallisarkistossa olla kopioita noista?
    Täällä Keski-Suomessa on vielä kantakortteja hyvin jäljellä ja noista tuohon omaan löytyi
    korttikopio kun auto on tullut tänne joskus-59-60,niistä ei vaan ollut apua selvittää alkuperäistä omistajaa?

17. nipa

nipa Gearhead

ovat olleet helsingin poliisilaitoksella josta viety kaatopaikalle.joten todennakoisesti eivat ole missaan arkistossa.

18. eilhik

eilhik Gearhead

Volgasta myöskin eilinen Rikos ja Rakkaus

19. mietmi-3

mietmi-3 Double Gearhead

Etelä Suomen kantakorttien hävitys oli koitua omalla kohdalla katastrooffiksi silloin Goliath projektin osalta. Onneksi ex omistaja muisti lopulta että autossa oli ollut hämeen läänin kilvet joskus. Kantakortti löytyi Mobilian arkistosta.
    Noita kantakorttia löytyy lääneittäin. kannattaa kysellä paikallisilta mobilisteiltä.
    Tossa luettelo http://www.sahk.fi/29

Muokattu: 10.12.2017
  20. Fileeraus

Fileeraus 3rd gear

Kerro tästä muillekin!