Suomalaiset Latolöydöt / Metsäautot / Tallien aarteet...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 6.3.2003.

1. Kalu

Kalu Double Gearhead

Kesällä viimeks ajellu tuosta ohi ja mielestäni kökötti vieläkin siellä pihalla? Vai kuvittelinko vaan, kun aina se siellä on ollut niin kai se oli sit vieläkin...

2. miguelo

miguelo Gearhead

Jaa, minulla puolestaan on mielikuva, jotta auto olisi jo hävinnyt tuolta paikalta missä se lojui, liekö sitten jonkun toimesta otettu työn alle, taikka siirretty muualle.

Ei tainnut ainakaan viime syksynä enää olla - muistelisin, kun noilla nurkilla liikuin.

3. Kalu

Kalu Double Gearhead

Luotan kyllä ennemmin jonkun toisen muistiin, mitä omaani. Joku päivä jos ei ole muutakaan tekemistä, tarttee varmaan käydä tarkistamassa tilanne...

4. miguelo

miguelo Gearhead

Hyvä, sitten minä puolestani voin luottaa tuoreeseen tietoon, jonka sinulta saan:odcool:

Toki tuon harrastepajan puuhamiehen numero on minulla tiedossa, joten mikseikös sitä voisi vaikkapa joku ilta hänelle soittaa, ja tiedustella tarkemmin. (meillä on joitain yhteisiä ystäviä, jotka ovat Citikkamiehiä, itse en niihin lukeudu)

Norri tykkää tästä.
  5. dart -66

dart -66 Gearhead

On toista vuotta jo, kun hävisi.

nimimerkillä joka päivä ajan ohi

jknR, miguelo ja Kalu tykkäävät tästä.
  6. miguelo

miguelo Gearhead

Asia ok, hyvä kun saimme selvyyden, enkä itsekään väärin muistanut.

7. passerby

passerby 3rd gear

8. miguelo

miguelo Gearhead

passerby tykkää tästä.
  9. leivonharri

leivonharri Gearhead

VOI JEESUS! Raimo Stenvallin kokoelma!

En tykkää!

10. jjjkkk

jjjkkk 3rd gear

Voisin melkein laittaa pääni pantiksi, että useampaankin kys artikkelin kommenttiin, joissa viitattiin toivomista tekijöiden jäämiseen kiinni, nauruilmeellä ”tykännyt” ”Eemeli Laine”, tietää varmasti asiasta jotakin tai on yksi syyllisistä.

Mutta täähän on tietenkin sellaista poliisityötä, jota ei huomioida. Surkuttelijoille nauraminen ei ole rikos.

passerby tykkää tästä.
  11. mietmi-3

mietmi-3 Double Gearhead

RAF977 Katsastettu tänään. :mad: Rekistrikilpiä en saanu kun vakuutusyhtiö ei keksiny vakuutukselle hintaa :eek: o_O:confused:.

SEURAAVA PROJEKTI HAKUUSAS :cool:

Muokattu: 12.10.2018
    jknR, mikkis83, T&S ja 11 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  12. riviera56

riviera56 Double Gearhead

Kaivakaas ny jokahinen muistikoukeroitanne. Missä päin Suomea on Tempo Matadoreja aihioina. Siinois Mietmille seuraava projekti! Ja jos sellaanen jostain löytyy niin mä lupaan järjestää kuljetuksen sille aihiolle Mietmin pihaan!

Norri, isalmela ja esmi tykkäävät tästä.
  13. Oli pakko googlata Tempo Matador. Semmoinen on näköjään Torissa:

eilhik ja esmi tykkäävät tästä.
  14. Dataviilaaja

Dataviilaaja Gearhead

Barkasia on tehty volkkarin 1.3:ssa koneella, jos 2-tahtinen ei iske. Siis jos sellaisen jostain löytää myynnissä. Noita Tempojahan on tehty Intiassa 2000-luvulle asti, eli ihan liian uusi ja yleinen.:D Liekö Skoda 1203:ia yhtään tuotu ja tallessa?

15. perkele

perkele Gearhead

Skoda 1203 löytyy 2kpl suomesta,molemmat kaverillani

Norri tykkää tästä.
  16. mietmi-3

mietmi-3 Double Gearhead

leivonharri tykkää tästä.
  17. electra1

electra1 Gearhead

Kesällähän se oli kun joku marjanpoimija oli laittanut metsästä kuvia autosta jota arvuuteltiin tempo matadoriksi, siinä oli umpinainen keula ( ei maskin reikää ) ja katossa ikkunoita niinkuin volkkarin aurinkobussissa. Takuulla harvinainen.
    Toinen hyötyauto prince pmc clipper, ollut myöskin kuvia facebookin metsälöytöryhmässä. Molemmat saisi päätyä tekijähenkilölle!

18. Kippo6

Kippo6 2nd gear

Nyt kun pakettiautoista puhutaan [​IMG]

Walliuksen vanha Commer. Oli ajokuntoinen pari vuotta sitten ja lienee vieläkin.
    Vahva tunne, ettei tuo tuosta paremmaksi ainakaan mene, pressukoppikin jo levinnyt ympäriltä.

Desoto57, Larry ja Pande_K tykkäävät tästä.
  19. mietmi-3

mietmi-3 Double Gearhead

Joo toi oli just tää Tempo jonka sienestäjä oli pongannu.

Toi Prince oli soppeli haaste ku mulla ei oo jaappanin autoja ollenkaan.

20. mietmi-3

mietmi-3 Double Gearhead

Oliskohan sama jota on jo tarjottukin mulle. Sen Commerin pelasti joku harrastja.

Kerro tästä muillekin!