Suomen 4-4-2:t?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja RockHQ, 12.4.2006.

  1. wahoo

    wahoo Gearhead

    Ko. auto oli jo 2010 syksyllä samoilla sijoillaan, aika karkealla kädellä tehty ja viime vuoden syksyllä oli jo selviä rapistumisen merkkejä, vanteet hapettunu yms.
     
  2. Marklin

    Marklin Double Gearhead

  3. Larry_

    Larry_ Gearhead

    Suomen 442 kanta lisääntyi yhdellä tuossa heinäkuussa:
    Mulle tuli 1969 442 projekti. Ei tule liikenteessä näkymään pitkään aikaan vielä (talo sekä autotalli projektit ensin..)
    Tekniikaksi tulee 1966 Toronadon 425 8)
     
  4. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Hieno juttu, näitähän ei ole koskaan liikaa :D
    Projektikuvia katselisi ihan mielellään jossakin vaiheessa :wink:
     
  5. Larry_

    Larry_ Gearhead

    Kuvia olis, jos osais tänne laittaa :oops:
    Kuvablokit yms. täyttä hepreaa mulle..
     
  6. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Oliskos tuosta apua : http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?f=24&t=194666

    Kuvablogi lienee lopullisesti poistunut keskuudestamme, mutta esim. kuvat.fi ja photobucket.com toimivat.
     
  7. karpo29

    karpo29 3rd gear

    Dropbox on varmasti helpoin ja myos parhain tanapaivana. Kuvat kun laittaa koneelle lataa tuo systeemi ne automaattisesti myos dropboxiin, asetuksista vaan "public" jako paalle ja rokkaa.

    https://www.dropbox.com/
     
  8. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Mä tiiän yhden -68 avo 4-4-2:n,mut enpä viiti siitä enempiä kertoa kun en tiiä haluaako omistaja autostaan julkisesti huudella.
    Voi olla tietysti käsitelty jo tässä topikissa kun en kokonaan oo tätä kahlannu läpi.

    EDIT:jaa olihan se Tupis jo sen tuolla EKALLA sivulla jo maininnutkin :rotfl:
     
  9. Olds442

    Olds442 1st gear

    Onko kellään tietoa AYU-9 missä päin tällä hetkellä menee?
     
  10. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Topickin alkupuolella epäiltiin pitävän majaa Somerolla. Nyt tuosta tiedosta on aikaa 7 vuotta, vieläköhän on siellä ?
     
  11. Hai

    Hai Double Gearhead

    Cruisingissa Merihaastapäin.
    http://nakkertton.kuvat.fi/kuvat/2013/H ... sa-82a.jpg
     
  12. 2mi

    2mi 1st gear

  13. Hai

    Hai Double Gearhead

    Hyvä korjaus. Olis pitäny zoomailla tarkemmin. No onhan rekkarissa sentään kaks samaa kirjainta ja väliviiva. :D
     
  14. Olds442

    Olds442 1st gear

    Erittäin hieno on tuo AYP-7 mut se ei oo onneksi hukassa.=)
     
  15. ChargeDodger

    ChargeDodger 3rd gear

    Lievästi offtopic, mutta Oslossa ois näköjään kaupan -69 Hurst/Olds.

    http://www.usabil.nu/databas/Detalj.asp?ID=104329

    Tollasen kun sais... edes Suomeen, ni voisin runkutella sitä jossain näyttelyssä :p On se vaan härskin näköinen peli.
     
  16. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Ohoo, enpäs ole nähnytkään kuvia vastaavasta Euroopassa. Tai kyllä vanhoja, jollain ruotsinsuomalaisellahan oli juuri tuollainen, olen joskus sen kuvannut FHRA:n näyttelyn parkkipaikalla ja olipa siitä juttukin Street & Racessa (vai oliko se V8).
     
  17. Olds442

    Olds442 1st gear

    Oho.. Ton vois jopa haluta, jos nyt jostain syystä olis ton verran sukanvarressa. =)
     
  18. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Eihän tuo ole lainkaan offtopickia ottaa Hurst/Oldsia mukaan keskusteluun.
    Tuo hinta ei muuten ole mitenkään mahdoton, jos sitä verrataan muutamaan Nettiautossa viimeisen vuoden aikana myynnissä olleen 4-4-2:n pyyntihintoihin.
     
  19. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Seuraavassa, viikolla 32 ilmestyvässä, V8-Magazinessa näyttäisi olevan aiheesta juttua luvassa ...
     
  20. ChargeDodger

    ChargeDodger 3rd gear

    Mitä nyt itse olen bongaillut, niin tuntuu suurin osa Suomen 68-69 442:sta ja Cutlasseista olevan avomalleja. 70-72 malleja näkyny sit kovakattoisinakin.

    Tästä tulikin mieleen, että onkos Suomessa montaakaan 2d tolppa, eli ns. Sport Coupe mallia? Ittellä -69 Cutlass ja parisen vuotta sitten oli Nettiautossa myynnissä samanlainen, muistaakseni musta ja kultaisilla raidoilla. Aika harvassa taitaa kuitenkin olla?
     

Kerro tästä muillekin!