suomen ensimmäinen hifi mönkijä????

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja chevy76, 17.5.2008.

  1. chevy76

    chevy76 1st gear

    Tänään sain vihdoin ekat soundit mönkijästä..jee jee.. :) Levy on humppaa mitä tallilta sattu löytymään.. Näinköhän on suomen ensimmäinen KIINTEILLÄ hifeillä ja dvd-soittimella varustettu mönkkäri..hehe.. :rotfl: :rotfl: Jos jollain on tietoa vastaavasta projektista, niin suapi laittaa yhteistietoja..

    http://www.youtube.com/user/chevy1976

    Ja on tota modailtu vähän muutenkin..Kuvia löytyy

    http://picasaweb.google.fi/pekkavalkeapaa/MNkij

    ja HUOM: projekti on kesken..Korisarja on tulossa.. :rotfl:
     
  2. R.H

    R.H 1st gear

    Sopii hyvin tuohon mönkijään.
     
  3. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear


    Sie et meinannu kurjalla kelillä ajella ollenkaa, vai onko noita laitoksia jotenkii suojeltu? Meleko siistin näkösestihän ne on siihen saanu asennettua.. :poff:
     
  4. chevy76

    chevy76 1st gear

    Kuten tuolla mainitsin, niin korisarja on tulossa jossa "konepelti" peittää vahvistimen ja subin. Soittimen suojaksi tulee oma "kaapisto" ja suojalevy. Kaiuttimista jää näkyviin vain ritilät. ja huom: kyseessähän MARINE sarjan vehkett joiden tarkoitus on kestääkin sääolosuhteita. JL audion kamat ja kehitetty floridan merivesille.. :rotfl: :rotfl:
     
  5. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

    Onko tuo soitinkin merivesi mallia? Ei siinä sitten kyllä pitäis mitää ropleemia olla, onnea vaan rakenteluille! :lol: Mie oon itekkin tavan kotihifisti, tietokoneita pitää survoo jokaiseen maholliseen paikkaan ja miljooniin eri käyttötarkotuksiin pitää tietysti olla aina oma kone.

    Astroon oon survonu yhen kannettavan ja sitte ois tuossa seuraavana suunnitelmassa rakentaa pöydän sisälle tietokone + videotykki.. :poff:
     
  6. chevy76

    chevy76 1st gear

    Soitin ei ole merivesimallia, mutta sekin suojataan hyvin. Onhan autosoittimet muutenkin suunniteltu kestämään kosteutta ja pakkasta, niin eiköhän toikin kestä kotelossaan sitä. ehkä.. :rotfl: :rotfl: Ainakin erkkolassa ja nojatuolissa ei ole ollut ongelmia sää kestämisen suhteen vaikka normaali kaiuttimia ja soittimia ollaan käytetty. kai ne jotain kestää, kun ei vaan ole pahvikaiuttimia.

    Mä olen tunkenut soittimia erilaisii kulkineisiin, mutta tietokone hommat olen toistaiseksi jättänyt..vaikkain..menin ostamaan 12" läppärin kosketusnäytöllä pari päivää sitten. autoon olen suunnittelemassa telinettä sille kyllä.

    Onnea vaan projekteille.. Pitäähän sitä aina jotain sorvattavaa olla :rotfl: :rotfl:
     
  7. Minkä takia poppivehkeitä ja näyttöjä pitää nykyään laittaa joka vehkeeseen? :eek: Kohta varmaan porukoilla on kaupassakin mukana omat ostoskärrit, joissa on riittävät lisävarusteet :odroll:
     
  8. R.H

    R.H 1st gear

    Millon joku upottaa omaan nahkaansa näytöt, soittimet ja supparit. :webmaster:
     
  9. chevy76

    chevy76 1st gear

    No itse asiassa totakin on mietitty ja myös lastenvaunujen tuunausta..Erona vaan se että ne liikkuu sähköllä myös eteenpäin..

    Eihän kaikkea harrastusta tartte ymmärtää..Mä tykkään tehdä vaan vähän erikoisempia kulkineita joita ei ole ennen nähty..ja hifiharrastus on ollut mun seurana siitä saakka kun kortin sain ja olen vaan vähän syvemmin jäänyt touhuun kiinni.. :rotfl: :rotfl: Ei tätä ole pakko ymmärtää eikä ole pakko kommentoidakaan jos ei ymmärrä..Ihmiset on vaan erilaisia ja tekee erilaisia juttuja..Pitää vaan hyväksyä se ja antaa kaikkien kukkien kukkia..

    Ostin ton mönkjän uutena keväällä ja rahaa siihen on palanut jo nyt aika paljon, mutta kuka laskee harrastukseen käytettyjä rahoja..Tavoite on kuitenkin kaikessa harrastuksessa sama rakentaa sitten kiihdytysautoa, orginaalia, käyttöentisöintiä tai hifiautoa tai muuta kulkinetta..Itse olen hyvin innoissani tosta projektista ja odotan innolla että pääsen kesällä sillä cruisailemaan ja sehän se on se päätarkoitus..Nauttia omien kättensä työstä ja cruisailusta.. :rotfl: :rotfl:
     
  10. 660

    660 1st gear

    mönkijässä dvd? ei sit kattella filmiä ajaessa, voi sattua jotain :soosoo: :poff: :rotfl:
     
  11. henriikka

    henriikka 1st gear

Kerro tästä muillekin!