suora 8

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja malu, 14.12.2009.

  1. SamiL

    SamiL Gearhead

    Tuli juuri mieleen, että kun olin Ilmailulaitoksen huutokaupassa Vantaalla viime vuosituhannen loppupuolella, siellä oli myynnissä Thornycroft-vaahtotykkiautoja. Niissä oli suorat Rolls Royce-bensakahdeksikot. Takana tykkiä käyttämässä oli sitten pienemmät moottorit.
     
  2. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    Mä taisin olla samassa huutokaupassa, ostin kuitenkin vaan potkuriturbiinin yhden lavan jostain vintage-moottorista.
     
  3. SamiL

    SamiL Gearhead

    Minulla meni vielä huonommin. Ostin farmari-Ladan. Onneksi sain sen voitolla myytyä :lol:
    Samassa huutokaupassa oli myös hyväkuntoisen näköinen lentoaseman follow me-auto, 1972 El Camino.
    Ainakin yksi niistä Thornycrofteista oli myöhemmin myynnissä. Mitähän niille kuuluu nykyään... Taisivat olla ainakin sen ajan määräysten mukaan ylileveitä tieliikennekäyttöön.
     
  4. onre

    onre 3rd gear

    Tiedän varmuudella ainakin yhden menneen romuksi muutama vuosi sitten, jos nää on niitä kolmiakselisia pelejä.
     
  5. 4732

    4732 1st gear

    Terve
    Vieläkö sinulla on se Buick 38 moottori ja vaihteisto. Olisin ostamassa sitä. Soita 0400621264
    tai erkki.alhamo@gmail.com
     
  6. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Veikkaisin yhdeksässä vuodessa moisen menneen kaupaksi, mutta pirauta numeroon:
    040 0420955
     
  7. C2.0

    C2.0 Gearhead

    Mahtaako kenelläkään jäänyt hyllyyn mitään uusia osia Buick 263cid moottoriin. Remppaa tekemässä ja kaikki siihen liittyvää voi tarjota.

    040viis2viis4730
     
  8. -tl-

    -tl- Gearhead

    12345678910 tykkää tästä.
  9. C2.0

    C2.0 Gearhead

Kerro tästä muillekin!