Super Burn Out!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Smokend, 29.4.2010.

  1. Smokend

    Smokend 3rd gear

    Miten tehdä Super Burn Out oikein

    tämä vaatii sitten oikeasti jo vaativaa taitoa osata kämmätä tälläinen burnis jo pelkästään että alla on märkä betoni

    Enjoy.

    http://www.snotr.com/video/4328
     
  2. Mopar

    Mopar Gearhead

    Aika hyvä pito :rotfl:
     
  3. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mopar :rotfl:
     
  4. triniemi

    triniemi Gearhead

    Täytyy myöntää, nauratti :rotfl:
     
  5. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Nono. :soosoo: Ei se auton syy ole jos kuski on täys idiootti. :soosoo: Toisekseen chrysler neonissa on moparia yhtä paljon ku daewoo kalossissa GM:ää/chevrolettia. :rotfl: Eli keulamerkki. :poff:
     
  6. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Voe helevetti... :rotfl:
     
  7. lojo80

    lojo80 Gearhead

    hmm..hyvin se kiers..enneku.. :poff:
     
  8. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Sutiks toi vehje jossain vaiheessa?
     
  9. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    Ilmeisesti sisällä suti...
     
  10. fairlane

    fairlane Gearhead

    No nyt saa kone ainakin raitista ilmaa tuli sen verran komee kuhmu konepeltiin :rotfl:
     
  11. ata

    ata Gearhead

    Ai jaa, siis Neonit on tehty ja suunniteltu Koreassa? Minä kun luulin että Chrysler on ne suunnitellut ja valmistanut ihan USA:ssa... Toisekseen tuo Korean GM/Daewoo on kyllä GM:ää, jotka nimesivät Chevroleteiksi kun ostivat Daewoon osuuden pois tehtaasta eikä Daewoo-nimi kuulunut kauppaan niin GM:n piti uudelleennimetä autot itse omistamallaan brandilla. Mutta Neon on kyllä ihan 100% USA-Mopar, vaikka olisi kuinka pieni, onneton ja surkea tahansa tai etuvetoinen poikittaiskoneella...

    Daewoo Kalos taas oli kulkuväline jonka suunnitteli ja valmisti firma silloiselta nimeltään GM Daewoo, joka oli tuolloin GM:n Etelä-Korealainen tytäryhtiö. Daewoo Kalosia myytiin eri markkinoilla useilla eri nimillä (Chevrolet Aveo, Chevrolet Kalos, Pontiac Wave, Holden Barina ym. mutta sitä ei valmistettu USA:ssa, vaikkakin sekin on kyllä GM-auto, siinä missä vaikka Opel tai Vauxhallkin, muttei amerikkalainen. Neon taas on ihan Amerikkalainen Chryslerin tuote erotuksena siihen. Se arvostaako sellaista ollenkaan on sitten ihan eri asia kuin se että onko se amerikkalainen ja Moparin tuote... Minulla ei ole Neoniin mitään sen kummmempaa suhdetta, mutta naapurilla on sellainen eli parkkeeraan sellaisen vieressä joka päivä ja työkaverillakin sellainen on, mutta taitaa tuollainen Neon olla tämän päivän Valiant tuossa arvostuspuolessa. Ei niitäkään pitänyt kukaan yhtään minään 70-80-lukujen vaihteessa.
     
  12. Putte

    Putte 1st gear

    Ai jaa, siis Neonit on tehty ja suunniteltu Koreassa? Minä kun luulin että Chrysler on ne suunnitellut ja valmistanut ihan USA:ssa... Toisekseen tuo Korean GM/Daewoo on kyllä GM:ää, jotka nimesivät Chevroleteiksi kun ostivat Daewoon osuuden pois tehtaasta eikä Daewoo-nimi kuulunut kauppaan niin GM:n piti uudelleennimetä autot itse omistamallaan brandilla. Mutta Neon on kyllä ihan 100% USA-Mopar, vaikka olisi kuinka pieni, onneton ja surkea tahansa tai etuvetoinen poikittaiskoneella...
    [/quote]

    Mitä 100% USA:laista on Neonissa, joka on tehty Meksikossa, ja jonka tekniikka on peräisin japanilaisesta Mitsubishista, vai onko Mitsukin 100% USA:lainen. Tänä päivänähän Suomeen tuotavat Neonit taidetaan tehdä Itävallassa, etä se siitä amerikkalöaisuudesta. Aikanan ainakin meillä päin Neonia kutsuttiin yleisesti Meksikon Mitsuksi. :wink:
     
  13. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kytkin?
    Venttiilikoppaa tais alkaa vituttaa moinen puuha ja se yritti tulla plootusta ulos.
     
  14. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Neonin moottorit on kyllä ihan Chryslerin suunnittelemia ja valmistamia, koneet on koottu Trentonissa Michiganissa... Juu, Neonia on kasattu Meksikossa (monessa komponentissa lukeekin Hehco en Mexico) mutta myös Illinoisin tehtailla... Tehtiinhän Chevyjäkin 50-luvulla mm. Kanadassa, Belgiassa ja Ruotsissa, nekään ei taida olla jenkkejä? :wink: Mun käsittääkseni Neonia ei tehty Grazissa Itävallassa, Voyageria kyllä... Ja Neonia ei ole tuotu maahan kohta kymmeneen vuoteen, viimeiset kun valmistettiin 2005, seuraavana vuonna Caliber korvasi Neonin.
     
  15. FastEkiBeast

    FastEkiBeast 3rd gear

    Normipäivä... :lol:
     
  16. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Jahas, tuli näköjään vahingossa sohaistua muurahaispesään. :rotfl:

    Myönnettäköön että mielenkiintoni ei todellakaan riittänyt ottamaan selvää, onko neon oikeasti valmistettu jenkeissä vai kuuluuko se tähän nykykastiin, jossa tekniikka saattaa olla yhden konsernin tuotos vaikka auton keulassa koreilisi mikä merkki tahansa. Toi mun eka kommentti olikin tarkoitettu lähinnä läpäksi.

    Kaikesta huolimatta, mulle joku kalossi tai neoni on kuitenkin sama kuin uudet autot yleensäkin; täysin värittömiä hajuttomia ja mauttomia muovikulhoja jotka eivät erotu millään tavalla muista. Uus 300C erottuu, mutta on mun silmään aivan v*tun ruma (ja tästä kannattaa sitten vetää vähintään koko hernepelto hengityselimiin :odroll: ). No, voittaa se ton kalossin ja neonin. Sen sijaan uus musse ja tsälinzer on mun makuun ihan kivannäköisiä laitteita. Uus camaro taas ei iske.

    Ja mun mielestäni neonin vertaaminen Valianttiin missään yhteydessä on vähintäänkin pyhäinhäväistys, vaikka saman konsernin tuotteita ovatkin. :rotfl:
     
  17. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Hetkinen, etuvedolla Burnis jarrua vasten?? Öööö... :rotfl:
     
  18. Make.S

    Make.S Gearhead

    Mikä lähtee vakiomotista noin kovaa että peltikin menee noin pahasti mutkalle? :eek:
     
  19. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    .

    http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=961622

    "...puhaltaa sylinteriin vähintään 9 000 litraa/ ilmaa/ minuutti maximi lähes 12 000litraa/ilmaa/minuutti..."
     
  20. -nikke-

    -nikke- Gearhead

    Videon kommenteissa jonkun epäilijän mukaan koneesta ei lähteny mitään, vaan koko kone lähti.
     

Kerro tästä muillekin!