Super Pro ET

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja triniemi, 16.11.2006.

  1. luppes

    luppes 1st gear

    HM toi voittomarginaalihan on 8,8 senttiä.
     
  2. kime2

    kime2 Gearhead

    Koetahan kotiaskareiltasi ehtiä ja onnea muutenkin :wink:
     
  3. HM

    HM Gearhead

    Joo, ei ollut ihan täyttä varmuutta maalissa kumpi voitti.
     
  4. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Hehe, mistä muistukin mieleeni viimekesänen brakettiajelu; kelporeaktio ja sekuntiperässä ajamaan kiinni, välimatka kurottu umpeen puolessavälissä ja homma hallussa, sitte vaan ihan pikkasen edellä....ja voitto himaan! Varikolla kaverit sano, että pakataanks kamat; tuli pikku arviointivirhe ja olinkin 3/1000 osaa perässä. :rotfl:
    Amatööri.
     
  5. kaasua

    kaasua 1st gear

    4

    minä olin motoparkissa 4 tuhannesossa liian aikaisin maalissa...
     
  6. kime2

    kime2 Gearhead

    Sä olitkin siellä niin hätänen :rotfl:
     
  7. kaasua

    kaasua 1st gear

    e

    ja eka kertaa viel kaikenlisäks........
     
  8. triniemi

    triniemi Gearhead

    Re: 4

    Mä otin samassa kisassa 5 tuhannesosan punavalon :oops:
     
  9. HM

    HM Gearhead

    Jos ajaa vaikka tonnin alle indeksin niin toi erohan maaliviivalla on yleensä ihan jotain muuta.
     
  10. Mopar

    Mopar Gearhead

    Finaali kisa ja finaali lähtö. SM kulta katkolla. Siinä mentiin ihan rinnatusten joten ei voinut jarrutella. Olin maalissa kaks tonnia ennen, mutta suhasin sitten tonnin alle. Jotenkin jäi tämä lähtö mieleen.
     
  11. HM

    HM Gearhead

    Vielä tohon alkuperäiseen juttuun. Kun ajetaan 0,5 kuusella ja jos käyttää breikkiä niin se vaatii kyllä delayn, muuten menee kyllä punaselle. Toi 0,5 menee kyllä vielä hyvin jarrulla mutta 0,4 vaatii jo taas breikin. Itse olen ajanut jarrulla ja 0,5 sopii hyvin.
     
  12. triniemi

    triniemi Gearhead

    Hannu puhuu nyt varmaan pro-kuusesta? Super Prossa on sportsman eli pitkä kuusi ja käyttäähän jotku S&SS miehetkin breikkiä ja ovat pärjänneetkin.
     
  13. HM

    HM Gearhead

    Mun mielestä ihan sama pro kuusi tai ei.
     
  14. SG480

    SG480 1st gear

    Että pysyttäis itse aiheessa niin tulossa olis 2,5 kuskia?
     
  15. triniemi

    triniemi Gearhead

    Niin munkin tietojen mukaan ja lisäksi Tekoniemen Hannu kai sai ajettua lisenssin SP/ET tarrat lasissa mutta ei ole sen jälkeen oltu yhteyksissä että mitä meinaa kesällä ajella.
     
  16. Akke

    Akke Gearhead

    Terve
    Kyllä tekoniemi sai ajettua lisenssin tosiaankin finaaleissa ja tulevan kesän kisoista ei taida olla tietoa vielä mut eiköhän jossakin käy sekin ajelemassa voin koittaa tiedustella kun näen kaveria kylillä. Nyt sillä ainakin meneillä kiivas talon laajennus projekti.

    T.Akke / Sometime Racing
     
  17. kaasua

    kaasua 1st gear

    laskut

    ketäs ne 2,5 kuskia on??? ja kuka on tää mystinen puolikas??
     
  18. triniemi

    triniemi Gearhead

    Re: laskut

    Oliskohan se sinä ja minä ja sit toi Cuda'70 Wheelie Wagonilla muutamaan kisaan.
     
  19. kaasua

    kaasua 1st gear

    kuskit

    montas pitäs olla et päästäs kilpailemaan??
     
  20. triniemi

    triniemi Gearhead

    Viis tarvii olla että ryhmä ajetaan.

    Kävin läpi FHRA:n kisoihin kesällä 2006 Super Prohon ilmoittautuneet ja lista on:

    Timo Kaisla
    Jouni Mattila
    Hilkka Kulmala
    Tero Kirsilä

    Näistä tais osa ajaa Outlawissa ja osa SG:ssä kun ei tullut tarpeeks kuskeja Super Prohon. Onkohan näitten herrojen ja neidin suunnitelmista kenelläkään tietoa?
     

Kerro tästä muillekin!