Super Pro ET

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja triniemi, 16.11.2006.

  1. triniemi

    triniemi Gearhead

    en mä oikein tiedä, eurodragsterilla luki niin joskus ja kuulosti hienolta :odroll: tai jos se viittaakin puhallustesteihin :soosoo:
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Älä läträä jos ajat SPET:tä, ne puhallutetaan AINA. Älä lähde kaljalle, ton jälkeen tulee kilpa-autot. Jos et juo, tulee SPET? :rotfl: Viiskin riittää, mut eiks tässä oo vielä joitain päiviä aikaa, että kyllä niitä vielä lisää tulee.
     
  3. Henski

    Henski 1st gear

    Saattaapi kasvaa paikanpäällä monella uudella kuskilla, mikäli ei mun lisäks ole kukaan viimesen päivityksen jälkeen ilmoittautunut.

    (en siis ole ilmoittautunut SPET:hen vaa REEHEN)
     
  4. Petri K

    Petri K 1st gear

    Onko jossain netissä lista ilmoittautuneista? FHRA:n sivulta en löytänyt vaikka kuinka kattelin.

    Itte ilmoittauduin C:hen mersulla vaikka se on pahasti vielä kesken.
     
  5. triniemi

    triniemi Gearhead

    FHRA:n sivuilta kalenteri ja sieltä Motoparkin kisan kohdalta info ja sieltä löytyy linkki osallistujalistaan.
     
  6. Henski

    Henski 1st gear

  7. Henski

    Henski 1st gear

    Mikko, perskele koulutti mua "kuusella" :rotfl:
     
  8. Sapru

    Sapru 1st gear

    Nytpä ollaan täällä Alastarossa kaapimassa rataa, joten seuraavat päivitykset tulevat vasta sunnuntaina / maanantaina.

    Viikonloppuja,

    Hanski
     
  9. SC 285

    SC 285 1st gear

    Niin joo... :oops: Mäkin sinne lupasin tulla, mutta on tossa omassa kalustossa sen verran duunia ettei ehdi... Rupee loppumaan vuorokaudessa tunnit...
     
  10. triniemi

    triniemi Gearhead

  11. Tea

    Tea 1st gear

    Valmiita ollaan melkein ainakin, kuka sitä nyt vielä tänään ihan valmis olisikaan :rotfl: Huomenna pitäs iltasella olla paikanpäällä.
     
  12. kaasua

    kaasua 1st gear

    ku oliskin...!!! :wink:
     
  13. Tea

    Tea 1st gear

    Äläs nyt, tässähän on ainakin vuorokausi vielä aikaa :D
     
  14. hejo

    hejo 1st gear

    :eek: ai niin vuorokausi...hitto ku on tuntunu tämä viikko ihan liian lyhyeltä,mikä siinä onkaan kun talven räntäsateessa päivät ja viikot ovat pitkiä kun nälkävuosi ja kun kisakausi alkaa aika kuluu siivillä...Sedät ovatkin viettäneet laatuaikaa tänään Alastarossa testaamassa ja tämä on "nauttinut"auringosta kyökissä kauhan varressa hötkyillen..Sapuskahuolto tuo kyllä vaihtelua tuohon bussin rakentamiseen..
     
  15. ERT2

    ERT2 1st gear

    Kunpa oiskin valmista, eilen piti saada ekaa kertaa tulille mutta hal-anturi vittuili eikä tullu kipunaa. Tänään hain pussillisen irtokipinöitä....
    Aamulla pittää koikeilla josko ne toimis niin päästäs ajaan lisenssiä.
     
  16. Mopar

    Mopar Gearhead

    Kiirettä tuntuu pitävän. Kone tulille ekakertaa klo 0:35. Tuntuu toimivan. enää muutama pikkujuttu ja tavaroiden pakkaus. Taitaa mennä aika myöhään, ennenkuin Motoparkki häämöttää.
     
  17. kaasua

    kaasua 1st gear

    murheellisten laulujen maa........................ :wink:
     
  18. triniemi

    triniemi Gearhead

    Äläs ny, hyvinhän SPETi lähti käyntiin ja se sunkin auton vika ei oo niitä vaikeempia korjattavia. Alastaroon olis tulos kolme Super Pro Moparia jotka ei Motoparkis ollu ja nitronatikoihin varmaan vielä muitakin vielä lisää. Oma suoritus ei ollut mielestäni mitenkään huono, mutta ei vaan riittänyt Vainiolle. Se tarkottaa tietysti vaan sitä että soon revanssin paikka Alastaros sitte :wink: Naputtelen myöhemmin tarkemmat tarinat, tässä vaiheessa kiitos tiimille, kilpailijoille ja FHRA:lle. Nyt nukkuun...
     
  19. Tea

    Tea 1st gear

    Hyvinhän tuo on näköjään kiinnostusta kerännyt, oli osallistujamäärältään autopuolen suurin ryhmä. Ja kun nuo keskeneräiset vielä pääsevät mukaan niin hyvä. Oli muuten oikeesti hienoa kun oli välillä naapuriradalla jotain muutakin kuin oviauto. Hauskaa vaihtelua. Kiitos kaikille osanottajille :D
    Mattilan Jonelle special thanks.
     
  20. triniemi

    triniemi Gearhead

    No niin, heti yhden kahvipannullisen jälkeen loppu se haukottelukin pikku hiljaa, kylä muuten nukku hyvin eilisen jälkeen.

    Kisat meni tosiaan kohtuullisesti, ei tietenkään hyvin kun ei pokaalia saatu. Lisenssi kuitenkin tuli ja uus ennätys, 9.15 @ 235km/h ja sitä koitetaan vielä Alastarossa parantaa. Pudotusajot alko sitten meitin ryhmällä heti ensimmäisenä sunnutaina, kun oli kerran suurin autoryhmä. Vastaan luunkova vastus heti alkuun, eli Tero Vainio. Terolla lasissa 11.64 (auton ennätys) ja mulla myös auton enkka (siis se 9.15). No Tero läks tietenkin ensin ja minä perään, auto tuntu vähän hakevan sladia ekat sata metriä mutta kaasupedaali pysy pohojassa. Kalkkiviivoilla pyyhkäsin ohi 235km/h taulussa ja Terolla oli kai jotain 180+ km/h joten aika suhaus siinä vaan kävi. Lappu pysy lattiassa varmaan vähän jarrutusalueen puolellekin molemmilla ja varikolla heti kysyyn miten kävi. Kumpikaan ei varma ollu, mutta niin siinä sitten kävi että rata oli vähän liukas, molemmat jäi kymmenyksen dial-innista (Tero 11.74, mulla 9.25) mutta Teron superreaktiot 0.010 oli liikaa mun ihan hyvälle 0.043 lampulle. Omaan ajoon olin tyytyväinen, mutta ottaahan toi häviäminen silti aina naamasta. Olis pitäny vaan huomioida että rata ei ollut ihan niin hyvä heti aamusta mitä se oli lauantaina loppupäivästä. Arvokas oppitunti tietysti saatiin.

    Katseet on kuitenkin käännetty jo seuraavaan kisaan johon tulee taas lisää uusia autoja, tiukkaa kisaa ja vielä enempi yleisöä!

    Kiitos vielä tiimille, tukijoille, kanssakilpailijoille ja FHRA:lle. Tehtiin hyvä kisa taas kerran!

    t. Mikko "tri" Niemi, Super Pro ET 1984
     

Kerro tästä muillekin!