Super Sportti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja max, 8.10.2015.

  1. TimoT

    TimoT Gearhead

    625hp ja 750nm bensalla ja 640hp/755nm kiljulla;)

    Toi reipurker on todella arsyttävä lässyttäjä tossa ytuupi pätkässä...
     
  2. max

    max Double Gearhead

    Joo Timo,onhan toi reipurkeri aikamoinen paskakieli,ja kuinkahan paljon herra hommasta oikeastaan ymmärtää,vai onko kaikki etukäteen opeteltua.

    Toi sun arviosi voimasta ja väännöstä sopis mulle tosi hyvin.
     
  3. Imusihti

    Imusihti 3rd gear

    618hp, 734nm ?

    IS
     
  4. ilei

    ilei 3rd gear

    tuo kilju ei loppujen lopuks vapariin tuo hevosia paljookaan jos ei ruttua oo helvetillisesti
     
  5. J.J.

    J.J. Gearhead

    Loppukaneetti videolla oli melkosta lätinää.

    Koneesta 601hp/777nm.
     
  6. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    588hp/791Nm.
     
  7. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Onko musta linja AN-6 ja sinipuna AN-8? Jos näin on niin kyllä AN-6 linjasta tarpeeksi tavaraa läpi menee. Neulaventtiilit karbiksessa ovat pienemmät yhteensä pinta-alaltaan kuin toi AN-6 reikä.
    Silti ihan aiheellinen huomio, reippaista bensakamoista ei ole koskaan haittaa.

    Veikataan dynotulokseksi 644hp ja 740nm.
     
  8. max

    max Double Gearhead

    Kiitti 4d sedan arviosta.Ajattelin just sitä kun tommonen motti varmaan huitelee joskus siellä 7000 rpm,paikkeilla niin on se sit pensaa tai viinaa niin sitä sit menee.

    Tosiaan tuo musta linja on AN-6 ja sinipuna on sit AN-8
     
  9. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    On niin hyvät palkinnot kisassa et pakko nakata vaikka 625hv/730Nm.
    :rolleyes:
     
  10. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    550 hv ja 700 Nm...
     
  11. Vermilion

    Vermilion Gearhead

    610 hv/725 Nm

    Komee moottori
     
  12. max

    max Double Gearhead

    Perhana,tässähän tulee jo suorituspaineita!
    Tänään pitää jynssätä K/N filsu sit tosi hyvin,ja ihan vähän vaan sit siihen ölppää.
    Pyyntönä tosiaan oli että ilmansuodatin on vedoissa kiinni.Ja omilla sähkövehkeillä.
     
  13. Jape105

    Jape105 Gearhead

    638hp/754Nm
     
  14. max

    max Double Gearhead

    Jätkä pesee filsua.No aina toi lentsikkahommat pesee!!
    [​IMG]
     
  15. LPV

    LPV 3rd gear

    Joko on käyty dynossa???
    tein yhteen vedon tehoarvailuista;
    Vuokralainen: 498 hp irtoo. Vääntöö ihan vitusti
    FuryIII 71: 575hp.
    Weijari: Ekalla 595 ja säädön jälkeen 619.
    rb: 612hp
    ilei: 580hp740nm
    palontie: 595HP/780NM
    jakulepi: 640hp ja 850Nm
    Make.S: 520hv,
    Fuselage: 581hp
    Herje: 583hummania
    TimoT: 625hp ja 750nm bensalla ja 640hp/755nm kiljulla
    Imusihti: 618hp, 734nm
    J.J.: 601hp/777nm
    Pas(i)kiainen: 588hp/791Nm.
    4d sedan: 644hp ja 740nm.
    Naumasto: 625hv/730Nm.
    Bowtie: 550 hv ja 700 Nm...
    keitele: 577 hv ja 655 Nm
    Vermilion: 610 hv/725 Nm
    Japel05: 638hp/754Nm
    LPV: 599 / 720Nm
     
  16. max

    max Double Gearhead

    Lauantai aamuna 09.00 alkaa 454:sen "Via Dolorosa".
    Oiskohan noiden edellä olevien lukujen keskiarvo lähellä totuutta.On tää jännää hommaa,kun mulle on ensimmäinen kerta moista touhua!

    Tosiaan kun jokainen on profeetta omalla maallaan.Suihkumatkustajalentokoneitten huudattaminen mulle ihan tuttua asiaa,ja kaikki muukin siihen liittyvä operointi on rutiinia ja usein haukotuttavaa.
    Viimeksikin luin lehtiä ohjaamossa,kun latailin uuden Nav Data Basen,ja välillä vaan vilkasin loaderia,että dataa menee sisään.En usko että tulevana lauantaina Ilta-lehteä käteeni koppaan.
    Nyt huomaa olevansa tässä hommassa aivan oppipoika.......
     
    palontie tykkää tästä.
  17. palontie

    palontie Double Gearhead

    No toivottavasti meidän lentoturvallisuus ei hirveesti kärsi,kun mietit BBC tehoja:D.
     
  18. palontie

    palontie Double Gearhead

    No ei tietenkään kärsi
     
  19. max

    max Double Gearhead

    Älä huolehdi,ei kärsi.
    Noi lentsikat pystyvät jopa alkeelliseen kanssakäymiseen/keskusteluun,ja kertovat kyllä jos kaikki ei mennyt niin kuin piti,tai missä vika.
    No joo,meni vähän taas sivuraiteelle,mut ei kai se haittaa.
     
  20. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Siinä muuten raavaammallakin miehellä kädet hikoavat, kun dynottajan kahvakäsi vie rundikellon viisaria 6000 rpm paremmalle puolelle ensimmäisessä ns. kunnon vedossa.

    Minulle taasen jo silkka nokan sisäänajo aiheutti kynsien valtaisaa lyhenemistä...
     

Kerro tästä muillekin!