Superbee vs Roadrunner

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja Beavis-Billurson, 29.3.2019.

  1. f34

    f34 Double Gearhead

    Joo, eli semmone missä on enemmän pelti kg kuin kitti kg.
     
  2. Beavis-Billurson

    Beavis-Billurson 1st gear

    Jep laitan jonkun asialle tsekkaamaan auton varmasti ennen kuin taalat vaihtaa omistajaa.

    Helpottaa kyllä kummasti kun voi myyjän kanssa vaihtaa itsekin sanaa whatsapin ja facebookin välityksellä, saa kuvia ja videota jne.

    Ikävästi kävi eilen, erittäin lupaava 70 roadrunner joka kuvien ja videoiden perusteella oli tosi siisti sisältä ja ulkoa. Omistaja halusi laittaa vielä parempia kuvia, ajoi auton ulos tallista ja samalla naarmutti toisen takakyljen.
    Auto on edelleen edullinen, mielenkiintoisilla spekseillä jne mutta mutta.
    Täytyypi nyt miettiä. Varmasti joku maalari saisi siististi korjattua mutta perkele.

    Toinen mielenkiintoinen vaihtoehto olisi, samanvuotinen roadrunner 440+manuaali.
    Vähän liian hyvää olla totta, Kuvien perusteella virheetön sisusta ja ulkokuori, perussiisti konehuone ja muka kone olisi juuri rempattu. Maali ja sisustakin juuri laitettu. Hinta todella mielestäni edullinen. Täytyy laittaa joku asialle.


    Ja mitä tähän mopar keskusteluun tulee, minulla on 30 ikävuoden villitys ilmeisesti käsillä sillä olen aikaisemmin ollut kiinnostunut 50-60 lukujen siipimalleista ja isoista maantielaivoista. Nyt pitää saada muskeliauto. Ajattelin että kun minusta tulee vanha ja homo, voin vaihtaa muskeliauton sitten johonkin rauhallisempaan vekottimeen.
    Ja toki ilmastosekoilut yms, voihan olla että nyt eletään viimeisiä aikoja kun muskeliauton voi hankkia ja omistaa. Tai ajaa sellaisella.

    Enitenhän siis kiinnostaisi 68-70 chargerit ja 70 superbee. Mutta hyväkuntoisena budjettini ei mitenkään riitä.
    70 Roadrunner/Gtx näyttää helkkarin siistiltä, erityisesti jos konepellistä aukeaa air grabber.
    Ja sellaisen näyttäisi saavan ehjänä edullisimmin.
    Ja miksi manuaalivaihteinen? koska kaikki aiemmat jenkkini ovat olleet automaattivaihteisia.
     
    rb tykkää tästä.
  3. max

    max Double Gearhead

    Ekan kerran kun ajat autoa jossa on väkivahva isolohko ja jatkeena manuaali niin ymmärrät miksi et enää halua invalidi vaihteistoa.
     
    69, kimmok2014 ja Vermilion tykkäävät tästä.
  4. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Ekan kerran ku saa suihinoton ymmärtää miks ei käteenveto enää kiinnosta
     
    max tykkää tästä.
  5. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Hemi. Belve, Coronet tai Satellite.
    Ei tarvitse miettiä oletko nyt cool.
    Edes tapahtumissa laahustavat normipösilöt ei tajua minkä ohi laahustivat.
    Orkkisten hinnat on aivan järkitasolla.
     
  6. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

  7. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Ehdottomasti -70 Runneri tai GTX koska ne on ne kaikista parhaimmat. Sikspakki tai norsumoottori airgrabberilla ja sitten joutaakin jo kuolla pois.
     
  8. Beavis-Billurson

    Beavis-Billurson 1st gear

    Saako mopar omistajat enemmän suihinottoja?
     
  9. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Varmaan muilta mopar miehiltä?
     
  10. Beavis-Billurson

    Beavis-Billurson 1st gear

    Sitäkö se tarkoittaa kun puhutaan blower tekniikasta?
     
  11. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mikä on Mopar -miehen määritelmä?
     
  12. f34

    f34 Double Gearhead

    No suikkarimieltymys
     
  13. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Kastroitu
     
    MadMike tykkää tästä.
  14. rb

    rb Double Gearhead

    Saa..

    Naiset kastuu heti, kun kurvaa pihaan...:odroll:
     
  15. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Kai sulla jokin käsitys on itselläkin?
     
    Muokattu: 31.3.2019
  16. T5

    T5 Gearhead

    [​IMG]
     
    Markkedi ja xarper tykkäävät tästä.
  17. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    Veljeni, kuljet valon tiellä. Henkinen valaistuminen alkaa kun vihdoin rohkaiset itsesi olemaan kosketuksissa todellisen sisäisen minäsi kanssa ja avaat sielusi itsellesi hankkimalla mopar tuotteen.
    Korkeimman valistuneisuuden tason saavutat jonain päivänä keksimällä miten saat siitä dartistasi etujouset helposti ja nopeasti ehjänä pois. Tämän tason saavuttaminen vaatii vuosien mietiskelyn ja meditoinnin pimeässä luolassa, luostarissa tiibetin vuorilla tai missä ikinä mopariasi säilytätkään.

    mitä vitua mä oon taas ottanu?
     
  18. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Ristiriidassa nimimerkin "Inlinee" väittämän kanssa.
     
    FuryIII '71 ja xarper tykkäävät tästä.
  19. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Dodge Coronet R/T

    It is a TRUE R/T with the Ram Charger N96 hood option on the fender tag. Has a balanced 440 steel crank engine. With Edelbrock heads, comp hydraulic roller cam, 780 cfm carb 3.23 sure grip 8 3/4, rebuilt 727 and a 3200 stall converter. The owner has also added classic auto a/c to help on those summer cruises. Has front power disc brakes, rear drum brakes and manual steering. This car is a one of a kind with plenty of power when you desire. Clear title and the body vin numbers all match. Located in Raymond, Illinois and can show the car anytime. We are asking $35,000 obo for this Mopar Muscle.

    [​IMG]
     
  20. Mää oon moparmies, kun mulla on ollut 331cid early hemi, onhan se Moparin se eka "real engine".
     

Kerro tästä muillekin!