1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

Surullinen katsastus...taas.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja tha022, 8.8.2005.

1. onneton

onneton 2nd gear

Kävin Jämsässä TJ-katsastuksessa näyttämässä joulukuussa 2016 Chevy caprisea -91 ja hylky tuli,Kaikki kunnossa muuten paitsi valmistenumeroa ei pystynyt lukemaan.Kerroin katsurille että joutunut palkkeja hitsaileen että siinä vika.Ymmärrettävästi hylky mutta,tulosti hylkylapun missä uusintatarkastelun hinta 25e.No koppailin uudet numerot/kirjaimet katsurin osoittamaan paikkaan ja tänään näytille.Menin toimistoon ilmoittautuun/maksamaan.Kassa täti sitten kysymään vielä tältä hylkykatsurilta että paljonko tää ny maksaa,50e!!!Minä siinä että on paljon hintaa 2 merkin lyömisesta ja muuta kiroilua.No niin paljon vitutti että maksoin ja sitten merkit paikoilleen,läpi.Että tän katsastusaseman palveluja enää tarvi.

2. Ck

Ck 3rd gear

Sen valmistenumeron kun merkkaa sinne trafin järjestelmään korjatuksi niin se tarvii varmaan muutoskatsastuksen joka maksaa asemasta riippuen 50-100e?

3. onneton

onneton 2nd gear

Mutta kun jälkitarkastelu meni näin.Ajettiin katsurin kanssa viereiseen halliin missä auto nostettiin etupalkista sen verta ylös että etupyörät käänty.Hinkkasin maalia santapaperilla että katsuri pääsi katsomaan numerot ja löi omat merkit numerosarjan päihin 50e.Mitään muuta tarkastusta tehty .En voi ymmärtää, olkoon nimeltään muutokatsastus,nimittäin hylkylapussa uusinta näyttö 25e.Jos 50e olisi ollut hylkylapussa asia ok,mutta kun hinta vedetään hatusta kassalla.Saatana olen kai tyhmä kun en ymmärrä.

4. 240163

240163 3rd gear

Mulla oli kans joskus peli mistä ei löydetty rungon numeroo. Sain lyödä numerot katsastuksen aikana. Konttorilla oli meistit. Eli meni samalla hinnalla...

Kerro tästä muillekin!