Surullinen katsastus...taas.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja tha022, 8.8.2005.

  1. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    juu, surullinen, katsuri sanos ett ompa lattiat vaihdettu rujosti :rotfl:

    meni kyllä muuten heittämällä läpi .
     
  2. sbf

    sbf Gearhead

    Tänään jälkinäytöllä inssi huomautti suullisesti että jarrutehostimesta on paras puhti pois.Kerroin sitten että kun tässä ei ole tehostinta koskaan ollutkaan. :D
     
  3. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Otitkos asentaessa pois sen kumia suojaavan valkoisen muovikuvun?... :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  4. audiq

    audiq Gearhead

    Heh heh, oli kyseisessä nivelessä kyllä musta se suojamuovi.
     
  5. tha022

    tha022 Gearhead

    Niinpä niin ja taas sama ohviisi mistä tämänkin topicin aloitin.
    Nykyinen asemapäällikkö pomppas kaverin voyageriin ja rupesi kohta pian ihan suuttumaan että mistä ihmeestä saa nelikon pois päältä!
    Rek. otteessa kun luki 4X2 :rotfl:
    Ja hieman myöhemmin todettiin että kraisussa on kuorman mukaan säätyvä alusta :eek:

    Oikeessahan tuo oli, ainakin osittain, tarpeeksi kun lastaa niin meneehän se perä alas.
     
  6. Arskasuuri

    Arskasuuri Gearhead

    Vois olla hyödyllistä saada tänne joku lista tms mistä selviäis ammattitaidottomien katsureiden sijainti.. saattais helpottaa elämää itse kullakin.

    Contratopic: Itse käytän mielelläni Heikinlaakson autokatsastusta Helsingissä vaikka asunkin n 100 km päässä sieltä. Siellä löytyy sellaisia inssejä jotka ihan oikeasti tietävät amerikan autoista jotain. Harvemmin tulee ns surullisia katsastuksia ammattitaidon puutteen vuoksi. Viat on vikoja, mutta turhasta ei nalkuteta. :D
     
  7. CGL

    CGL 1st gear

    Tikkurilan A.

    Ainoa ongelma oli vanin kanssa:
    Hylky tuli kun pakoputki vuosi eikä dieselmittauksia voinut tehdä. Uusinnassa pyysin että jätettäs ne d-mittaukset tälläkinkertaa väliin. Setä tiedusteli syytä moiseen ja kun sanoin että on bensakone niin sujui loppu TODELLA ripeästi.

    10 vuoden aikana on kaikki muuten pelannut mainiosti.
     
  8. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

    Käytin Dartsan tänään leimalla, ja ekalla läpi :D . Ei löytänyt mitään sanomista ja tuli vielä kehut miten hyvät ja tasapainoiset jarrut autossa on :eek: . Hauskinta koko keikassa oli se kun hallissa oli samaan aikaan sellanen pönöttynyt setä katsastuttamassa 4 koppasta Golffiaan, sano "omalle" katsurilleen kun Dodge ajettiin talliin että " kaikenlaisilla rotteloilla ne vielä ajelee" :-?. No, en sanonu siihen mitään, vaan kuuntelin sivusta kun setän Golffia tutkittiin, ja jarruthan siitä pitäs takana tehdä uusiks ennenkuin leima voitaisiin myöntää. No, kun sain Dodgeen leiman, sanoin katsurille että "vanhassa vara parempi, ja nähdään taas vuoden päästä" ja ajelin slantti pöristen paikalta 8). Voi hitto mikä ilme oli sillä Golffiukolla :lol: .
     
  9. dart -66

    dart -66 Gearhead

  10. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    Siis itsekkin muistit vasta uusintanäytössä että on benssakoneella ???? :rotfl:
     
  11. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    varoitukseksi että savossa polkevat jenkkidsl automaatin polkimen pohjaan. eivät tunne kierrosrajoja. eikä auta mikää proopuska.
     
  12. Damned

    Damned Gearhead

    Koskeeko tämä varoitus niin eteläistä kuin pohjoistakin savoa? Kaikkia konttoreita? Onko tämä savolaisten salajuoni?

    ...vai oliko kyse ehkä vain yhdestä konttorista?
     
  13. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    siinä rajalla ja valtionkonttori niistä isompi
     
  14. Ck

    Ck Gearhead

    Tietääkseni ei ole valmistajakohtaista erillisohjetta 6.2/6.5d + automaatin kierroslukuihin.

    http://www.ake.fi/AKE/Kumppanit/Katsast ... 3%A4in.htm
     
  15. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

  16. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Toi ruiskutuksen katkaisunopeus? löytyy katsokonttoreitten paprusita ja se on 6.2 lekassa 3800! Tosin mun yhtä 6.2 konetta hudaatettiin 4400 ennenkuin se rupes pätkimään. Sitten minä huusin inssille ja lähdin vittuun sieltä :rotfl: .
     
  17. Ck

    Ck Gearhead

    Onhan se sovellettavissa mutta toi ei estä täyden ryntäytysnopeuden ottamista. Lisäksi jos 2/3 nostaa kierroksista niin esimerkiksi kolmen mittauksen keskenäinen nousuaika ja otettavat kierrokset on todella vaikea saada marginaalien sisään joten täysien kierrosten ottaminen on helpompaa katsurille. Trafin mahdollisessa tarkastuksessa laput täytyy kuitenkin olla kunnossa, katsurihan on rikollinen kun ei oo luukutettu vanhoja veekasidiisseleitä kunnolla. :rotfl:
    Henk koht ei tossa savumittauksessa mitään järkeä kuitenkaan ole.
     
  18. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    Juu ei oo ruiskutuksen katkaisunopeus, eikä edes maksimikierrosnopeus, vaan maksimitehon kierrosnopeus....tai niin valmistaja on sen ilmoittanut.

    Ei ole vielä mistään löytynyt paperilla sitä todellista maksimikierrosnopeutta......
     
  19. pikku-maukka

    pikku-maukka 1st gear

    vani tuli katsastettu tiistaina ja huomautuksitta, vaikka autonalla olevan akkukotelon pohja oli irtoamaisillaan ja muutenkin jotain pientä vikaa oli niin inssin mielestä oli ihan asiallinen peli ja mitään ei otteseen merkannut, olipas outo inssi kun noin helpolla päästi.
     
  20. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Keskiviikkoaamuna kaksi autoa yhtä aikaa leimalla, asiakkaan -83 Buick läpi heittämällä, vaimon -00 Sitruuna ei :rotfl: :rotfl: , hankkis vanhemman auton itselleen...
     

Kerro tästä muillekin!