Suunnitelmia kaudelle 2007

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja DS 325, 9.9.2006.

1. DS 325

DS 325 Gearhead

Eliikä, nyt kun tämä kausi on onnellisesti pulkassa, olisi nukava jutustella ja kuulla mitä juonia kanssakilpailijat aikovat ensi kautta varten punoa. Tässähän on pitkä talvi nyt sitten edessä ja teistä kauempana asuvista Kilapiljoista ja kilpailijoista ei muuten kovinkaan usein tule kuulemaan jolloin pienehkö jutustelu lienee paikallaan.

Omalta kohdaltani suunnitelmat ovat vielä toistaiseksi aivan levällään, eikä ole edes varmaa ajanko itse vai ajaako Sari tota Camaroa ensi kesänä. Periaatteistani poiketen olen suunnitellut ja myös alkanut etsiä ensi kaudelle jonkinlaista tai jonkinlaisia sponsoreita, jolloin ihan kaikkea ei tarvitsisi laittaa omasta rahapussista. Jos rahalliosta apua löytyy, pyrin saamaan Camaron vihdoin sellaiseen vireeseen, että se tavoittelemani 8-sekunnin aika toteutuisi. Suunnitelmissa on vaihtaa toi monipisteinen Kinsler imusarja ns. Sheetmetal-malliseen joka ostettaneen Ruotsista Konolan Jarin pajalta. Lisäksi kiertokanget vaihdettaaneen pitempiin Alumiinisiin ja mäntiä madallettaneen jolloin saataneen pyöriviä massoja hiukan keveämmäksi. Myäs turbiinin vaihtaminen korkeampi stallisempaan ja perävälityksen vaihtaminen tiheämpään on suunnitelmissa.

Jos taas ulkopuolista rahoitusta ei löydy, ajaa Sari Camaroa ensi vuonna tolla Stevellen 454 moottorilla. Moottoria tullaan tällöin virittämään kevyesti lisää Sheetmetal imusarjan, toisen kaasarin ja rouheamman nokan muodossa. Tällöin Stevelle jäänee laakereilleen tahi pyörilleen lepäämään ainakin ensi kaudeksi.

Löijy sensijaan tullaan saattamaan kadulle ja kilpiin pikimmiten, kunhan noi alukannet saadaan hankittua ja Vipottaja on laatikon läpikäynyt :eek:
    Mitens on, ehditkö ?

Joka tapauksessa ensi kaudella jatketaan ainakin yhdelää autolla :rotfl:

2. Käkö

Käkö Gearhead

Me tullaan tolla ens kesänä...
    400+6/71+727+8 3/4, parhaaseen Ree-Ryhmään, kilapiljana jatkaa Kieku :D

3. B.B.Chevy

B.B.Chevy Gearhead

Autsch :poff: Tommosta mä oon ai-i-i-i-na halunnu, eli tahtos pikuppiinkin tommosen, siis ton boldatun 6/71 jutun, en mä nyt niin noista muista :rotfl: Mut toi sopis jotenkin sen tyyliin 8)

Mut jaa että suunnitelmia :-? Sen verran on tietoo ettei vielä oo oikein mitään tietoo mut jos ei sudet syö niin ajetaan kummiskin :wink:
    Mut ajetaanko samalla kopalla vai vaihdetaanko? Jos ei vaihdeta niin varmaankin kevennetään mut kevennetäänkö sit vähän vai enemmänkin? Ja samalla siinä tekis kovin mieli laskea koriakin lähemmäs tonttia 8) Ja sit kun kurkitaan konehuoneen puolelle niin taas menee tuumailtavaks, tehdäänkö vaan vähän jotain vai enemmänkin? Se on selvää että paljon menee taas kahvia ja tupakkia ennekuin noi jutut selviää mut onneks tässä on pitkä talvi välissä ratkoa kaikkia juttuja niin ollaan sit taas keväällä hyvissä ajoin valmiit uuteen kauteen. Vähän niin kuin tänä vuonna, heti jo elokuussa :lol:

4. vipottaja

vipottaja 1st gear

Hyvin kerkee, meillähän on jo auto valmiina :D Vois tossa joskus kuukauden päästä kattoo sitä lootahommaa kun on saanut pahimmat rästisuoritukset pois alta. Meillä varmaan jatkuu tuolla projektiosiossa toi päättymätön jatkokertomus kunhan vauhtiin päästään.

5. Henski

Henski 1st gear

Mulla olis tarkotus palauttaa tuo rallivallu vuoden sapattivapaalta takaisin raalle ree ryhmään. Tosin huimasti kesytettynä, mutta yritetään olla mukana...

6. DS 325

DS 325 Gearhead

Tästä hyvästä mä tarjoon sulle koko pullollisen KOFFia :rotfl:

7. Henski

Henski 1st gear

Tattista vaan, mutta juon ainoastaan olutta :soosoo:

8. DS 325

DS 325 Gearhead

Onko niitä muunkin merkkisiä kun KOFF :eek: Ainakin alastaron Finaaleissa näytti tuo mainio janojuoma maistuvan :poff:

9. Henski

Henski 1st gear

Varmaan olleet niitä punanuttuja, jotka heiluneet KOFFeinensa... Mulle Karjalaa kiitos!

10. Tea

Tea 1st gear

*Köh* *Köh*..... :poff:

11. Putte

Putte 1st gear

Milloin tämmöinen merkki on syntynyt.

12. vipottaja

vipottaja 1st gear

Silloin, kun muutama kilapilja istahti kumoomaan. Tunnustan, että join finaalissa KOFFia mm. En kyllä yleensä, mutta tota ne toi kun yritin kassalla saada jotain ääntä suusta ulos.

13. Mikkis

Mikkis Gearhead

mitäs ihmeen koffia??? punanutut kyllä joi karhua, sakua, saksalaista ja ehkä hyvin vähän kofiia sekä kaikkea muuta nestemmäistä :rotfl:

ai te tarkoititte niitä ree-ryhmäläisiä lätkämekatsuhuligaaneja :oops:

14. Mikkis

Mikkis Gearhead

sineprkoffihan tais syntyy joskus 1800 luvulla mut panimo joskus 1897 :)

15. mke77

mke77 3rd gear

....oks toi "vara tankki" mikä näkyy railerin kulmalla? meinasin vaan ett kun pollelta loppuu mehut ni kuski jatkaa :rotfl: :rotfl:

16. Gummisetä

Gummisetä 3rd gear

Tässä talven aikana hahmotellaan riittääkö reservit osallistumaan kaikkiin ison REEn kilpailuihin.
    Chevelleen ei suuria muutoksia tiedossa, ehkä keventäminen, siis auton :eek:

Mitenkä se voikaan yhteen ryhmään noin monipuolista väkeä osallistuakkin, koen uuden nimityksen Kilapiljat suurena kunniana, se nimi on todella ansaittu :lol:

Meidän tiimin persoonakohtaiset juomat ainakin"miesten" osalta on KARJALA yllätys yllätys.

2007 pyrimme liittymään iloiseen joukkoonne.

T: Gummisetä

17. B.B.Chevy

B.B.Chevy Gearhead

Hieno juttu, lisää vaan kilapiljoja radalle ens kesänä. Itekin ihan oikeesti yritetään ens kesänä olla jo kauden alusta asti mukana taas sähläämässä :wink:

18. DS 325

DS 325 Gearhead

Tervetuloa vaan mukavaan joukkoon mukaan :rotfl:

Kuten huomaat, niin tylsää ainakaan tässä joukossa ei ole. Ainoa tilanne, jolloin ollaan tosissamme kilpailuhengellä mukana on vasta kun Line-upissa vedetään kypärät päähän. Muuten ollaan kavereita, neuvotaan, autetaan ja viihdytään yhdessä :rotfl:

Tätä kaikkea ja paljon muuta 2007 Iso REE Kilapiljat :rotfl:

19. B.B.Chevy

B.B.Chevy Gearhead

20. Gummisetä

Gummisetä 3rd gear

Sepä se :D

Mopoilijalle kiitos, mukava katselle kalustoa kun on "tilanne päällä"

Kerro tästä muillekin!