Suunnitelmia kaudelle 2007

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja DS 325, 9.9.2006.

  1. Käkö

    Käkö Gearhead

    Se nyt on vaan stevelle, zori... :lol: :lol: :lol:

    Anna toisen nyt syödä jos kerran maistuu... :rotfl: :rotfl:
     
  2. Käkö

    Käkö Gearhead

     
  3. Käkö

    Käkö Gearhead

    HöpöHöpö, niistä pelleistä mestariks oo...

    Mä voisin kyl toisaalta lähtee taas kyytiin ku sä driftaat radalla, edellisen kerrankin oli jännää... :rotfl:
     
  4. Henski

    Henski 1st gear

    Ihme pelleilyä tosiaan. Eihän nyt kissanpentuja tolleen sais pöllyttää :lol:
     
  5. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Pysytäämpäs nyt taas aiheessa :soosoo: siis Tuuninki aiheessa. Sunnitelmat Drifterin rakentamiseksi ovat edistyneet hyvin, kiitos sen tympeän Camaron katoamisen näköpiiristä. Miten sitä ihminen voikaan tykästyä tommoseen vanhanaikaiseen työntötanko-tekniikkaan, kun oikeasti tommosesta noin 1/3 kokoisesta moottorista saa helpostikin saman tehon. Vakiomottiin vaan mahdollisimman iso Turbo ja suurimman osan tarvittavista osista saa Motonetistä ja Biltemasta. Varsinkin noi Bilteman bensapumput ovat saaneet mun varauksettoman ihailun ja huomion, sillä mut saatiin täysin vakuuttuneeksi, että tommoset kalliimmat pumput ovat pelkkää humpuukia. Bilteman bensapumpulla kuitenkin ruokit helposti tommosen tuplaturbo isolohko-kasin aina 900 heppaan asti. Kiitos tästä neuvosta eräälle pohjois-suomessa vaikuttavlle harrastajalle, joka tiesi kertoa minulle, että ISOJEN poikien mielestä tommonen on sopiva. Ja vielä kun mulle tulee vaan Toyotan moottori tohon projektiin, voin helposti luottaa tommoseen Bilmannin laatutuotteeseen. Kiitos neuvosta Aksu900 :rotfl:

    Lisäksi kun muita "viri viri" osia ei kuunlemma tommoseen turbomottiin tartte, saan ton helpostikin kasaan, kun toi iso turbokin on jo hankittu. Ton mottipaketin ahtimen kera pitäis mahtua helpostikin tonne Stevellen keulille, onhan siinä aikaisemmin ollut malmikasan oloinen isolohko Chevy. Se asia mua vielä askaruttaa, että minkähän moinen vaihdelaatikko tommosen voimapesän perään tulisi asentaa. Vaihteita pitäisi kuitenkin olla 5-6 kpl, joten noi vanhanaikaiset jenkkilaatikot ei käy. Osaiskohan joku mua tässä asiassa neuvoa :eek:

    Kiitoset muuten niille muutamalle tästä prjoktista kiinnostunelle, jotka ovat hyviä neuvuja ja vinkkejä antaneet. Ilman teitä tuskin tämmöstä projektia saisin toteutettua :soosoo:
     
  6. kime2

    kime2 Gearhead

    Tuo alkukantainen "työntötankotekniikka" se on muakin kiinnostanut jo pitkään,mutta olen kyllä kuullut että se iän myötä vähenee,mut et noinkin nuorena siitä(kin) pääsee jo eroon :rotfl:
     
  7. Putte

    Putte 1st gear

    [/quote]Vaikka siitä Novasta (se muuten on Nova ei mikään Stevelle) tuleekin ihanan pinkki ja karkki,niin että se soveltuu mun loistavaan liehuvaan pinkkiin kesämekkooni, niin sanokaa nyt joku tolle hörhölle,että se on päästään ihan sekaisin...En tee muuten enää ikinä metsästäjän leipiä sienikastikkeen kera,ellen itse ole poiminut kyseisiä herkkuja metsästä.Tölkkisienet joutui pannaan just nyt :D :D[/quote]


    Mä olen kysynyt parilta kaverilta, saaks niitten vaaleanpunaisia pakkopaitoja lainata, kun pitäis yks kaveri saada hoitoon, kun se ei tajuu itte mennä. Kun kerroin oireista kaverit lupas ilman muuta paidat lainaksi.
     
  8. Putte

    Putte 1st gear

    Luigi isot pojat ei harrasta tuuninkia, se on pikkupoikia varten ja kun ikää vähän kertyy yleensä tulee myös järkeä ja sitten tommoset tuuninki ja trivter hommat vaan jää jää lapsuuden hölmöilyiks.
     
  9. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Enpä huomannut aiemmin :lol:

    www.rmf.fi


    Mutta sitä saa mitä tilaa.

    :rotfl:
     
  10. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Onpa muuten halpoja noi Toitsun moottorit :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    Putte, ei tää oo mun syy, sun pitää syyttää niitä jotka toivat sinne bileisiin niitä sieniä :eek: Ja vieläpä paljon :eek: :eek:
     
  11. Putte

    Putte 1st gear

    Mut sä oot hoidon tarpeessa. Ne sienien kuskaajat on taas jonkun muun käsittelyn tarpeessa. Esimerkiksi jonkun lievähkö rangaistuksen, kuten hirttämisen.
     
  12. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Nooh :soosoo: eitää näin vakavaa ole :eek:

    Muista Putte, että sienet loppuvat aikanaan ja toivottavasti järkikin palaa ennalleen :poff: Saas nähdä :poff:
     
  13. Muki

    Muki Gearhead

    Litrateho ja rap-musiikki, siinä vasta voittamaton yhdistelmä !
     
  14. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Eihän räppi mitään mut jump jump teknoa kunnon subbareilla (vähintään sen mitä autossa riittää virrantuottoa) niin siinä se pehmenee kovempikin vanha umpiluu ja sen jälkeen sitä onkin kuuppa niin hajalla että voi tehdä vaikka mitä :p
     
  15. pötkö

    pötkö Gearhead



    Joo Putte älä hirtä sienen kuskaajia vaan sienen tekijä. :rotfl: :rotfl:
     
  16. Fastback

    Fastback Gearhead

    Minulle nämä isot tuning pojat kertoivat, että siipi pitää olla. Siipiähän on monenlaisia, mutta ainoa oikea itseään kunnioittavan tuning miehen spoileri on Tommys Billet. Silla suorastaan tuntee kun perse painuu maahan spoilerin alkaessa toimimaan yli 270km/h nopeuksissa joihin Toyotan kisakiihkeä +700 hv moottori auton kiihdättää.
     
  17. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Jottei tää nyt menis ihan pelkästään pääkaupunkiseudun sienestäjät ry:n keskinäiseks jutusteluks :rotfl: , niin on ihan pakko nostaa tää meseasia esille. Vieläkös on tarkotus käyttää ihan natsien omaa voimansiirtoa vai pääsiskös vaikka simuna-antti jo apajille? Ai niin ja piti vielä kysästä että tuleekos se jälkipoltto naftalla vai bensalla?
     
  18. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Sittenhän tommonen Tommys Billet sopii tommoseen vanhanaikaiseen Stevellen koriin hyvin, kun sillä ainakin tähän asti kaikki nopeudet yli 60kmh ovat olleet vaarallisia. Nyt tarttee sitten vaan virittää sitä Toitsun vakioosilla ja Bilmannin bensapumpulla varustettua moottoria sen verran paljon, että toi 270 kmh saavutettais. Tehon puolestahan tommosella Toyotan nykyaikaisella kannen yläpuolisilla nokilla varustetussa moottorissa ei pitäisi olla mitään ongelmia saavuttaa tota mainittua 270kmh nopeutta, mutta mitenköhän tommosen Novan kori ja alusta sen kestää. :eek:

    Sitäpaitsi parit plasma-näytöt, subbari ja iskevä rap musiikki siivittävät tommosen paskakasan kuljettajineen selleisiin svääreihin, ettei sienistä tule olemaan pulaa, eikä matalalento lakkaa koskaan :poff:
     
  19. Petri K

    Petri K 1st gear

    Tää on kyllä aika hervoton topikki, monen mielestä olen tainnut ittekin syödä joskus pari sientä liikaa:rotfl:
    Toi systeemi on kai suunniteltu kerosiinille alkujaan mitä tuohon tullaan rustaamaan mutta bensaa olis tarkoitus kokeilla polttaa.
    Laatikon vaihtaisin mieluiten lencoon mut sen taitaa säännöt kieltää.

    Ei ole vielä varmaa millä laatikolla enskesänä ajellaan pg ei myöskään mitenkään pois suljettu vielä, tosin tuo oma laatikkokin tuntuu kestävän ihmeen hyvin.
     
  20. W201

    W201 3rd gear

    Putte olet mielestäni täysin "hakoteillä" jos sienien kuskaajat ovat mielestäsi jonkun rangaistuksen tarpeessa.
    Asiasta mitään tietämättä olen kuvitellut että sienestäjät itse myös kuskaavat poimivansa sienet pois. .
    Kuskaajille tulisi pyrkiä varmistamaan avoin ja vapaa reitti että sienet saataisiin mahdollisimman nopeasti hyötykäyttöön ennen kuin ne pilaantuvat.
     

Kerro tästä muillekin!