Suunnitelmia kaudelle 2007

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja DS 325, 9.9.2006.

  1. Aksu900

    Aksu900 1st gear

    On aina ilo auttaa! Tarvittaessa voin laatia vielä piirrokset kuinka bilteman 4litran bensakanisterista loihditaan käden käänteessä kerääjäsäiliö tulevalle monipumppujärjestelmälle! Sen kun vielä pistää maalaten neonväreillä ja tuikkaa parit UV-lamput valaisemaan niin jopas on GTI-tyttöjä riittämiin! :pinup:
     
  2. W201

    W201 3rd gear

    Kiitos mistä neuvosta?
     
  3. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Joo kiitos tästäkin :rotfl: Tommosta mä varmaan alan suunnittelemaan :rotfl:
     
  4. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

  5. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    Jotkin oireet saattaa ilmentyä vasta vuosien, tai jopa vuosikymmenienkin jälkeen, jos vaikka äiti on kantanut poikaansa jenkki-kassissa sienireissuillaan, eikä ole huomannut nostaa kassia jokaisen kannon kohdalla, voi seuraukset olla kohtalokkaita.

    Oireet saattavat tulla esiin esim. nautittua sellaista ohrapirtelöä jota myydään sellaisessa Camaronpunaisissa tölkeissä, jostain syystä kärpäsienelle ominaiset valkoiset pilkut eivät ole näkyvillä tölkissä, tosin vaikutus on täysin sama myös ilman pilkkuja. Ensin alkaa päässä isopyörä diftaamaan, jonka jälkeen samaa aletaan tekemään myös autolla.
     
  6. Käkö

    Käkö Gearhead

    Ceevyn omistajilla tunnetusti vippaa ylhäältä :rotfl: :poff: :rotfl: :rotfl:
     
  7. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    ^Samaa sienijuomaa juonut :soosoo: .

    En vain ole sisäistänyt jääkiekon olemusta, puhutaan, että kiekkoilijat saavat peleistä paljon rahaa, mutta silti niillä ei ole muka varaa ostaa omia kiekkoja, tuomarin kiekosta tapellaan välillä oikein tosissaan. Aivan sama jos line-upissa olisi vain yksi auto ja kun Putte puhaltaa pilliin alkaisi kuskit taistella siitä kuka pääsee ajamaan. Vielä burniksen ja steitsinkin aikana voisi kuski vaihtua, saati sitten kesken kiihdytyksen joku kömpisi takalosujen välistä ja taklaisi toisen kuskin valliin. :poff:
     
  8. Putte

    Putte 1st gear

    Penteles GMC 6000, sähän annoit hyvän idean. Joka lajittelukierroksella, joku kuski saa antaa autonsa tähän hommaan ja katotaan montako pahoinpitely syytettä Karpela ja kumppanit saa aikaiseksi. Taitaisi olla hyvä keino päästä lehtiin.
     
  9. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    No niin Putte ja muut huolestuneet :poff:

    Sienet on sitten osittain syöty ja loput lahjoitettu pois, sillä ympäristössä alkaneen hiljaisen murinan, kuiskuttelun ja omien makeiden naurujen jälkeen on mukava huomata, että on kun onkin vieä jotakuinkin järjissään. Tämä järjissään olettamus luonnollisesti tietyin varauksin.

    Ja nyt kaamea juonenkäänteen paljastus :soosoo: Camaroa ei ole myyty, Stevelleä ei tulla tunaamaan, eikä yhtään Tunaria tulla edelleenkään päästämään sisään meidän talliin. Dräkrisinkin parissa tullaan jatkamaan, vaikkette sitä haluaisikaan, ja toivottavasti ensi kesänä näette allekirjoittaneen osoitteesta tulevan D-ryhmän karkeloihin vähintään 2 autoa, joihinkin jopa 3 :rotfl:
     
  10. Harald

    Harald 1st gear

    Jee.Nyt Luigi puhut asiaa ! Autot pois tallista ja radalle.Sitä vartenhan ne on tehty
     
  11. kime2

    kime2 Gearhead

    Tervetuloa vaan tänne pohjoiseen ajamaan vaikka 4:llä autolla :D
     
  12. hejo

    hejo 1st gear

    :rotfl: IH-ME-PA-RAN-TU-MI-NEN! :rotfl:
    Luojan kiitos!
     
  13. Muki

    Muki Gearhead

    Tarinan opetus lienee se, että kaikkea mitä Internetistä lukee ei pidä uskoman, tai ainakin näin se kai silloin ajateltiin kun tuning-pläjäystä suunniteltiin ! Ei pidä ottaa liian tosissaan, ei edes tätä lausetta :eek:
     
  14. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Kaikki olikin vain hyvää unta.....
     
  15. SG480

    SG480 1st gear

  16. triniemi

    triniemi Gearhead

    Takinkääntö tuplana :D
     
  17. artsiss

    artsiss 1st gear

    Heräsin tänä aamuna Tukholmasta ja huomasin että eihän mulla ookaan mitään hienoo toitsuu ja "vanha" jenkkimyllykin odottaa tiettävästi kotosuomessa. Ja kuka on syöny mun suulla p..aa. Koskaan ennen ei oo käyny näin ja taas kävi tälleen.
    Hyvät oli keitot kun painajainenkin kesti näin pitkään.
     
  18. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ei :soosoo: vaan tuplakusetus päivien piristykseksi :poff:

    Nooh :poff: onneksi edes jotkut menivät halpaan :poff: Muutenhan toi koko kirjoittamisen vaiva olisi ollut turhaa. Sattui vaan olemaan tylsää sinä yhtenä Sunnuntai-aamuna ja tuli tommonen pikku källi mieleen. Suunnitelma sinänsä olisi aivan toteuttamiskelpoinen, mutta täälläpäin tommosia tyyninki hemmojen "hinttarimaisia" kokeiluja ei harrasteta. Eikä muuten tulla harrastamaankaan, sillä mä kuitenkin olen vaan tylsä hetero, kuten monetkin saattaisivat sanoa :poff:
     
  19. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Uusia tahi uusvanhoja Streetrace-miehiä oli taas koolla sankoin joukoin tuolla Saukkolassa paikallisten harrastajien bileissä. Mukavaa oli, tuttuja oli paljon ja jutut sitten sen mukaisia :rotfl:

    Muutama aikaisemminkin radoilla piipahtanut kertoi tulevensa ensi kesänä viivalle, heti kun projektit valmistuvat, joten hyvältä alkaa ensi kausi näyttämään :rotfl: Tarjolla olisi ainakin yksi tuplaturbo AMC, joka saattaa mennä oikeasti kovaa, jos ja kun suunnitelmat toteutuvat ja valmistuvat. Tervetuloa takaisin mukaan REE-ryhmään :rotfl:

    Oli siellä muitakin kilvanajajia, kuten eräs maanmainio Trottle stoppien vastustaja, joka kertoili ensi kauden suunnitelmistaan, ja hyviltähän nekin kuulostivat. Mulle muuten sitten kanssa sellainen Trottle stop aiheinen paita jos se toteutuu, ja mä luulen, että sarille kans 8)

    Kiitokset hyvistä bileistä :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  20. SG 448

    SG 448 Gearhead

    Mulle kans yksi tollanen Throtle Stop paita.
     

Kerro tästä muillekin!