Suunnitelmia kaudelle 2007

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja DS 325, 9.9.2006.

  1. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Nyt on sitten Löijyyn moottori ja vaihteisto sovitettu, eikä muuten ollut helppoa. Toi Valiantin konehuone ja RB-moottori ei näköjään ole sieltä ystävällisimmästä päästä asentaa, kun sitä tilaa ei paljoakaan ole. Tämä siis tapauksissa, joissa alkuperäiset sisälokasuojat ovat paikallaan. Tohon autoon tommonen motti oli kuitenkin aikaisemmin sovitettuna, jolloin esim. peltisarjojen (Fendervell) reiät olivat jo tehtyinä. Ekaa kertaa kuitenkin tuli mulle eteen se, että venttiileitä säädettäesssä joutuu jarrutehostajan poistamaan. Onkohan tää nyt sitä kuuluisaa hyvin suunniteltua Mopariismia :eek:

    No hyvä tostakin varmaan tulee, ja mamma voi ajella sillä töihin, ilman, että kaiken maailman kinnerit ja muut tötteröt hyppivät silmille liikennevaloissa :D

    Isot Kiitokset taas Vipottajalle konsultointi-avusta ton Löijy-projektin kanssa :rotfl:
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ja onhan siinä sekin hyvä puoli kun mä käyn teidän tallilla notkumassa, että kun vie ne tyhjät pullot kauppaan, ni sillä ajaa ens kesän. :rotfl:
     
  3. kime2

    kime2 Gearhead

    Täällä halutaan kans ostaa tuollaiset asia-paidat,kunhan ne vaan valmistuu ja tulee myyntiin! :pinup: :kin tajus tuon idean kun selitin sen sille,ku täs kävi taas häiriköimässä :rotfl:
     
  4. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Noille tyhjille tölkeille ja pulloille kyllä varmaan käyttöä löytyy, mutta kun sä ryökäle jätit sen tyhjän Koffin pahvilaatikon sinne lattialle, niin.. :mad:

    Nyt mä sitten joudun vaivautumaan ja viemään sen noin 15 metrin päähän pahviroskikseen ja se saattaa rasittaa ja viedä termoa ton Löijyn kasaamisesta :poff:

    Sitäpaisti koko meidän kylä taitaa elää noilla sun tyhjillä pulloilla :poff:
     
  5. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Huhuu :D Täällä kun on ollut hiljaista niin kysellääs välillä mitäs muiden projekteille ja suunnitelmille kuuluu? Meidän tiimillä menee ihan mukavasti, hommattiin tosiaan syksyllä uus puolivalmis kilpuriaihio ja kohtahan se on saatu purettua ihan osiks, siis täysin :eek: Taas huomas että aika paljon autossa onkin osia :wink: Ja jos ei oo avaimilla irroiteltavissa niin rälläkällä saa pilkottua lisää :rotfl:
    Eli hyvin menee :poff:
     
  6. kime2

    kime2 Gearhead

    Meilläkin jopa homma etenee,uusi lukko+välitys tykö tarpeineen tuli tilattua juuri ja ny mietityttää et tulikohan sittenkin tilattua liian harva välitys :odroll:
     
  7. SQ

    SQ Gearhead

    Niin niin... Kyllähän mä itteni tunsin ja tiesin ettei mopo pysy käsissä, mutta jotenki mä kuvittelin että pääsisin edes sen ensimmäisen vedon ajamaan ennenkuin se mopo lähtee... :odroll: Vielä on toiveita, mutta... :rotfl: http://public.fotki.com/OskuH/camaro/img5444.html
     
  8. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

  9. SQ

    SQ Gearhead

    On se Eren (ja Rinnewoodin ja ties kenen) vanha, mutta vaan 350... :( Eli Eren viimekesänen työmatkamotti.
     
  10. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kummallista muuten, aamulla kun heräsin ja menin tallille oli sinne ilmestynyt 2 kappaletta mekaanisia ahtimia. Toinen oli mallia Holley Megablover 420 ja toinen 12-71 Littlefield. Molempien mukana oli vielä imusarjatkin Chevyn isolohkolle. Oliskohan Joulupukki ne tuonut :eek: Mitähän noille pitäis tehdä :eek: Mä oon ihan ymmälläni, enhän mä mitään ahtamisesta ymmärrä. Voiskohan joku antaa mulle vinkkiä noiden suhteen :eek:
     
  11. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Eiks teillä siel rannikkokaupungissa löydy ammattitaitosia ahtaajia.
     
  12. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mutta mihin ihmeessä ne ahtaajat oikein tungetaan, kun noi ahtimet on niin poloisia :eek: Jos tarkoitit sitä ökyrikasta parempiosaista ammattikuntaa, niin ei tällaisella köyhällä duunarilla ole niihin varaa :poff:
     
  13. kime2

    kime2 Gearhead

    Sullahan se on tuuri käynyt :D
    Mulla taas jos joku on tallilla käynyt niin ainoastaan lisää romua tuomassa tai viemässä jotain tärkeää pois(tutut varmasti tietävät mitä tarkoitan) :cry:
     
  14. Putte

    Putte 1st gear

    Pulttaa ne niitten isolohkojen päälle jotenkin päin. Kait se sitte Camarokin näyttää komeammalta kun kun sieltä irvistää epämääräinen ahdin, tosin tehoja tää mun neuvo tuskin tuo lisää, mutta onkos sillä niin väliä. Muutenkinhan se sun biilis on jo yliturvattoman tehokas, vai miten se määritelmä menikään.
     
  15. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ens vuonna voi sit osallistua west coast cuppiinkin, kun laitat noi kaks päällekkäin ja välijäähdyttimen vielä alle. Siellähän mun käsittääkseni ei pääse leimasta läpi katuvessalla, mikäli paketti ei tuu juurikaan kattoa korkeemmalle? Siis vuosileimasta?
     
  16. gremlin

    gremlin Gearhead

    :soosoo: Me emme leimaa autoja, tarkistamme vaan etta ne on jo leimattuja, :soosoo:
    Hiukan korkeentaan mustamaalataan, mutta ei leimata :odroll:
     
  17. Harald

    Harald 1st gear

    Hieno homma Luigi,Mä näin sen joulupukin.Se ajoi Chevy vania ja oli tulossa Hankasalmelta.Sillä oli muuten aika hauskan näköistä porukkaa kyydissä,jotain joulutonttuja varmaan.Näin joulun lähestyessä.Sä olet ollut kiltti
     
  18. f-85

    f-85 Gearhead

    Hyvä ett joku on ollu kiltti, ma sain jotain öljysiä mutkalla väännettyjä rautoja. Eikä ne ees kiillä!
    Mut kiitos tontuille, suurin osa melko pelottavan näkösiä mut helvetin hauskoja!
     
  19. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    No ku se oli niin pitkä, ettei se olis muuten mahtunu kyytiin.
     
  20. ere

    ere Gearhead

Kerro tästä muillekin!