Suunnitelmia kaudelle 2007

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja DS 325, 9.9.2006.

  1. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Voi ne vaihtaa vaikka hynäks, paaluks, pätäkäks tai massiks. Lopputulos on kuitenkin sama, ne loppuu ennenkuin kesä loppuu, ainakin jos on ollu hauskaa. 8)
     
  2. Henski

    Henski 1st gear

    Juu, ihan varmasti jos vaan onnistun paikalliskapinaan tiketit saamaan. Niihin kun jostain syystä tuntuu eniten halukkaita menijöitä olemaan. En kyllä yhtään ymmärrä miks :odroll:
     
  3. Tea

    Tea 1st gear

    Ei se meloni nyt niiiiin syvällä sielä ole.. Ja sitäpaitsi ton logiikan mukaan kun vielä vähän manaan, niin sittenhän sitä mentäs jo vaikka kuin lujaa :poff:

    Ja kiitos, mistä sitä koskaan tietää enskaudesta kuka ajaa ja mitä. Mutta hengessä ainakin mukana :D
     
  4. always bb

    always bb Gearhead

    Ei minultakaan puutu kun umpitraileri (väh 10m), asunto-auto ja rahaa tai hyvät PALKINTORAHAT/SPONSSIT, jelpareita on saanut puhelimitse kiinni kun on tarvinnut että on saanut neuvoja
     
  5. always bb

    always bb Gearhead

    KÄKÖLLE vaan että teillä auto näyttäs olevan maalia vailla suunnilleen, no jos kone/laatikko/sähköt pikku puutteita helppo korjata :wink:
     
  6. Käkö

    Käkö Gearhead

    :rotfl: Yep, pikku vikoja, heleppo korjata... :rotfl:
     
  7. Fast67

    Fast67 1st gear

    Onnittelut Luigille,Tealle ja Mikaelille kauden 2006 hyvästä tuloksesta. :wink:

    Kilapiljoita olikin mukavasti REE-ryhmässä tänä vuonna ja toivotankin uudet
    tervetulleeksi mukaan ensi kaudelle..

    Aikomus olisi myös ajaa kaikki kilpailut ens kesänä, edelleen Ree-ryhmässä.


    t.Hape/DS 310
     
  8. Käkö

    Käkö Gearhead

    Syytä onkin, mua edelleen janottaa... :rotfl:

    Ree-ryhmän kilapiljan nekaamikko
     
  9. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mitenkähän jäikin noteeraamatta toi chevy II 65:n 9:n aika? Upee juttu, että se sieltä tuli. Kyllä tossa pikapuolin ryhdytään hommiin, että olis kalustoa kesällä valmiina, pari pikku juttuu enää alta pois......
     
  10. Dartblower

    Dartblower Gearhead

    :D :D :D

    Samaa vikaa, toivottavasti nuo pari pikkuvikaa ei vain kasva liian isoksi :rotfl:

    Itelläkää ei pitäisi olla kuin laatikon korjaus, ja räjähdyskilven asennus siinä samalla.
     
  11. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    onse aina mukava hetki kun joku saa uuden rajapyykin ohitettua.
    itse tarkoitus pyhä siirtyä vapareista väkisin hengittävään....(liian ongelmaton kausi,vois jollakin perustella sijoitusta sponsoreille,jos niitäkin olisi)
    blowerblowerblowerblower...
    varavapari meni laakerivikaisena 12.1 ja tuo millä tahkottiin meni parhaimmillaan 12.02!!
    mutta kokeillaan nyt remmiahdinta jottei alkaa naapurikunnasta tulemaan enempää viduilua....
    jos se 11sek sillä menis rikki... :rotfl:
     
  12. Tea

    Tea 1st gear

    Kiitos kiitos, ja onnea vielä itsellesi finaalikisan voitosta :D
     
  13. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kiitos vaan täältäkin päin :rotfl:

    Toivottavasti saadaan yhtä mielenkiintoista vääntöä aikaan ensi kesänäkin. Ekan kerran kuitenkin oli ihan oikeaa kilvan-ajoa, ja jopa oikein useamman auton voimin. Älkää nyt kuitenkaan keksikö enää uusia jippoja, niin mäkin voin näissä kinkereissä joskus vielä pärjätä :poff:
     
  14. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    se on helppoa parahin ds325:heitä sillä ruiskulla vesilintua,tai jopa pelikaania.
    ei tartte enää empiä että oliko se kaasu 20%vai 80% auki....tieto lisää tuskaa :D
     
  15. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Joo, on kyllä käynyt mielessä :eek:

    Mutta kun tälle tielle on lähdetty, niin siellä jatketaan, tai jotain sellaista.
    Tosin toi systeemi on maksanut enemmän kuin 6-8 paria uusia dominaattoreita, joten enää siitä ei ole ihan helppoa luopua.

    Jos mä vielä yhden vuoden kokeilisin, ja sitte siirtyisin kaasareihin :eek:
     
  16. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    muistetaan että sanoit ton...eli jos 2007 ei toimi ja 2008 ruuttana vielä kiinni niin kaislahametta näkyy??? :rotfl:
     
  17. DS 325

    DS 325 Double Gearhead


    Mä en enää lyö yhtään tyhmää vetoa :soosoo:
     
  18. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    eihän se tyhmä ole,,,ainakaan muiden mielestä :rotfl:
     
  19. blown540

    blown540 1st gear

    luin tässä aikani kuluksi koko topicin läpi ja onhan aika sekava olo nyt.mistä oikein on kysymys?eikös tän pitäis olla kivaa.mulla meni jopa paikalliskisoissa monta vuotta ennenkuin pääsin edes ekalta kierrokselta jatkoon enkä edes ajanut hidasta autoa tahi sitten vielä huonosti muuten.mieleen tulee yks kisa -95 jolloin ajattelin että jos en ota selvää kuka tulee ekalla kiekalla vastaan saatan jopa selviytyä jatkoon.auto line-uppiin ja sisälle istuun ja odottaan.sit alko maa täristä auton alla ja skinnarssin micke jytisteli viereen b-1 savuten.voi viddu,ajattelin mutta yhtä kivaa oli ajaa.ja kyllähän se eka eliminaattorivoitto oli makea,melekein kun olis voittanu.aina vaan on kivaa vaikka oon tahkonnu d-luokkaa paikalliskisoissa vasta -91 vuodesta lähtien.kuriositeettinä mainittakoon että aika monta fyyran mitalimiestä on niellyt mapilun pakokaasuja vaikka itellä ei ole yhtään sm-pistettä plakkarissa??olisko aika korjata asia ens kesänä??kahta en vaihda:d-luokkaa ja sevyn isolohkoa.mut myydä voin.
     
  20. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mä voisin ostaa ton d-luokan jos hinta on sopiva. Ongelmia tahtoo tulla niitä erityisesti hakemattakin, oon todennut paremmaks vaan ajella ja olla tyytväinen.
     

Kerro tästä muillekin!