Suuttimet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja GM1986, 29.6.2022.

  1. GM1986

    GM1986 1st gear

    Aiheuttaako erityisiä toimenpiteitä jos vaihtaa 5.0 TPI koneeseen 19lb suutinten tilalle 22lb suuttimet?
     
  2. 3964

    3964 3rd gear

    Kylmänä ja wot luultavasti rikkaalla,normi ajossa riittäneenkö lambdan korjaus vara.

    Nuo on vakiona täyskaasulla säädetty aika rikkaalle(turvalliselle) ja ei nuo isommat suuttimet ainakaan helpota tilannetta.
     
  3. GM1986

    GM1986 1st gear

    No pitäiskö se käyttää säädettävänä jos vaihtaa isommat suuttimet?
     
  4. Arkkumies

    Arkkumies 3rd gear

    Ei ehkä aivan välttämätöntä, mutta kulutus, ajettavuus, teho ja mahdollisesti katalysaattorit kärsii, joten jos ei halua ohjelmoida niin ei kannata varmaan asentaakaan.
     
  5. fenix

    fenix 3rd gear

  6. GM1986

    GM1986 1st gear

    No jopa kuulostaa monimutkaiselta,ajetaan vakiosuuttimilla.
     
  7. Procharged Vette

    Procharged Vette 3rd gear

    Kun plenumin käyttää irti, samalla vaihtaa säädettävän painesäätimen. Ruuvista pyöräyttää painetta hieman alemmas niin ei tarvi ohjelmoida. Sitten myöhemmin myös helppo rikastaa pikkuisen kun viritys huutaa lisää gasoliinia. Painemittarin ja liittimen kiskoon tarvitsee tottakai.
     

Kerro tästä muillekin!