Syssykokkous

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja hejo, 9.11.2007.

  1. hejo

    hejo 1st gear

    Muistakaapas tuo FHRA.n huominen syyskokous,sikäli mikäli asiat ja niihin vaikuttaminen ketään oikeasti jaksaa kiinnostaa. :lol:
     
  2. Putte

    Putte 1st gear

    Ja kokoushan alkaa kello 12.00 eli sinne sitten paikalle kaikki, jotka haluavat vaikuttaa ja tuoda asioitaan esille.
     
  3. Käkö

    Käkö Gearhead

    Tullaan ku keretään... :wink:
     
  4. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    ja sit vasta tässä vaiheessa tostakin taas kuulee, no ei oikein kerkii ei. vuoden päästä sit taas uudestaan.
     
  5. hejo

    hejo 1st gear

    Kevväämmällä sitten taas uudestaan........ 8)
     
  6. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    No taishan siitä joku mainos olla tossa noin kuukausi takaperin ilmestyneessä kerholehdessä...
    Ainakin mun lehdessä??? :rotfl: :rotfl: Vai mistä lie luin... :odroll:
     
  7. Käkö

    Käkö Gearhead

    14.10 on laitettu http://www.fhra.fi/ sivulle ilmoitus ja tosiaan, se oli myös kerholehdessä mainittu kokouskutsun kera et ei se ihan yllätyksenä voinu tulla.
     
  8. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    no on on.. mut eiks se oo jotenki muotii haukkuu fyyran tiedotusta ni siks mä vaan tässä kato joo :wink: ja kuitenkaan ei ollu osunu silleen silmään lehdestä että olis päähän jääny, vitsinä pääasiassa sanoin, ei herneitä...
     
  9. Käkö

    Käkö Gearhead

    Nou proplem :D

    Niinhä se menee et jos ite unohtaa ni syy on fyyran ja jos ite ei kerkee nii syy on fyyran tiedotuksen... :rotfl:

    Ja sekin on fyyran syy et mun auton tankkiin menee aina neljälläkymmennellä eurolla bensaa... :rotfl:
     
  10. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    aijaa... mun tankkiinki mennee paljo enempi... onks se sit kans vyyran syy? ei muutaku äänestäkää pojat siellä koko paikka nurin kele! ei tartte enää ku itteensä syyttää ja ajella uusilla autoilla.
     
  11. Käkö

    Käkö Gearhead

    ^ mun tankkiin ei mene ku neljällä kympillä koska mulla ei oo fyrkkaa enempää ku mä meen tankille, tosin bensan hinta ei sillon enään haittaa :rotfl:
     
  12. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    nii et siis sä myönnät et sä oot köyhä ja kipee sun muuta? ja ny jo mä unohdin mist täs on puhe... oisko tää tätä niin kutsuttua offtopic-keskustelua? :odroll:
     
  13. Putte

    Putte 1st gear

    Kyllä se kokouskutsu oli edellisessä Takaluukusta lehdessä. Pitäisi silloin jo laittaa heti kalenteriin, kun lukee lehden, vai katotaanko Turussa vain kuvia.
     
  14. Putte

    Putte 1st gear

    Voi olla, että meni vähn off-topic, mutta vaan vähän.

    Kokouksessa muuten ei äänestetty hirveesti, kun johtiksestakaan ei tarvinut äänestää. Harry Räikkönen ei halunnut jatkaa johtiksessa ja tilalle tuli Halosen Jari. Varajäseniksi valittiin Cata ja Käkö.
     
  15. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    No tolla menolla Käkötimestä tulee vielä pressa :poff:
     
  16. Putte

    Putte 1st gear

    Eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
     
  17. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    onkos siinä lehressä sit jotain juttuja? sitäkö ne kirjaimet ja numerot meinaa? mä ku luulin et ne on vaan jotain täytettä ettei olis niin tyhjän näköstä...


    käkö ressaks! mä äänestän!
     
  18. Putte

    Putte 1st gear

    Tän vuoden äänestysmahdollisuus meni jo ohi, mutta ensi vuonna noin vuoden päästä on uusi kokous ja siellä voi sitten vaikka äänestääkin Käköä pressaksi. Mutta sitä ennen tapahtuu paljon muuta.
     
  19. maverick

    maverick Gearhead

    Tuliko päätöksiä katuryhmien yhdistämisestä? Tai muuta katuryhmiin liittyvää??
     
  20. Putte

    Putte 1st gear

    Ne asiat eivät kuulu syyskokouksessa päätettäviin asioihin, vaan ovat sääntövaliokunnan ja johtokunnan asioita.
     

Kerro tästä muillekin!