Sytkä ennakko

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja dodgeman, 2.5.2017.

  1. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    Auto on 90 Dodge van. Miksi tietokoneen lämpötila anturi pitää irroittaa ennen sytkän säätöä?
     
  2. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Veikkaan että säädetään vikatila kohdilleen. Eli jos lämpötilaanturi sekoo, lambada maf/map yms, niin se menee noihin säätöihin.
     
  3. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    Ok, orkkis manuaalissa lukee että auto käymään, lämpöanturin töpseli irti, säädetään ennakko ja kun vika valo syttyy niin nollataan se pois
     
  4. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Vastannee chevyjen irrotettavaa johtoliitosta, sen kun irrottaa niin tietokone lakkaa säätämästä ennakkoa ja perusennakon saa kohdilleen. Eihän siihen muuten saa mitään tolkkua kun tietokone koko ajan säätelee omiaan ja itse säätelet samaan aikaan.
     
    KajS tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!