sytytysboxi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Anonymous, 10.9.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mitä virkaa on oranssilla sytytysboxilla vakiokäytössä? Dartissa vm-75, jossa 360 kone ei ole sitä ollenkaan.
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Kärjetön jakaja tarvitsee jonkinlaisen sytytysyksikön joka ohjaa puolaa. Mopareissa on tollanen boksi vakiona (sininen tai musta), ja sitten performance käyttöön myydään oranssia, kromista ja kultasta suorituskyvyn mukaan. Kärjellinen jakaja, tai sellainen kärjetön jossa sytytysmoduuli on sisäänrakennettu, ei erillistä boksia tarvitse. Mutta voi sellaista silti käyttää, vaikka jotain MSD:tä, ja niistä on jopa jotain hyötyä etenkin kärkijakajan kanssa.
     

Kerro tästä muillekin!