Syylärin kumityynyt pakolliset?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jpe, 6.1.2015.

  1. jpe

    jpe 3rd gear

    Onko suurtakin haittaa jos laittaa syylärin kiinteästi kiinni ilman alletulevia kumityynyjä? On tuon tarvikejäähyn kanssa ahdasta, niin että tyynyt ei mahdu alle.

    Eli tykkääkö pahaakin tuollainen alusyyläri jos ei ole vaimenneltu tärinöitä?
     
  2. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    On. Itse en laittais ilman kumeja kun tärisee ittensä puhki. Vai miten meinasit kiinnityksen hoitaa? Ja eikait ne kumit tarvii paksut olla.
     
  3. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    jos vaikka jonkun ohuen solumuovi telttamaton kaltaisen laittaisi edes sinne alle tärinää estämään.. tärinä rikkonut alumiinisyylärejä hitsauksista auki. (ja onhan siitä alumiinin eristämisestä muusta auton metallista/rungosta myös hyötyä.. ei tule syyläristä sitä ohuinta uhrimetallia jos hukkavirtaa alkaakin kulkemaan jäähynesteessä)
     
  4. jpe

    jpe 3rd gear

    Ok, pitää pähkäillä joku tapa saada lisää tilaa pystysuunnassa tai sitten ohut kumi väliin.
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Mulla on alhaalla letkunpätkät ja ylhäällä ohutseinämäiset halkastut putket sikaliimalla kiinni, niistä lähtee 2mm paksut latikat lukkopeltiin. Pysyy ja joustaa.
     

Kerro tästä muillekin!