Syyskokous

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Putte, 17.4.2010.

  1. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    no yritän vääntää rautalangasta jos osaa....

    Eli v8 on tarjonnut tiettyjen ryhmien kilpailijoille mahdollisuuden osallistua heidän v8-booliinsa.
    Kuljettajat ovat varustaneet autonsa v8-tarroilla ja sijoituksen mukaan kasi on palkinnut heidät.

    V8 ja fhraä:n yhteistyösopparin mukaan fyyra on valvonnut ja kirjannut menestyjät ja vähentänyt ansaitut ponarit kilpailijan tulevista maksuista sopparin mukaisesti....

    Eli kaikki ansaitut kertyivät kilpailijan henkilökohtaiseen "v8 booli kassaan" ja täältä toiomisto sitten kuittasniitä pois kilpailija laskutuksen yhteydessä.

    Ymmärsikö kukaan??????
     
  2. Jza

    Jza Double Gearhead

    Eiks niitä tarroja pitänytkään liimata jokaiseen autoon? :lol:
    Mutta siis joku mystinen ryhmä palkittiin siten, että sijoituksen mukaan sai jotain mystistä rahaa, joka vähennettiin osallistumismaksuista? No, eipä se multa ollut pois.
     
  3. jussi308

    jussi308 1st gear

    k

    Joo siis joka vuosi on streetissäkin liimattu V8-lehden tarrat autoon. Koskeehan tää myös meitä kun niin boolista tykkään :rotfl:
     
  4. Jza

    Jza Double Gearhead


    Kas. Pengoin ihan muita papereita, niin löyty tommoinenkin info :eek: Hyvin on jäänyt paperikasan alle piiloon :rotfl:

    Viimevuoden lappuja en sitten löytänytkään mistään...
     
  5. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    tohon tarra holmmaan kyllä on p.akko mainita et siitähän on luovuttu kilpailijoiden rutinaa kuunnellen, mutta taas vastakoshtaisesti kautta rantain tämäkin vajaa 10 menetys on siirtynyt osallistumismaksuihin.....
    Eli ei sekään et fyyra hankkii kilpailijoille avustusta oo kovin kovassa huudossa kentällä, eli joukosta löytyy niitä jotka mielummin maksaa reilusti itse ja ei ole fyyran apuja vaille.....

    No toin vaan esille......
     
  6. Mopar

    Mopar Gearhead

    kyllä tuon v-8 tarran ja siitä seuraavan boolirahan ymmärrän, mutta silloin joku vuosi katsastuksessa sait kauhian nivaskan tarroja liimattavaksi autoon, ei se mitään, mutta ei mahtunu enää omat sponssi tarrat :rotfl:
     
  7. C-barge

    C-barge Gearhead

    Joku ulkomaan elävä meiltäkin kysy, et saatteks te paljoki rahaa noista tarroista kun auto näyttäis paremmalta ilman niitä, oli pikkasen huuli pyöreenä kun vastatttiin et ei, ku me maksetaan niistä. :rotfl:
    Ei mulla kyllä sinänsä mitään isompaa niitä tarrojakaan vastaan ole, mut oon käsittänyt että ne olis pakollisia. Ei oikeen ymmärrä et jos sillä rahoitetaan muiden booleja, et minkä takia meidänkin vessa pitää tapetoida? Mut kai me striittiläiset sit ollaan jonkin sortin sosiaalitoimisto. :rotfl:
     
  8. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Nyyh :rotfl:

    Voi tätä meidän Vesaa. Se ei tee itse hommiaan ja saa kunnollisia sopimuksia aikaan lajin kehittymisen puolesta kun sen kaikki aika menee omien etujensa ja hommien hoitamiseen. Muutama minuutti vuorokaudessa FHRAn eteen töitä tehdessä se sitten syyllistää meitä kilvanajajia kaikesta kun me ei panosteta lajiin tarpeeksi. Voin tällekin antisankarille sanoa, ettöä useimmat kilpailijat täällä panostavat kaiken, siis lähes kaiken minkä kykenevät lajin eteen sen muodossa, että saattavat kalustonsa radalle, jotta kilpailua yleensä on.

    Onhan toki tärkeää, että niitä kisojakin järjestetään, ja kiitos järjestäjille siitä. Muistaakseni just tää Vesa ja ne muutkin palkoilliset FHRA OYssä on siellä vaan siitä syystä että ne tekee järjestön hyväksi jotain. Mahdanko olla väärässä. Onhan tietysti siellä Vesakin joka hyvää hyvyyttään käyttää kaiken aikansa yhdistyksen hyväksi ja lainailee yhdistykselle rahaa, jotta me kilpailijat voitaisiin maksaa ajamisesta entistä enemmän. Mikähän tässä kuviossa on vikana.

    Joten vinkiksi sulle Vesa: Tee työsi ja hanki niitä sponsseja ryhmille, äläkä pillitä kentältä kuultuna muutamalta tyypiltä,"en mä haluu liimata tollaisia" vaikka sääntökirja selvästi kertoo FHRAn mahdiollisuudesta liimauttaa kilpaajoneuvoihin tarroja :soosoo:

    Taitaa olla selittely ainoa asia jossa Vesasta on johonkin..... :rotfl:
     
  9. Jukka Kivineva

    Jukka Kivineva 1st gear

    Ymmärsinkö oikein, että kaudella 2008 kertyneet poolirahat on automaattisesti vähennetty kaudella tai kauden jälkeen laskutettavista? Jos ei ole ollut laskutettavaa 2008 niin siirtyykö poolisaatavat kaudelle 2009?

    Jukka
     
  10. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    hih hiii.....
    Aika rakentavaa ja kannustavaa tekstiä taas löyty aivosyövereistä, no saipa ainakin hymyn aikaiseksi.......

    Mut oikeesti täytyy kehua et radan remppa talkoot ja reilumäärä osallistujia mahdollistivat sen että saatiin kunnon rata ja hyvät kapinat pystyyn viikonlopulle, kiitos kaikille osallistuneille!

    Sit oli hyvä havaita koko viikonlopun vallitseva positiivinen henki, yleisö äänesti jaloillaan ja saatiin onnistunut tapahtuma..... Näin lajia yhteistuumin kehitetään...... Vaikka muutama prosentti eivät ehkä tajuakkaan...... Jatketaan samaa rataa kamasassa........
     
  11. supo

    supo Double Gearhead

    Toivotaan että saamme Savoon takaisin 2 sm-kisaa sekä on ollut puhetta että saataisiin myös jollakin tavalla järjestettyä kadunmiehen/naisen tapahtuma(fhra+paikalliset yhdessä?) eli Motoparkkiin 3 tapahtumaa kesässä niin saamme pidettyä radan kunnossa.Oli todella hieno viikonloppu Motoparkissa niin radalla kuin varikolla,yleisöä oli ihan kiitettävästi,tästä on hyvä jatkaa.Nyt oli hyvä ajorytmi vaikka pientä ohjelmaa oli radalla eli KIITETÄÄN FHRA:N porukkaa sekä KAIKKIA KILPAILIJOITA hienoista kisoista,jatketaan samaan malliin!!!Terv:Spet 1937,Kari "Supo" Laitinen
     
  12. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    2011 suunnitelmissa.....o)
     
  13. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kiitoksia tältäkin suunnalta, järjestelyt pelas ja rata oli paras ikinä tänä suvena motoparkissa. Mut tosta kaavinnasta ilmeisesti oli iso apu ja kelikin oli myötämielinen sekä kaikissa ajetuissa ryhmissä ihan mukavan kokoiset kaaviot. enkä ihan heti muista, et koska olis viimeks ollut avajaiskisassa lauantaina tonkin verran väkeä, sunnuntaina olikin sitten rauhallisempaa. Alastarossa sitte Matti Myöhäsetkin viivalle ja katsomoihin !
     
  14. sippimies

    sippimies 1st gear

    No Vesa mitenkäs meni budjetointi motoparkin kisan osalta vai teetkö sen nyt kun tiedät kassan ??.
    Ainakin se on helponpaa tehdä jälkikäteen niin kuin teet sen.
     
  15. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    koko kausi niin kuin muukin toiminta on budjetoitu viimevuoden toteutuneen mukaan, kuiteskin niin että tuloja on pyritty kasvattamaan 20% ja kuluja vastaavasti leikkaamaan saman verran.
    niin kuin kaikki aktiiviset tietävät niin viime vuosi painui pakkaselle n. 70k, ja acs:ssä epäonnistuimme, joten edelleen versus viimevuoteen tulos on negatiivinen. kilpailukausi on vaike ennakkoon budjetoida muuten kuin karsimalla kuluja, koska yleisöstä ja keleistä ei varmuudella pysty ennakkoon sanomaan mitään.
    motopark meni hyvin lähelle samoin kuin viime vuosi, joten uskon että tilanne ei ainakaan huonontunut.

    lopullinen tulos kilpailusta tiedätään hyvin nopeasti heti kun kaikki kulut ja tulot saadaan tiliöityä omille paikoilleen.... :rotfl:
     
  16. C-barge

    C-barge Gearhead

    Oisko aihetta tietää muidenkin kun aktiivisten, et miten toi ACC epäonnistui? Tällasella epäaktiivilla kun on ollut sellanenkin käsitys, että ACC olis mennyt hienosti kuten ennenkin?
     
  17. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    ehkä tulkitsin itseni epäselvästi, koska meidän pitää olla ehdottomasti tyytyväisiä acs:n tulokseen.... mutta versus viime vuoteen se ei korjannut tappiollista budjettia, vaan tulos pysyi samana kuin viimevuonna....
    yleisömäärä kasvoi, mutta lippujen keskihinta laski = tulos suunnillaan sama kuin viimevuonna. 20% kulujen säästötavoitteissa epäonnistuttiin joten kokonaisuus, pysyi viimevuotisella tasolla.....
     
  18. sippimies

    sippimies 1st gear

    Vesa lupailit tietoa mihin sauna rahat on mennyt ja kuinka paljon tarvikkeet on maksanut ? sekä kuka päätti tästä remontista ????! :oops:
     
  19. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Eiköhän noi seuraavassa kokouksessa selviä. Jos ei niin ainakin sitä seuraavassa ylimääräisessä jos jäsenistö niin vaatii. Kaikki asiasta kiinnostuneet vaan paikalle ja Vesa selkä seinää vasten.

    Tosin tää vaatii osanottoa kokoukseen, ei pelkkää valittamista ja saivartelua täällä netissä :soosoo:
     
  20. sippimies

    sippimies 1st gear

    Sen takia nostin tän ylös näin "helteillä" kun saunaa ei tarvita.
     

Kerro tästä muillekin!