Taas Paypal

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja kinde, 18.11.2009.

  1. virta

    virta Gearhead

    Niin vain kävi että eräs Ranskalainen perui kaupat vaikka oli ilmoittanut postittavansa Suomeen ja kulut oli määritelty.Tuli vain tuollanen "cancel order"juttu tuolta,olin ehtinyt tuon jo maksamaankin.Päätin tuon kuitenkin hyväksyä tuon peruutuksen.

    Joudun vissiin tuon maksunkin pyytämään takaisin,ei ainakaan omatoimista palautusta ole vielä näkynyt.
     
  2. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Kauanko on muilla kestänyt verifiointilaskun näkyminen nettipankissa? Tänään on jo neljäs päivä menossa kun ei ole tullut sitä 1,50€ laskua ja sen mukana sitä 4-numeroista lukua jolla sais kortin verifioitua.

    Tuotteenhan olen tietysti Ebaysta jo ostanut muutama päivä sitten kun luulin että Paypalini pelaa jo...

    Paypaliin olin yhteydessä "contact us" napin välityksellä ja sieltä tuli vaan sama teksti että pitäis näkyä muutamassa päivässä nettipankissa, no niinpä!

    Pitäiskö pyytää lähettään uus 1,50€ lasku vai vielä odotella? Näinkin yksinkertaisesta asiasta tuli vaikea....
     
  3. aplehils

    aplehils 1st gear

    Itselläni numero sarja tuli vasta kun tuli luotto lasku.
    Kesti joku kaksi viikoa.
     
  4. jus57

    jus57 Gearhead

    Ihan samaa tässä odotellut jo toista viikkoa,onkohan ainoa vaihtoehto odottaa se kuukausi jotta näkyy tiliotteessa,melko nopeeta?
     
  5. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Ilmeisesti ainakin osittain pankkikohtaista tämäkin kun joillekin todella on tullut näkyviin parissa päivässä nettipankkiin lasku ja tunnari. Mulla Nordea ja Master kortti, ja ei tosiaan näy nettipankissa.
    Täytys aina olla ajoissa liikkeellä mutta en nyt taas pystynyt kuvitteleen että TÄMÄKIN asia olis näin stanan vaikeeta.
     
  6. aplehils

    aplehils 1st gear


    Mulla kans nordea ja master.
    Eli laskussa vasta näkyy.
     
  7. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Nordeaan saa lisämaksusta näkymään ne korttitapahtumat nettipankkiin. Palvelun saa otettua käyttöön ihan sieltä nettipankista. Sitä en muista saako myös lopetettua.
     
  8. Riuska-Petteri

    Riuska-Petteri 3rd gear

    Kyllä saa poistettua korttitapahtumat kun vaan ottaa ruksin pois.
    Sehän on kuukausimaksullinen optio, en muista mitä maksaa mutta ei paljoa. Joskus ollut käytössä just Paypalin takia.
     
  9. hla

    hla Gearhead

    Niin, se ei näy suoraan siinä tiliotteella, mikä kertoo pankkitilin tapahtumat. Mut mulla ainakin näkyi, kun katsoi kortin tiedoista erikseen... Eli Nordean nettipankissa klikkaat sivun reunasta kohtaa kortit ja sit sen jälkeen sitä Mastercard-korttia, jolloin tulee näkyviin sillä kortilla tehdyt ostokset. Siinä pitäis näkyä toi nelinumeroinen koodi.

    En tiedä et onko toi maksullinen palvelu, mulla on näkynyt noi kortin tiedot alusta saakka. Voi olla tietysti,että ne ei näy automaattisesti.
     
  10. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Juu, nyt toimi kun laittoi maksullisen palvelun päälle Nordean sivuilta, näkyy siis korttiostot vielä erikseen.
    Tai sanotaanko että taas luulen että homma toimi, uskon vasta kun tuote on kädessä.
    Kiitos neuvoista, nopeutui prosessi huomattavasti.
     
  11. jus57

    jus57 Gearhead

    No kertokaahan viisaat miten toi sama toimis ton ossuuspankin kanssa?
     
  12. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    mulla ainakin näkyy osuuspankin "kortit " osiossa kun kattoo kortin tapahtumat, ja on näkyny aina ja parin päivän viiveellä...
     
  13. janiluo

    janiluo Gearhead

    Mulla ei viimeksi näkynyt verifiointikoodi joten soitin pankkiin ja kertoivat sen puhelimessa.
    Puhelimilla asiat on hoidettu ennenkin...
    :odroll:
    - Jani -
     
  14. jus57

    jus57 Gearhead

    Kiitos ja kumarrus! sieltähän se löytykin...
     

Kerro tästä muillekin!