taas pukkas uutta veekasia...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 14.12.2005.

  1. 340

    340 Gearhead

    Enpä usko että korvaa mitenkään ellet itse soita ja vaadi.
     
  2. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Ainakin minulle kerrottiin että koko painos meni v....ksi.. Mutta sanoivat että puuttuva osa tulee v8:n nettisivuille luettavaksi (ja tulostettavaksi).
     
  3. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Se on jo siellä sivustolla www.veekasi.net luettavissa ja tulostettavissa.
     
  4. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    :mad: hermot menee tuon tulostimen kanssa.. tuli kaksi venytettyä kuvaa jonka teksteistä ei saa selvää..! :mad:

    Olkoot, kai sitä ilmankin pärjää..
     
  5. Kaj S. LaHurri

    Kaj S. LaHurri 1st gear

    Korjatkaa jos olen väärässä, mutta vanhan veekasin aikana ei enää pimujuttuja julkaistu. Joka tapauksessa olen samaa mieltä kuin moni muu, että on jotenkin köyhää ja turhaa tuoda varta vasten bikinipimuja kuvattavaksi. Aivan eri asia on jos auton omistajatar tai omistajan tyttöysttävä on mukana normaalisti pukeutuneena tai auton tyylin mukaisesti laitettuna. Mutta pitää olla real people, ei mitään wannabee idiolseja.
     
  6. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Minulle tuli myös tarjous 8 nr:a / 25€. Mutta en ymmärrä kun voimassa olevan kestotilaukseni "viimeinen" numero on 6/2006 ja tarjouksessa lukee, että tilaus alkaa numerosta 1/06. Että onko tämäkin painovirhepaholainen vai onko ne vahingossa lähettäneet "väärille" henkilöille tarjouksen? Pitänee soitella tilaajapalveluun....
     
  7. ChevyGirl

    ChevyGirl 1st gear

    aki soitti myös sanoma magazinen palvelunumeroon ja sanoivat että juttu tulis seuraavaan kasiin kokonaisuudessaan...kai. Ellevät päätä sitten olla laittamatta jos se jo netissä on luettavana :odroll:
     
  8. tampio

    tampio 1st gear

    mulle sanoivat toimituksesta että laittavat postissa tulemaan puuttuvan sivun.koko painos oli menny vituiksi,joten uutta lehteä ei kannata lähettää.toisaalta virheitä sattuu jokaiselle kun ihmisiähän ne on siellä painossakin!
     
  9. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Kestotilaajana sain myös tuon 25€ tarjouksen, soitin asiakaspalveluun ja hetken hämmästelyn jälkeen lupasivat laittaa tuolla tarjoushinnalla kunhan nykyinen jakso tulee täyteen numerosta 2. Ei valittamista tuon suhteen vatsinkin nuo ladontavirheet huomioiden.... :rotfl:
     
  10. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Mä en tiedä mikä siinä lienee, mutta mua ei kanssa noi akat poseeraamassa tossa lehdessä kauheesti kiihota. Se ei oo mitään tiukkapiposuutta tai moralismia; mun mielestä niillä vaan ei oo hirveesti asiayhteyttä. Yhtä vähän kun jos jossain taloremonttilehdessä olis niitä joka kuvassa tai vastaavasti jossain käsityölehdessä poseerais äijiä uikkareissa virkkuukoukut kädessään. Enkä nyt siis tarkota niitä sellasten miesten "käsityölehtiä".
     
  11. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Tiedä miten suuren suosion tuollainen saisi käsityöpiireissä. Enkä nyt siis tarkoita niitä sellaisia käsitöitä. :D
     
  12. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Hieman jo OT:
    Mutta mie en edelleenkään pysty ymmärtämään tuota kommenttia...???
     
  13. 59

    59 Gearhead

    Katso miten oikeanpuoleisen takakaaren jälkeinen helma istuu puskuriin verrattuna. Mun muuten teki myös mieli vaihtaa ne kasaripinnakapselit pois.

    Lehti itsessään oli kai ihan peruskasi ja ei varmaankaan ansaitse liiemmin haukkuja, jos ei ehkä suuria kehujakaan. Itseäni ärsyttää monien avustajien kirjoitustyyli, jossa samaan kappaleeseen tungetaan täysin eri asioita koskevia lauseita ja kaikenlaisia tarkennuksia suluissa. Tämä tekee tekstistä jotenkin tökkivää luettavaa.
     
  14. impala67

    impala67 Double Gearhead

    packardin pinnakapselit kieltämättä oli aika yllättävän näköiset.
    Itse ajelelisin melkein vaikka ilman koko kapseleita, jos oikeita ei olis saamaksessa. Luulisi että jotkut packardin kapselit olis löydettävissä? Liekkö olleet niin huonokuntoiset ettei sovi muuten kiiltävään autoon...

    OT:
    Voisi kyllä olla, että mummot hihkuisi riemusta jos käsityölehdessä vähäpukeinen Mr.Finland esittelisi uusimman neulevirkkauskudontakoneen langanvaihtoa... :rotfl:
     
  15. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Niinku siinä virkkauksessakuin, niin mun mielestä noiden juttujen laittaminen samaan kuvaan on pikkaisen irrallaan asiayhteydestä. Ei ne mua sinänsä häiritse, mutta herättää vaan sellasen ihmetyksen, että miten toi tähän liittyy. Ehkä ne jonkun mielikuvituksessa sitten liittyvät.
     
  16. pequli

    pequli Gearhead

  17. lollipopchevy

    lollipopchevy Gearhead

    Ootte sitten saaneet taas ulkoistettu uuden julkaisun... :rotfl:
     
  18. tampio

    tampio 1st gear

    tonkastaanpas taas tämä topikki pinnalle kun on taas ajankohtaista! :D
     
  19. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    No on se hyvä ku sawon mualle on tulluna uusin kasi, mutta ei tänne itä-helsinkiin. :mad:
     
  20. tampio

    tampio 1st gear

    perkele!taitaan olla juttu siitä pohjanmaan intiaanista joka niitä chevyjä palottelee! :mad: :mad: toivottavasti oon väärässä! :mad:
     

Kerro tästä muillekin!