taas pukkas uutta veekasia...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 14.12.2005.

  1. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    en vielä tarkemmin kerennyt lukea kuin sen rodijutun ja camino jutun.

    rodi juttu = ok juttu, kerrottu mitätehty jne.

    camino juttu = jätkä ostanu valmiin auton jenkeistä ja tekniikkana 350cid ja haluaa isolohkon nokalle. that's it. mielenkiintoinen auto mutta miks helvetissä tollasesta ees pitää se juttu tehdä kun jutun sisällön voi lukea kuvia katselemalla. :argue:
     
  2. mirage

    mirage 3rd gear

    Olihan se vanteet laittanu..
     
  3. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Ei mitään, nyt luin sen jutun...
     
  4. impala67

    impala67 Double Gearhead

    amatöörin arvaus; nokka on oikea mutta valmistus-virheellinen. on kuulemma aivan liian yleistä moinen
     
  5. max

    max Double Gearhead

    Toisen amatöörin arvaus:Victor Jr,ja 750 dp holley niin rupeaa rokkaamaan.
     
  6. peltsi

    peltsi Gearhead

    Joo tälle munki ääni.

    Monta tehokasta konetta ollaan pilattu dynossa... mennessä 400 ja tullessa 300 heppaa.
     
  7. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Parin numeron perusteella tämä uudistus toimii, lisää näitä!
     
  8. ata

    ata Gearhead

    Pitääkö autoesittelyn olla rakennusprojektiesittely vai voiko se olla vain autoesittely? Tästä tässä kai on kyse.

    Rakennusprojektiesittelyt on hienoja ja tärkeitä, mutta kyllä ihan autoakin voi esitellä, vaikkei se olisi itse rakennettu. Tämä tällaisen peukalot keskellä kämmentä teettäjän ja valmiina/puolivalmiina ostajan kommenttina joka ei itse osaa tehdä kaikkea itse.

    Jutun voi minun mielestäni ainakin siis tehdä ihan vain autosta joka on mielenkiitoinen, vaikka se ei olisi nykyisen omistajan rakentama. Toki tämä seikka on hyvä tuoda jutussa esiin, ettei kukaan sitten ala väittämään että se omistaja "esiintyy auton rakentajana" jos ei ole sitä itse rakentanut, niin ei tule kenellekään paha mieli, mutta näinkin vissiin sitten tulee, kun auton voisi lehdessä esitellä vain sen itse rakentanut henkilö?

    Itse vasta pikaisesti selailin tuon uuden numeron läpi, joten tarkempia kommentteja siitä ei ole, mutta olihan siinä paljon mielenkiintoisen oloista laitosta kuvissa ja jutuissa.
     
  9. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

    Tästä täysin samaa mieltä ! Tilaus siis jatkukoon, vaikka sen jo meinasin lopettaa. Mut muutama viime numero on vaikuttanut paremmalta, eli suunta on oikea :D .
     
  10. JnZm

    JnZm Gearhead

    Liian vähän V8:a, täällä ei näkyny vielä eilenkään. R-Kiskalla on jo, yleensä ovat viikon jälkeenpäin ilmestyneet.
     
  11. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    No olisko se tuo Joulunpiru ku viivyttää? Täällä oli jo viimeviikolla hyvissäajoin. Sitä on oltu varmaan kilttinä. Parasta oli kuitenkin se kun sai muutaman parikymmentä '80l Veekasia puuttuvaan varastoon Huutonetin kautta. :)
     
  12. Putte

    Putte 1st gear

    Ei ole uutta lehteä vielöä ehtinyt vilkaista, toivottavasti on paljon drag racingia.
     
  13. JnZm

    JnZm Gearhead

    Oon ollu varmaan tuhma, paketeissakin taitaa olla pelkkiä hiiliä... :rotfl:
     
  14. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Nopeesti oli taas selattu toi uusin veekasi. Eikä mielen jäänyt kerrassan mitään merkittävää, paitsi tietysti ne iänikuiset vannekaupusteluilmoitukset, jotka myyntipalstalla on roikkunu vuosikausia. Luulisi jo tyhmemmänkin ilmoittajan ymmärtävän, että tuotteen laatu ja hintaa ei kohtaa, jos tarvitsee vuosikymmeniä jotain myydä :rotfl:
     
  15. HELL2

    HELL2 Gearhead

    Hd juttua on tullut pari kertaa tavattua/ihasteltua..muuten on vielä lukematta. Pari kertaa olin viime kesänä tuon kanssa samoissa tapahtumissa ja sinne se hukkui massaan ja oman haukottelun keskelle..
    Onneksi veekasin toimittajat tämmöisenkin helmen esille toivat...
     
  16. Make.S

    Make.S Gearhead

    Hyvä lehti, äsken irtonumerona ostaessa kaksi yhden hinnalla. :wink:
     
  17. BRC1

    BRC1 Gearhead


    Sanos muuta. Vieläkö ne ymmärtäisivät jossain keskusteluissa olla hokematta yhtä ja samaa kerrasta toiseen vailla vastakaikua. Niin maailma olisikin pykälän verran hauskempi paikka :wink:
     
  18. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Tarkoitatkos sä sitä Leinon Pekan ilmoitusta 60- ja 70-lukujen vanteista?
    Sillä lie niitä melkonen kasa myytäväks ja näinkö se ettii ja roudaa niitä jossain määrin koko ajan lisääkin rapakon takaa tänne eli se on kai sellanen sen puoleen jatkuva ilmoitus :wink:
     
  19. Putte

    Putte 1st gear

    Ihme, että eivät pikku hiljaa ole jo kattoneet tuota ilmoittelua kaupalliseksi ja sitä kautta maksulliseksi. Kyllähän toi jo lähentelee kaupallista toimintaa. :wink:
     
  20. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Corvette-jutussa jäi vaivaamaan "aavistuksen verran" tehdyt korityöt parissa kohdassa. Jos "aavistus" osuukin oikeaan niin leveneekö lokasuojat...? :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!