taas pukkas uutta veekasia...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 14.12.2005.

  1. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Jos lujempaa pitää päästä niin naulakosta otetaan eri avaimet.
     
  2. sbf

    sbf Gearhead

    Oli niit ovia nyt mikä määrä tahansa niin kyllä auton pitää olla auton kokoinen eli fullsize eikä mikään sardiinirasia.Onneksi olemme saaneet meidän kalustosta poistettua kaikki compact pony ja midsize yksilöt.
     
  3. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Joo mulla on itellä ollu 65-vuoden "rauta-auto" joka paino 1200 kiloo ja ovet oli kun sardiinipurkista verrattuna 3geniin että tota....ottakaa niistä asioista selvää ennenkun puhutte.Ei ollu piikki keskusteluun osallistuneille vaan ihan yleisenä huomiona. Ja noitten kyseisten autojen omistajat sitten täällä paukuttelee henkseleitään ja naureskelee corveteille+f-bodyille niin on se fucking surkuhupaisaa touhua..
     
  4. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    Ei jostain syystä enää uppoa ollenkaa veekasi-lehti.:( Vanha rauta taasen tosi mielenkiintoinen...hmm...
     
  5. sbf

    sbf Gearhead

    Tota mikä tää rauta auto sit oli?
     
  6. JP-350

    JP-350 Gearhead

    65 perhe-mopari.
     
  7. sbf

    sbf Gearhead

    En kyllä mittaillu koskaan pellinpaksuuksia mun 65 valiantista.Tarvitteeko sitä nyt niin pahottaa mieltään toisten mielipiteistä?
    Mulle tulee aina mieleen kun näen corveten tai camaron täyskiiltävillä torque trusheilla että "ompas taas persoonallinen auto ja vannevalinta"
     
  8. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Sähän tunnet mut suht hyvin.. :D Oli se tosiaan paperia transun rinnalla,se että autossa on muoviset puskurit ja helmat,ei tee siitä muoviautoa.
     
  9. janica

    janica 1st gear

    65 Valiant vs. 88 Trans Am.. taitaa olla Pontiac tän kisan ehdoton voittaja, olipa kiiltävät vanteet tai ei! :D
     
  10. sbf

    sbf Gearhead

    Mikä ihmeen kisa täällä on ollu käynnissä?!
     
  11. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Janica on typy mun makuun... :D
     
  12. sbf

    sbf Gearhead

    Hahhaa! Meidän muijalla on 3 (kolme) pontiacia! olis neljäskin mutta niinkuin jo kerroin, pikkuautot ei iske ja firebird laitettin luiskaan...
    Siittä ny jp alat kehittelemää jatkoa...
     
  13. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Ei mulla oo mielnkiintoa sanallisesti enempi ruveta kisailemaan,mut löytää aina v8-miitistä niin voidaan kasvokkain selvitellä.Ja saunakin on lämmin,luulisin että säyrylä 17 ens kesänä...
     
  14. sbf

    sbf Gearhead

    Eiku mä meinasin sua ton janican suhteen..
     
  15. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Mm,mm...Kyllähän mä sun huumorin ymmärrän,olenhan nurmijärveltä kotosin... :D
     
  16. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Joopa.. Ihan sama kuka tykkää mistäkin, jos kasissa on neliovisia, mitä sitten.

    Keskutellaan mieluummin aiheesta.
     
  17. Stahl-Ville

    Stahl-Ville Gearhead

    Turusta löytyy musta 4d Belvedere vuodelta 1964, joka on Suomi-auto. Todella hienokuntoinen ja vähän ajettu. Ei entisöity. Esiintynyt Kupittaan tiistaikokoontumisissa. Auton historiaan liittyy hieno rakkaustarina 1930-luvulta 2000-luvulle, jonka myötä alunperin helsinkiläinen auto päätyi nykyiselle turkulaiselle omistajalleen. Moni harrastaja muistanee tämän mustakilpisen auton Lauttasaaresta Helsingistä ja Turusta 70-, 80- ja 90- luvuilla vanhan harmaapäisen rouvan kuljettamana.
     
  18. impala67

    impala67 Double Gearhead

    mistä ihmeestä tuo höyryyminen oikein alkoi. siis siitä että orggiskuntoista neliovitolppaa ei olisi kasissa saanut esitellä...
    niitähän onkin ollut riesaksi asti että oikein samanlaisena tolppa-homona nolottaa.
    ottakaa ny nitronne ja rauhottukaa.

    todetaan vielä loppuun että f-bodyt on helevetin hauskoja pelejä puikottaa ja oon montaa meinannut ostaa muttei vielä ole omaan omistukseen osunut.
     
  19. JnZm

    JnZm Gearhead

    Toivoisin enemmän niitä tiepölyyntyneitä ei-niin-täydellisiä autoja noiden huippukiillotettujen kananhampaiden sijaan. Notchback-Barracuda oli kiva nähdä, tällaisia erikoisuuksia toivoisi. Ei myöskään sytytä ne joka numeron pienoismallit tai kiihdyttelyt joten taitaa jäädä ensi vuoden tilaus tekemättä.
     
  20. Lavakulkine

    Lavakulkine 3rd gear

    Saivat taas sitkeät lehtimyyjät houkuteltua mut tilaamaan veekasin... Toivottavasti neliovisia autoja näkyis siis jatkossakin ettei tullu ihan turhaan lehteä tilattua!:)
     

Kerro tästä muillekin!