taas pukkas uutta veekasia...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 14.12.2005.

  1. PetteriT

    PetteriT Gearhead

    Jos kaikki jenkit olisivat näitä 2d coupeja ja avoja ja muskeleita, niin mitä erikoisarvoa niissä olisi silloin.
    Nuo perus 4-oviset on harvinaisempia kulkineita julkaisuissa ja välillä tuntuu että myös tapahtumissa. Itseäni on alkanut kiinnostamaan nuo jo katoamaan päin olevat 4d:t ym peruskulkineet ihan siitä syystä että niitä näkee enää valitettavan harvoin...vaikka aikanaan ovat "yleisiä" olleetkin.

    "Antaa kaikkien kukkien kukkia", jos 4d kulkine julkaisussa saa pahalle mielelle niin sivut voi hypätä yli ja tutkia seuraavaa itseä kiinnostavaa juttua.


    uusin numero oli hyvä...monipuolisesti erilaisia kulkineita ja erityyliin rakennettuina.
     
  2. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Näin on. Ja esimerkkinä oma '62 4D Galaxie. Toista en ole liikenteessä nähnyt. Tiedän yhden projektin majailevan Salon suunnalla mutta se onkin ainoa. Eli 2-ovisia ja avoja (myös farkkuja) useitakin mutta en toista 4-ovista. Eli minulla on siis harvinaisuus näpeissäni?
     
  3. Putte

    Putte 1st gear

    Ovien määrällä ei lien suurtakaan merkitystä auton arvoon jutun teko mielessä, enemmän vaikuttaa auton kunto ja mahdollinen historia. Esiteltävien autojen tulee olla harrasteautolehdessä hyvin rakennettuja tai entisöityjä, kenties hienosti alkuperäisenäkin säilynyt on jutun arvoinen. Usein vaan on niin, että näitä neliovisia autoja ei samassa määrin harrasteta kuin kaksiovisia ja avoja, vaan ne ovat käyttöautoja, eikä niiden kunto vastaa sitä, mitä suurin osa lehden lukijoista odottaa.
     
  4. perkele

    perkele Gearhead

    komppaan....
     
  5. jusku1

    jusku1 3rd gear

    ^^ kuin myös.
    Tuli kestotilattua Amerikan Rauta, joka on omasta mielestä paljon parempi lehti.
    Avaimenperäkin tuli tänään hienossa kotelossa :)
     
  6. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Mun mielestä noita kisajuttuja on ihan liian vähän, kisajuttuihin saisi panostaa enemmän, tuntuvat olevan aika vasemmalla kädellä tehtyjä.
     
  7. Putte

    Putte 1st gear

    Totta, kisa juttuja saisi olla enemmän.
     
  8. PetteriT

    PetteriT Gearhead

    totta tuokin...
     
  9. janica

    janica 1st gear

    Onneks lehtihyllys on aika kiva tarjonta myös jenkkilän lehtiä mis on ihan eri taso ku V8ssa ja Amerikan Raudassa.. Mobilistista ja Ridin&Drivin'sta puhumattakaan!
    Etenkin ku omaa silmää miellyttää tää "bling-bling tyylisuunta", mitä täl saitil näköjää paheksutaa, on mun parempi ostaa kaikkee muuta ku suomalaisten tekemiä lehtiä.
     
  10. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Janica sit ostaa niitä lehtiä mitä tekee miele, kukaan kun ei voi pakottaa lukemaan niitä lehtiä mistä ei pidä. Vai olenko aivan väärässä?


    Mielipiteethän kun on kuin perseenreikiä, jokaisella on omanlaisensa.
     
  11. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Ja paaskat...[​IMG] -Kyllä autossa ovia pitää olla....
     
  12. GMies

    GMies Gearhead

    Re:

    Joskus kauan sitten minullekin tuli V8, irtonumeroita ja kavereiden lehtiä olen kyllä katsellut, mutta nyt tilasin oman V8 Magazinen. Nulikkaiän kaljottelukin on jäänyt ajat sitten, niin rahaa riittää terveellisempiinkin harrastuksiin. 8)

    nimim. pahimmilta aivovaurioilta säästynyt.
     
  13. shark

    shark 3rd gear

    Pääkirjoituksessa etsittiin "idiootteja" jotka on tilanneet lehdykäisen alusta asti....pitäisköhän ilmoittautua...on kai uponnut yhden Vallun verran lehtiin vuosien varrella....No eipähän unohdu Suomenkieli kun lukee edes yhtä "vieraskielistä julkaisua" tällä puolla lahtea ;)
     
  14. bootsi

    bootsi Gearhead

    4/81 siitä se lähti ja jatkuu yhä. :)
     
  15. Rotilas

    Rotilas Gearhead

    Meikä on kans niitä kahjoja jotka aloittaneet since day 1. Tosin tais silloin tulla eka numero fyyran jäsenille ilmaseksi, mut vissiin lasketaan kun aloitti tilauksen samoin tein. Hienoa et ainaski "shark" on heimoveljiä. Pakko näitä kahjoja on olla muitakin...
     
  16. isoatlas

    isoatlas Gearhead

    Tänään lopetin tilauksen kuluvan tilauskauden loppuun...ei vaan enää miellytä enää kun jotkut yksittäiset jutut lehdessä silloin tällöin, niin en viitsi siitä maksaa 80€ vuodessa.
     
  17. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    Ei uppoa kyllä enää yhtään, en osaa sanoa miksi.Mobilisti tiukaksi lukupaketiksi ja eepokseksi.Viihteeksi sitten Amerikan Rauta


    Jos eksytään oikeista autoista niin gti-lehti se vasta kuraa on mutta tuning lehden voi jopa lukaista läpi.
     
  18. Putte

    Putte 1st gear

    Alusta asti V8:t löytyy, mutta ennen tilaamista olen aina kaikkien lehtien kohdalla halunnut nähdä, että tuote varmasti toimii. En halua maksaa vuositilausta, jos vaikka lehteä tuleekin vain oolme numeroa ja sitten loppuu ilmestyminen. Sen takia odottelin V8:n tilauksenkin kanssa pari vuotta ja ostelin alkuun vain irtonumeroita.
     
  19. pequli

    pequli Gearhead

    Olen ollut mm. sharkiin verrattuna hitaammin syttyvää sorttia, kun vasta 2/79 on tullut tilattuna kotiin. Siitä sitä ilolla maksaa nykyään kestotilaajan kovaa vuosimaksua :oops: . Mutta ei jaksa alkaa lopetan/tilaan hetkeksi uudestaan halvalla -rumbaan.
     
  20. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    Tänään ilmestyneessä upea Nostalgia pläjäys Kasken Jukan Challenger-70,
    rispektit !
     

Kerro tästä muillekin!