taas pukkas uutta veekasia...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 14.12.2005.

  1. jariha

    jariha Double Gearhead

    sullahan on sitten halpa tilaus;) näin sitä pitkänajantilaajaa näköjään kusetetaan?
     
  2. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Mulle ei olla vastattu vieläkään.
    Taidan soittaa itse toimitusjohtajalle ihan vaan piruuttani.
     
    rane58 ja jariha tykkäävät tästä.
  3. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Nyt tuli soitettua itse Fokus median toimitusjohtajalle.
    (Tilasin lehden 19.9-17 netin mainoksesta ja maksoin sen samantien enkä ole saanut vielä yhtään lehteä. 5.12-17 laitoin asiakaspalvelun sähköpostiin kyselyn tilauksestani johon vastasivat 19.12-17 ettei nimelläni löydy tilausta ja pyysivät kuitin suorituksesta. Lähetin sen samana päivänä mut vastausta ei ole tullut vieläkään. 15.3-18 laitoin kyselyä mut ei kuulunut mitään.)
    Kysyin että onkohan vielä kovakin ruuhka asiakaspalvelussa.
    Ei kuulemma ole ja sanoin et ihmettelen sit vaan kun eivät ole vastannut 19.12-17 jälkeen mun mailiini.
    Nyt luvattiin hoitaa asia kuntoon ja luvattiin vuoden lehdet ilmaiseksi.
    En havainnut sanoa et kai saan ne tilaamani vuoden lisäksi.
    Lupasi laittaa viime vuoden syyskuun jälkeen ilmestyneet lehdet tulemaan pakettina kun en ole ostanut niitä irtonumeroina.
    Ja lupasi vuoden lehdet ilmaiseksi katsotaan nyt kuinka käy:rolleyes:
    Ihan leppoinen kaveri oli tämä toimari. Sanoin sille et ei ole kyse rahasta vaan periaatteesta:D

    Sanoin sille et tämähän olisi ollut asiakaspalvelun tehtävä mut siihen numeroon en soita kun se olisi maksanut matkapuhelinliittymästä 8,35 snt/puhelu + 17,17 snt/min kun tämä on heidän vikansa.
     
    rane58, Bukero ja Rusty tykkäävät tästä.
  4. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    Hienoa että sait palvelua. Itse ostin yhdestä metallipajasta tuotteen tuossa vuodenvaihteessa ja tuotteessa oli selvä valmistusvirhe eikä se sopinut paikalleen. Sähköpostiin ei vastattu eikä puhelimeenkaan. Kiire lienee siinä yrityksessä kova.
     
  5. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

  6. Bukero

    Bukero Gearhead

    kestotilaus 10numeroa vuodessa 2x44,5o€. melko kallista tasoon nähden.:mad:
    peruutus pyyntö lähetetty ihan periaatteen vuoksi.
     
    rane58 tykkää tästä.
  7. Rust Devil

    Rust Devil Gearhead

    Tilasin vaihteeksi,11 numeroa 44,50.
    Laskun maksettua perun,ettei jatku kestotilauksena.
     
    rane58 ja Bukero tykkäävät tästä.
  8. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Juuri äsken tuli 3/2018 numero, mukana arkki perinteisiä V8 tarroja :odwink:
     
  9. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Hieno kirjoitus Kai Salmiolta Simo Riikosesta.
     
    PetriN ja oolanti tykkäävät tästä.
  10. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Kyllä vaan. Ja lehden mielenkiintoisin juttu oli mielestäni 61 Impala.

    2005 Corvette-juttua ei tarviikkaan lukea laisinkaan. :odroll:
     
  11. peku123

    peku123 Gearhead

    Miks ei ? o_O
     
  12. Redneck61

    Redneck61 Gearhead

    Aika jännä juttu, mua kiinnosti ainoastaan Wagoneer juttu ja Corvette juttu. Ei jaksa ollenkaan innostaa nuo rodit, customit, 50 ja 60 luvun autot eikä edes drag racing. Ajattelinkin että olkoon sitten vihon viimeinen tilausjakso tämä.
     
  13. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Toivottavasti en nyt loukkaa ketään, mutta edessä köröttelevä mopoauto nostattaa enemmän tuntemuksia kuin 2005 Corvette.
     
    Fleetline ja jariha tykkäävät tästä.
  14. jokiveneet on lasikuitua, autot peltiä ja kilpa-autot alumiinia.

    Kaliforniassa ainakin ihmiset piti näitä corvette omistajia homppeleina, tiedä sitten totutta, mutta pakko oli viime keväänä kysyä kaverilta oulussa, kun hän oli 55vuotiaana ostanut jonkun alle 10v vanhan corveten ja käveli corvette takki päällä näyttelyssä, että "onko mies vaihtanut seksuaalista suuntautumista...."
     
    rane58, PetriN ja Rusty tykkäävät tästä.
  15. peku123

    peku123 Gearhead

    alright.. eipä tuo vette mikään omakaan suosikki ole.. mut ihan mukavasti tuo kaveri tota laittanu.
     
  16. Redneck61

    Redneck61 Gearhead

    Et loukkaa laisinkaan. Kaikkihan eivät amerikkalaisista autoista voikkaan tykätä ja jos mopoauto on mielenkiintoinen harrastus kohde niin kaikin mokomin . Se on sinun harraste pelisi silloin.
     
    cdv70 ja Pertti K tykkäävät tästä.
  17. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Itse ainakin pidän jenkkiautoista. Enhän muuten olisi ajanut niillä 18 vuotta tähän mennessä. Mopoautojen harrastuksesta en tiedä mitään. Harrastuskohde ja harrastepeli muuten ovat yhdyssanoja.
     
  18. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    No onhan Rustyn profiilikuvassakin mopoauto...

    Eivaan, oli mulla asiaakin.

    Nyt kun taas tuli toi 'pitää olla veekasi' tarra, niin kun joskus oon nähnyt tuosta paria muutakin versiota, et onko ne ollu joidenkin omatekemiä vai lehden? Eli 'pitäis olla veekasi' tai sitte 'pitää olla suorakuus'
    Varmaankin omatekemiä...
     
  19. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Koska siinä on muoviset puskurinkuoret? Kerrottakoon että niiden muovikuorien alla on rautaa sen verran että riittää. :D
     
  20. starcraft

    starcraft Gearhead

    Muistaakseni joskus aikoinaan lehden välissä on ollut pitäis olla veekasi tarra. Ja oli niitä jotain muitakin tekstejä. Jossain arkistojen kätköissä pitäisi nekin edelleen olla.
     

Kerro tästä muillekin!