taas pukkas uutta veekasia...

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 14.12.2005.

  1. jariha

    jariha Gearhead

    Mä mietin just ihan samaa...
     
    sämpy ja chevytb02 tykkäävät tästä.
  2. Pertti K

    Pertti K Gearhead

    chevytb02 ja sämpy tykkäävät tästä.
  3. jariha

    jariha Gearhead

    Mulle ei muita lehtiä tuu niin on hyvin yksinkertaista lopettaa tilaukset;)
     
    Pertti K ja chevytb02 tykkäävät tästä.
  4. Jimi

    Jimi Gearhead

    Nyt kun lehden paperin taso vajosi vastaamaan viime vuosien juttujen tasoa, niin oli "helppo" päätös lopettaa 37 vuotta kestänyt asiakassuhde.

    Toisaalta siellähän ne on kansiossa kaikki Kimin, Fiskiksen ja Riitan aikaiset kasit, eli taidan aloittaa lukemisen uudelleen alusta.

    Vielä vois tietysti sopia jonkun kaverin kanssa, että se lähettäis vaikka kuukauden välein "uuden" kasari-kasin ihan postin välityksellä.

    P.S. Se verran harvoin oon viime aikoina tänne kirjautunut, eli olinhan taas unohtanut salasanan, eli jouduin pyytämään sen palautuksen sähköpostin kautta.

    Hetken ihmettelin kun viestiä ei kuulunut, kunnes huomasin Gmail:n siirtäneen viestin automaattisesti roskapostiksi, tahaton sattuma vai kenties s-postin kannanotto asiaan :)
     
    Muokattu: 9.1.2020
  5. Seejii

    Seejii 3rd gear

    Lopetin myös veekasin tilauksen!
     
  6. fxsts

    fxsts Gearhead

    On kyllä lähellä lopetus, ei siinä lehdessä ole mitään uutta tai vanhaa mukavasti kerrottuna...
     
  7. Gimis

    Gimis 1st gear

    Täällä kans V8 tilaus lopetettu.
     
  8. Slant Sickness

    Slant Sickness Gearhead

    Lopetin tilauksen kesken vuoden silloin (94?) kun Street Race / Sanoma Oy ryhtyi V8Magazinen omistajaksi. Jo silloin lehti oli mielestäni alkanut toistaa itseään ja parasta oli Kimin pääkirjoitus. Helppo luopua. Aika oli "ennen internettiä" joten päätös oli "oma" mutta myös tehty toisenlaisissa olosuhteissa.

    Kun paperilehdet lakkaavat, uutiset ja muut jutut luetaan netistä. Vaan yritäppä lukea vuoden 78 internetistä, minkälainen osa oli käytetty kansikuvan Fordin hiekkapelliksi. Ei sitä löydä sieltä. Eikä välttämättä 20 vuotta tuoreampiakaan juttuja. Sama käy valokuville. Ennen ne tehtiin paperikuviksi ja jos ei tulipalo turmellut, niin niitä kuvia riittää perikunnallekin. Vaan kun kuvat onkin puhelimessa ja pilvessä ja kuukausimaksu katoaa tai vainaja vie tunnukset mennessään, niin sinne jäi.

    Elämme muutoksen aikoja. Lukekaa kuitenkin jotakin. Poikien lukutaito on taantumaan päin.
     
    onoff road, hartsa69, esmi ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. emil knievel

    emil knievel 2nd gear

    Semmostahan se vähän on. Toi amerikanautoilu. Melko hankalahan se on keksiä uutta esiteltävää kun katsantokannasta riippuen viimeiset oikeat autot tehtiin joko 1914, 1927, 1941, 1959.... tai ainakin viimeistään 1996! Ja kun sen pitää olla ruosteessa/ei saa olla ruosteessa/pitää olla flakea/ei saa olla flakea...jne.

    Faija toi ekan kasimakatsinen taloon muistaakseni -81, sen jälkeen sitä on tilattua ja jätetty tilaamatta, mutta loppujen lopuks kaik on tällä alallla jo kuitenkin oikeastaan nähty.
    Valitettavasti.

    Kimin pääkirjoituksia kaipaan minäkin. Fyrkkasella ei ole koskaan ollu oikeastaan mitään annettavaa sillä saralla.
    Mutta on Jarmon kunniaks kuitenkin jotain mainittava: se kyyläs rääkreisinkejä jo kauan ennen oodeeta ja ennen kuin osa oodeen käyttäjien isistä oli edes syntynyt! ;D
     
    leivonharri, 12345678910 ja Beluski tykkäävät tästä.
  10. impala67

    impala67 Gearhead

    Mielestäni uusia jutunaiheita kyllä piisaa, kunhan ei rajoituttaisi kultaisiin nostalgiavuosiin ja tylsähköön coupe-muskeli hypetykseen.
    Maailmalla on valmistettu paaaljon mielenkiintoistakin rautaa vuoden 75 jälkeen, aina 10v vanhoihin fullsize lahnoihin asti. Tosi on että 2000-luvulla suurin mielenkiinto alkaa olla raskaammissa hyötyajoneuvoissa henkilömallien sijaan, onhan niitä sentäs vilauteltu katujenkki tien-päällä -kuvateksteissä.
    Parhaista voisi juttuakin vääntää, jossa ei tarvitsisi kerrata NOS osien saatavuutta ja takakonttien alkuperäiskernejä?
     
    12345678910 ja 1purehell tykkäävät tästä.
  11. Morbidelli

    Morbidelli 2nd gear

    V8 numerossa 10/2019 lupailtiin, että seuraavassa numerossa juttu mm. kustomoidusta 1951 Mercurystä. No, tänään tuli lehti, mutta odottamani juttu Mercurystä puuttui. :eek:
    Ehkä sitten seuraavassa numerossa...
     
  12. cad57

    cad57 3rd gear

    Caddy jutun jatkoa odottelin minä...
     
  13. OoHoo

    OoHoo 1st gear

    Mitäs ihmettä,tässä numerossahan oli vähän luettavaakin.monesti lehden selaamiseen riittää yksi kahvitunti mutta nyt ei.jopa salmion tekstejä pystyi lukemaan ilman suurempaa myötähäpeän tunnetta.no olihan siellä "ponien peukutus" mainittu..pitäisiköhän persoonallisen tekstin tuottamiseksi etsiä muita lääkkeitä kuin oudot ja kummalliset sanonnat?
    Markkanen sentään jatkaa valitsemallaan linjalla:tyhjää täynnä oleva pääkirjoitus.
    Näistä nillityksistä huolimatta sanoisin että on niitä huonompiakin numeroita nähty.
     
  14. Cortina71

    Cortina71 2nd gear

    Tuli ostettua uusin numero irtonumerona, kun siinä oli tuo itseä kiinnostava -60 Imperial limoa koskeva esittely. Oli hieno auto, suuri ja vaativa entisöinti, joka oli mielestäni hyvin avattu tuossa jutussa. Oli muutenkin pitkästä aikaa hyvä lehden numero mm. -59 Impala ht ja muutakin kiinnostavaa, toivottavasti linja on paranemaan päin niin voisin taas harkita ihan tilaustakin. Yllä mainittua Markkasen pääkirjoitusta en lukenut, sen sisällön jo tietää ennalta, kirjoittanut samansisältöisiä pääkirjoituksia siitä asti kun tuli päätoimittajaksi.
     
  15. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Gearhead

    Pokkasin juuri uuden v8 lehden postilaatikosta, samalla pokkasin itselleni kaljan jääkaapista ja pokkasin itseni sohvalle lukemaan eiku siis pokkaamaan uutta lehteä.

    Mikä vittupillusaatana siinä on että joka vitun asia on jotain pokkaamista ton lehden tietyissä jutuissa? kait niitä muitakin verbejä on suomen kielessä kuin pokata? Voi vitun pokka! :rotfl::poff:
     
    1purehell ja Kalu tykkäävät tästä.
  16. 1purehell

    1purehell Gearhead

    Nykyään sentään kapinoivat vähempi. :D "Konehuoneessa kapinoi 383c cid V8"
     
  17. Rusty

    Rusty Gearhead

    Peräti niin hyvin avattu että entisöinnin tehneen Juhanin nimi mainittiin 24 kertaa. "Liikaa toistoa!", olisi yläasteen äidinkielenopettajani kirjoittanut punakynällä jutun perään. :D

    (Tosin yksi noista 24:stä Juhanista oli Juhan.)
     
  18. superbird

    superbird Gearhead

    Tilaushinnasta!

    Posti toi laskun hintaan 71,20. Soitin asiakaspalveluun ja kerroin etten ole hintaan tyytyväinen. Tyttö kertoi hinnan olevavan jo alennettu, oikea hinta on yli satasen. Kerroin määräaikaista löytyvän 55€ ja kestoa 49 eurolla. Hinnat on uusille tilaajille, vanhoille on toiset hinnat. Noihin hintoihin kertoi saavan, tulee vaan kolmen numeron karenssi. Yhteisymmärryksessä lopetimme 35 vuotta tai yli jatkuneen tilauksen.

    Markkaselle laitoin palautetta, ei ole vastausta kuulunut, en kyllä odottanutkaan.

    Kiitos ja näkemiin.
     
    jariha ja faikku66 tykkäävät tästä.
  19. dart -66

    dart -66 Gearhead

  20. faikku66

    faikku66 Gearhead

    Itsekin lopetin tilaiksen jo vuosia sitten juurikin saman syyn takia.Kestotilaajaa kusetetaan härskisti.Itseki vuodesta -84 V8-lehteä tilailin.
     

Kerro tästä muillekin!