taas pukkas uutta veekasia...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 14.12.2005.

  1. BuickS

    BuickS Gearhead

    Tähän on tultu: Kokonainen artikkeli löytyy sähköisessä muodossa mutta painetussa mediassa jutun lopun korvaa V8:n oma puffi, joka kehottaa tilaamaan lehden... Hyvä AutoBild-Markkanen! :(
     
  2. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Olikos se taas se Tukhomalais-hemmo: "Voin postittaa tai tuoda Suomeen". Jee.
     
  3. käkkyläjuntti

    käkkyläjuntti Gearhead

    Muutama rojektikuva ei juttujen yhteyes tekis pahaa...
     
  4. coupe 74

    coupe 74 1st gear

    Tää oli hyvä kevennys :rotfl:
     
  5. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Noh, noh. Se oli meidän kerhon miehiä, kun teki jutun, sitäpaitsi mä olin silloin n. 13 v. Mulla olis Jalluun menny monen viikon viikkorahat, sikäli kun sitä olis mulle edes myyty. Tuo tarina opetti nurelle miehelle ainakin sen, että formulat on ylimainostettuja sikakalliita liikkuvia tupakka-askeja ja että tissit ja naiset rules! Olen edelleen samaa mieltä.
     
  6. ChevyGirl

    ChevyGirl 1st gear

    juuh... :eek: Mutta lisäisin ton vähäpukeisen lisäks hyväkroppasen... :odroll: :)
     
  7. pekkosbill

    pekkosbill 3rd gear

    suvi perkele!!! enkös mä sulle riitä ku tallilla örvellän alasti kännissä?? =)
     
  8. ChevyGirl

    ChevyGirl 1st gear

    sehän se onkin ahhh niiiin sexyä et huhuh :rotfl: mut ei se mulle riitä :p
     
  9. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Hyvä kasi ol. Lowrider Caddy ol kyllä viilee laite, tahtoo 8)
     
  10. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Ei nyt liity mitenkään mihinkään, mut tähänkö on tultu että AMERIKANAUTO sivuilla itketään että lehdessä oli LIIKAA??? vähäpukeisia naisia????

    Ei mulla ainakaan oo mitään vähäpukeisia naisia vastaan oli ne sitten lehdessä tai vaikka livenä nähtävänä. Kyllä pitää olla oma itsetunto aika heikolla pohjalla jos tollaisesta häiriintyy.
    Meillä rouva luki lehden eikä ainakaan häntä häirinnyt mikään (edes vähäpukeiset naiset), kommentoi vaan että minkähän takia toi yksi juttu loppui kesken?
    Kiristääköhän nyt taas joillakin pipo pikkasen liikaa vai onkohan eräänkin nimimerkin takana sittenkin joku tarja halosta kannattava lesbo telaketjufeministi???

    Tää maailma ei muutu vaikka kuin piiloutuisi oikealta elämältä ja vaikka yrittäisi pentujaan suojella siltä oikealta elämältä...
    Tolla kasvatuksella ei saada aikaan kuin uusia psykopaatteja kaduille häiritsemään ihmisiä.

    Sitten ihan yleisesti ottaen kysyn että onko v8 lehti joillekin niin pyhä instituutio että sitä ei saisi arvostella, vai onkohan -eräälläkin- kirjoittajalla läheisiä suhteita toimitukseen kun noin ärhäkästi puolustaa lehteä.
    Ihan oikeesti suosittelen muutamalle itkijälle että hankkikaa elämä. Ei siitä ainakaan varmasti pidemmän päälle mitään haittaa ole...
     
  11. Jza

    Jza Double Gearhead

    No siltähän tämä näyttää... Mistä sitten lie johtuu. Ehkä joitain a) pelottaa kauniit naiset b) ahdistaa kun ei itsellä ole semmoista c) itsetunto-ongelma...

    Ei käsitä. Ei minua kyllä haittaa pätkääkään, on lehdessä sitten vähäpukeisia naisia, tai vaikkapa alastomia ukkoja. Jos niitä joku tykkää kattella niin kattelkoon. Mä osaan kääntää sivua jos tulee jotain niin pelottavaa että siitä pitää itkemään alkaa :rotfl:
     
  12. Squarebird

    Squarebird 1st gear

    Eiköhän kyseessä ollut kuitenkin GTi-Magazine (näin ne jutut lähtee aina vääristymään). Veekasi on toistaseksi pysynyt ihan kohtuullisella tasolla.

    Joillekin näitä asioita on vaan oikeasti turha selitellä...
     
  13. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Nyt tämä keskustelu kyllä jo riistäytyi alkuperäisestä aiheesta...
     
  14. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    ..olihan siellä ihan hienoja autojakin!
    :odroll:
     
  15. tampio

    tampio 1st gear

    No joo,meni taas tisseistä/akoista puhumiseksi tämäkin homma... :eek:
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    HD-Hippi puhuu täyttä asiaa. Miettikäämme sitä ja lopetetaan tää paskan jauhaminen bullshit tasan tähän. Painovirhepaholaisille emme voi mitn, mutta kun niitä on koko ajan ja ne värivirheet kanssa. Onko teidän pikkusielujen elämä vain siitä kiinni että etsitte virheitä väkisinmakaaja lehdestä? Onko tää joku kilpailu kuka löytää enempi virheitä kun uusi lehti tulee kotiin?

    EI!

    Näin ei saisi olla. Sisältö kuitenkin pääasia ja kirjoitettaan mitä tahansa, niin tää jengi itke ja valittaa.

    Shame on you!

    Kelatatkaa mikä paine toimittajilla on kun ne tekee kaikkenssa tänä OD aikana ja te vaan vittuiltte. Itsekkin tossa vihjaisin edellä mutta kerrottakoon s nyt ilman paskapuheita. Teit niin tai näin, aina sulle selän takaa vittuillaan.
    Se mun tärkein pointti jäi nyt kertomatta, mutta kuka siit on kiinnostunut?
     
  17. Hantte

    Hantte 1st gear

    Tähän väliin... soitin Sanoma Magazinesin asiakaspalveluun heti kun huomasin virheen tuoreessa lehdessä. Puhelimeen vastannut tyttö oli kyllä avulias ja koetti etsiäkin lehteä tarkistaakseen puuttuvat sivut mutta ei sitä siihen hätään löytänyt. Lupasi sitten ystävällisesti lähettää uuuden lehden veloituksetta. No, tänään posti toi saman susikappaleen kuin pari päivää aikaisemmin. Tuli vain mieleen että eikö painotalossa ole minkäänlaista kontrollia sille, mitä ollaan tekemässä ja mitä päästetään maailmalle? Luulisi että joukossa on edes joku autoista kiinnostunut joka nappaa painotuoreen lehden hihnalta ja selailee sen läpi, puhumattakaan laadunvalvonnasta.... Odotan mielenkiinnolla miten lehti korjaa tilatussa tavarassa olleen virheen. Mua ainakaan ei lohduta vaikka saisin näitä susikappaleita trukkilavallisen.
     
  18. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    ME KAIKKI TEEMME VIRHEITÄ!! Älkää uikuttako jostain vitun pikku-paino-paholaisista!!!! :mad: :mad: :mad: :mad:
     
  19. drucer

    drucer 1st gear

    Juu, olet kyllä oikeassa. Kaikki teemme virheitä. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että maksavina asiakkaina meidän tulee saada sitä mitä olemme tilanneet, eli siis virheetön lehti.

    Eli nähtäväksi jää miten asia korjataan - sitten voidaan puntaroida paremmin onko aihetta purnaukseen vai ei.
     
  20. S.A

    S.A 1st gear

    Just pistin tonne topikint ästä jutusta :oops: , että kun puuttuu niin kun sivuja...Etenkin harmmillista, kun kyseisen 54 Eldoradon tarina katkeaa kuin seinään.
     

Kerro tästä muillekin!