Tänne Chevrolet Caprice sedanit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja NPP, 21.9.2008.

  1. NPP

    NPP 1st gear

    Laitetaan tänne kaikki jotka omistaa porrasperä-Capricet. Olisi mukava tietää kuinka monta meitä on tällä foorumilla?

    Me hukattiin pari vuotta sitten Caprice vaihdossa Vaniin mutta saatiin meidän brougham takas! Tällä autolla on paljon meidän perheessä tunnearvoa! :D
     
  2. pasin kalkki

    pasin kalkki 1st gear

    nyt en oikein ymmärrä, eiväthän ne lennä
     
  3. taunusstyle

    taunusstyle Gearhead

    meikältä löytyy sedani ja pari farkkuaki on tullu hankittua :D
     
  4. Kaltsu

    Kaltsu 1st gear

    Sedani löytyy kyllä, vuodelta -82 8)
     
  5. HELL2

    HELL2 Gearhead

    81 sedan mulla ajoautona. Joitakin vuosia sitten oli 78 ajossa ja 79 tuontivehje purettiin osiksi.
    -tallin nurkalla vielä rullaava 96 sedan.
     
  6. CTS

    CTS Gearhead

    Mulla on ollut jo viimeset 6 vuotta ympärivuotisena käyttiksenä -88 sedan.
     
  7. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

    Kesän alussa tuli tommone -75 osteltua, 4d HT ja kaikkee.. :lol: Mukavahan tuolla on rusnata! :poff:
     
  8. |Lake|

    |Lake| 3rd gear

    '91 sedan Caprice Classic on minulla jokapäiväisessä ja ympärivuotisessa ajossa. Aikaisemmin ajelin '85 stw Capricella.
     
  9. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    '88 sedan löytyy. 4.3 V6 + TH700.
    Uskomattoman upeeta kyytiä tarjoaa, alustassa uutta palikkaa ja HD-jouset..
     
  10. bobst

    bobst Gearhead

    Meillä ajossa viidettä vuotta -87 caprice Brougham ,entinen KOP:in edustuspirssi.
     
  11. ERT2

    ERT2 1st gear

    `88 brougham 305:sella ollu käyttiksenä kohta neljä vuotta. 8)
     
  12. sillu

    sillu Gearhead

    rokkilookkinen -81 305+350 täällä.
     
  13. willalande

    willalande 2nd gear

    no ei siis mun autoja mut appi ukol kaks, 86 brougham ja 87 ls .taxissa.
     
  14. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

    Täällä -87 Broughami sedani, ainakin vielä :odroll: ...
     
  15. '82 Le Sabre

    '82 Le Sabre 1st gear

    Mulla on musta 1985 mallinen entinen Yleisradion auto, tekniikka vaihdettu jossain vaiheessa Vanin 5.7 ruuttakoneeseen.
    Ihan kiva auto ollut, mitä ny toi yli 400'000 kilometriä on jättäny jälkensä sinne sun tänne...
     
  16. idiot

    idiot Gearhead

    löyttyy vm -76 sedani neliovinen tolppa.
    tunnetaan paremmin lintta GO GO:na :poff:
     
  17. Rocker

    Rocker 1st gear

    Meikäläisellä on erään rakastetun OD-hahmon entinen pitkäaikainen palvelija, ´86 Brougham. 4.3l EFI- koneella mennään.

    Teknisistä vastoinkäymisistä aletaan pikkuhiljaa toipua ja sillä pääsee taas kohta ajamaan. Voi olla että menee jossain vaiheessa myyntiin, ehkä?
     
  18. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Mullakin on ympärivuotisena käyttiksenä -89 Caprice 4D sedan 4.3 V6 tbi. Reilu kaks vuotta sitten ostin kilvettömänä projektina, puolivuotta remppasin, nyt vajaa kaksi vuotta ajanut, noin 20 tkm. Tykännyt oon tästä autosta eikä oo suunnitelmissa hävittää pois. Kulutus pyörinyt kymppilitran nurkilla.
     
  19. Aspenisti

    Aspenisti 1st gear

    Oletkos se sinä, jolta kävin tammikuussa tuon 86 capriceni ostamassa?
     
  20. RB-440

    RB-440 1st gear

    1 kpl 89 sedan, aikaisemmista vaiheista ei mitään tietoa, mutta mulla se ehti olla 7 vuotta ympärivuotisena käyttiksenä. Nykyään se toimii kesäautona ja odottelee siistimistä.
     

Kerro tästä muillekin!