Laitetaan tänne kaikki jotka omistaa porrasperä-Capricet. Olisi mukava tietää kuinka monta meitä on tällä foorumilla? Me hukattiin pari vuotta sitten Caprice vaihdossa Vaniin mutta saatiin meidän brougham takas! Tällä autolla on paljon meidän perheessä tunnearvoa!
81 sedan mulla ajoautona. Joitakin vuosia sitten oli 78 ajossa ja 79 tuontivehje purettiin osiksi. -tallin nurkalla vielä rullaava 96 sedan.
'91 sedan Caprice Classic on minulla jokapäiväisessä ja ympärivuotisessa ajossa. Aikaisemmin ajelin '85 stw Capricella.
'88 sedan löytyy. 4.3 V6 + TH700. Uskomattoman upeeta kyytiä tarjoaa, alustassa uutta palikkaa ja HD-jouset..
Mulla on musta 1985 mallinen entinen Yleisradion auto, tekniikka vaihdettu jossain vaiheessa Vanin 5.7 ruuttakoneeseen. Ihan kiva auto ollut, mitä ny toi yli 400'000 kilometriä on jättäny jälkensä sinne sun tänne...
Meikäläisellä on erään rakastetun OD-hahmon entinen pitkäaikainen palvelija, ´86 Brougham. 4.3l EFI- koneella mennään. Teknisistä vastoinkäymisistä aletaan pikkuhiljaa toipua ja sillä pääsee taas kohta ajamaan. Voi olla että menee jossain vaiheessa myyntiin, ehkä?
Mullakin on ympärivuotisena käyttiksenä -89 Caprice 4D sedan 4.3 V6 tbi. Reilu kaks vuotta sitten ostin kilvettömänä projektina, puolivuotta remppasin, nyt vajaa kaksi vuotta ajanut, noin 20 tkm. Tykännyt oon tästä autosta eikä oo suunnitelmissa hävittää pois. Kulutus pyörinyt kymppilitran nurkilla.
1 kpl 89 sedan, aikaisemmista vaiheista ei mitään tietoa, mutta mulla se ehti olla 7 vuotta ympärivuotisena käyttiksenä. Nykyään se toimii kesäautona ja odottelee siistimistä.