Takalasin grafiikka ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja ruostekasa, 12.2.2012.

  1. ruostekasa

    ruostekasa 1st gear

  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Oon muutaman nähny en kyllä muista missä, kestävyydestä tai laillisuudesta en tiedä. Kaipa tuolta voi kysellä sääoloja ym?
     
  3. rusty rocket

    rusty rocket Gearhead

    Eikös tuommosen saa ihan laittaa, kun saahan laseja tummentaakin ja takalasinhan saa suurinpiirtein vaikka tervata/pellittää umpeen 8) Kunhan on molemmilla puolilla peilit 8) Näin ainakin itse olen asian ymmärtänyt :D
     
  4. ruostekasa

    ruostekasa 1st gear

    Pakussahan ei tartte olla takalasia ollenkaan, joten tuo laillisuus ei oo ongelma siinä kohtaa. En vaan oo bongannu noita missää Suomessa myynnissä
     
  5. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Noin äkkiseltään vilkaisten tuolta sivulta tuo näyttäisi olevan sitä reikätarraa, jota linja-autojen yms. ikkunoissakin on, kun ne on kokonaan mainoksilla peitetty.

    Kyllä tuota pitäisi aika monelta tarrapajalta saada, ainakin niillä pitäisi onnistua, joilla on tulostava tarraleikkuri.

    Nyt dementia iski, niin en muista sen tarratoimittajafirman nimeä. Ihan pyörii tuossa tuloillaan mutta ei millään tule mieleen.
     
  6. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

Kerro tästä muillekin!