Talliprojekti a'la Camino

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Camino'79, 2.7.2018.

1. valpas

valpas Gearhead

Ookko lyöny sormees?
    Ei oo näkyny, eikä kuulunu mitään etenemisestä.

2. Camino'79

Camino'79 Gearhead

Ei, kun tässä on ollu muuta ohjelmaa ja töihinpaluu jne. Nyt sunnuntaina ois ajatus nostaa vikat tuolit ja toivonmukaan saatais jo aluskatteelle ;)

Tää on vähän veivaamista kun ei ite uskalla mennä korkeelle ni oon vähän kaverienkin aikataulujen orjana jotka uskaltaa mennä korkeelle :oops:

3. Gary Grand

Gary Grand Gearhead

mikaa7146 ja mukko tykkäävät tästä.
  4. valpas

valpas Gearhead

Korkeenpaikankammo tasottuu, kun vaan menee sinne ylös. Siihen tottuu siellä korkeella olemiseen, kun sitä vaan tekee. Itellä samaa vaivaa aina aluks.

5. Camino'79

Camino'79 Gearhead

Normaalioloissa keittiöjakkara on mulle ihan maksimi... Nyt sentäs menin noille 3m korkeudessa oleville tellingeille että saatiin yläjuoksut ja kattotuolit nostettua. Mutta sinne 4m kattotuolien alapaarteiden päälle mua EI SAA :oops:

6. urho3

urho3 Gearhead

Mut muhkun eukon päällä ei pelota,ehkä siihen on hyvä telakoitua.

Gary Grand tykkää tästä.
  7. Camino'79

Camino'79 Gearhead

Ei taida urho a) ymmärtää hyvän päälle ja b) tietää että mitä se "telakoituminen" edes on o_O

zuinula tykkää tästä.
  8. urho3

urho3 Gearhead

Aa,no en ole kokeillut telakoitumista mutta kiva että tykkäät.

9. Camino'79

Camino'79 Gearhead

Lisää kaljaa, silmät tuntuu vielä liikkuvan? Avautumiset eri topicciin tai vaikka yyveenä kiitos ;)

musta78 ja falcon1 tykkäävät tästä.
  10. Belve67

Belve67 2nd gear

Nuarena raksalla kans tuli keikaroitua ilman mitää turvaköyttä sun muuta 12mtr korkeella betonisista ontelolaatoista oli tuolien alapaarteet ja sitä keikarointia kesti heti viikko tolkulla, ei ehkä enää onnistuis samoin tänä päivänä. Mut äkkiähän korkeisiin paikkoihin tottuu.

11. urho3

urho3 Gearhead

Sori,en tarvitse mitään päihteitä. Liekö sitten nuppi sekaisin muutenkin.

Kerro tästä muillekin!