Talwiajot -09

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja raggar, 30.1.2009.

  1. raggar

    raggar 3rd gear

    Onkos tonne lähössä ketään täältä? Sehän olis ens viikon lauantaina.

    Ite olis tarkotus lähtee kaverin -68 Opel Olympialla.

    Edellisvuosina ainaki ollu kiitettävästi kalustoo. Ja toivottavasti keli on hyvä, eli kunnon pakkasta ja aurinkoo 8)

    Tuolla jottain lisätietoo:
    http://www.peurunka.fi/ajankohtaista.php?hid=422
     
  2. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Itse olen käynyt neljä kertaa (-63 Kadetilla), en tosin muutamaan vuoteen. Mukava tapahtuma ja päästiin kyllä Opelia hinaamaankin parina vuonna, oli nimittäin kylmä. Siellä näkee autoja aika aidossa ympäristössä, jotenkin sykähdyttävää nähdä 50-luvun jenkki kapealla maaseututiellä keskellä talvea. Vielä hienompaa mikäli siinä on ulkomaiden kilvet, erityisesti Ruotsista tulee yleensä aika mielenkiintoista kalustoa! Eikä tapahtuma-alueen reunamilla juurikaan näy trailereita...
     
  3. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Jäi ilmoittautumatta, mutta jos aikataulut antaa myöden niin maalipaikalla meinasin tulla pyörähtämään Oldsilla jos on ajokunnossa, jos ei niin Audilla sitten.
     
  4. raggar

    raggar 3rd gear

    -6 ja lumisadetta ovat uhkailleet lauantaiksi.
     
  5. raggar

    raggar 3rd gear

  6. Roadrunna

    Roadrunna 1st gear

    Onko kellään tuntumaa monenko aikaan letka saapuu maalipaikalle? Itse ajattelin tulla vasta sinne pällistelemään kun menee yö töissä.
     
  7. Buick55

    Buick55 Gearhead

  8. raggar

    raggar 3rd gear

    Tuliha käytyä, mukavat ajot ja hieno reitti.

    Ooppelin ikkunatki oli mukavasti huurussa, puhallin piti jumalatonta mekkalaa mutta eipä juur muuta tapahtunu...

    Kuveja tulossa myöhemmin.
     
  9. Mr J

    Mr J Gearhead

  10. Mizuz

    Mizuz Gearhead

Kerro tästä muillekin!