Tarttis värikoodit moottorin maalaukseen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja Mopar heppu, 19.11.2011.

  1. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    'Eli tarvetta olis koneen orgis värikoodeille ja käy myös nykymuodossakin, oranssi ja se tummempi oranssi/punainen ja samoin sinisille myös.
    .....kiitti etukäteen itseni sekä kaverin puolesta.
     
  2. PasiR

    PasiR Gearhead

    Oranssille olis tollanen PPG 60626.
     
  3. BB MOPAR

    BB MOPAR Gearhead

    Onko muilla ollut ongelmia löytää kyseistä maalia? Mulle ainakin sanottiin maaliliikkeessä etteivät tunne kyseistä värisävyä.
     
  4. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    Ei mul ollu sit enää ongelmii ku teetin 1/2 litraa tota ppg:n oranssii kamaa suoraan maalaamossa missä oli omat sekotus vehkeet.
     
  5. kotr

    kotr 3rd gear

    Minkälaisilla konsteilla ootta lohkoja maalaillu?

    Itellä kokemuksia lohkojen/kansien maalailusta vain 1komponentti maaleilla. Kyllähän nuoki näyttää ihmeen hyvin pysyvän mutta kiilto tuntuu katuavan ajan myötä.

    Mulla on nyt hiekkapuhallettu lohko ja koneistuksen jälkeen sen vois maalata tuolla mopen oranssilla.

    Pohjamaali? Pintamaali? Minkäskaisella kaavalla on saatu siistiä ja kestävää.
     
  6. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mulla on happo alla + 2K automaali päällä. Tuntuu pysyvän.
     
  7. kotr

    kotr 3rd gear

    No juu.Eli ihan perus setti!
     

Kerro tästä muillekin!