Tarvinko säätöventtiilin levyjarruswappiin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Turnn, 15.12.2016.

  1. Turnn

    Turnn Gearhead

    Buick skylark -68: olis meininki päivittää eteen rumpujarrut levyjarruiksi (tehostaja on). valmiita sarjojahan on mutta harvemmin niissä säätöventtiiliä(proportioning). Tarvinko sellasen?
     
  2. Catiska

    Catiska Gearhead

    Tuo riippuu myöskin siitä minkälaiset levyt laitat eteen. Itse kun päivitin levyt taaksekin laitoin säädettävän venttiilin jotta saan haettua omaan makuun optimin balanssin ja samalla hyödynnettyä sen jarrutehon. Vaikkakaan en ole varma tuliko sitä jarrutehoa lisää vaiko vain pelkkää ulkonäköä.
     

Kerro tästä muillekin!