tbi lamda johdotukset?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Sierra, 6.4.2004.

  1. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    305tbi -88, Nykyisin autossa 1-johtoinen, joka sökö.
    Venäjällä käyvänä saisin halvalla 4-johtoisen.
    Valusarjat jotka korvaan myöhemmin peltisarjoilla, joten tämä johto ongelma?
    Voinko käyttää 4-johtoista nykyisen tilalla suurempia kytkemättä ja vasta myöhemmin kytkeä esilämmitykset yms.käyttöön??
    Kuinka arvon johdot ilman savua?
    Vastusarvoja yms..?
    1 johto lamda-arvolle, mihin muut??
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    "Venäjällä käyvänä saisin halvalla 4-johtoisen. "

    Onko Venäjällä Länsiautojen osat nykyään Suomea halvempia??
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Uudemmissa 110-yms. ruisku samaroissa taitaapi olla Boschin vermeet(ainakin lisenssi).
    Ja yleensäkin olen käyttänyt venäjän hintatasoa hyödykseni harrasteissani kautta linjan.
     
  4. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Tuolla taiskin olla artikkelia asian tiimoilta..., mutta silti tuo johtojen kytkeminen hieman epäselvää 4-johtoiselle?
    Josko viisaampia liikkeellä?
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    No ovatko ne autonosat siellä Venäjällä halvempia? Siis muut kuin Ladan / Ladasta hyödynnettävät? Käsittääkseni samalta linjalta ne sinne menevät kuin meillekin. Ainoastaan tullit Venäjällä ovat kovemmat? Eli kaiken järjen mukan länsiautojen osat olisivat kalliimpia kuin täällä tai samoissa hinnoissa? Ei ne ainakaan halvempia voi olla kuin halvan taalan aikana Jenkeistä itse tilatut palat?

    Vai vertaatko GM: mahantuojahintoihin Suomessa vai SW-trade tai Racers Place hintoihin?
     
  6. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Tokihan venäjällä, ainakin karjalan alueella länsi koneiden hinnat ja arvostus on korkeammalla(saavat toki tax-freenä suomesta vietyä tavaraa sinne, mutta provikat eteenpäin myydessä..).
    Mutta omiin harrasteisiin on hyödynnettävä vain se itätavara joka siellä on edukasta/asiansa ajavaa, artikkeleita on paljon tee se itse miehelle/naiselle.
    Esim. Lamdan hinta alle 35euroa 4-johtoiselle on kilpailukykyinen.
     
  7. Spitfire

    Spitfire Gearhead

    Kytkentäohjeet tulevat kyllä paketin mukana.

    Mutta...

    1 johto, singaali, väriltään esim. sin
    2 johto, maa, väri esim. valk.
    3 johto lambdan lämmitys(kytke maahan), väri esim. musta
    4 johto lambdan lämmitys (kytke virtalukon kautta +), väri esim. musta

    Lämmityksen piuhan voivat olla samanvärisiä ja voit arpoa itse kumman pistät + ja kumman -.

    Värit olivat tuommoset kun jokuaika 4-johtosen lambdan kytkin 305TBI:hin.
     

Kerro tästä muillekin!