TBI lean cruise- totta vai tarua??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja sdfsd, 3.11.2016.

  1. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tollasta skannerilla ihmetellessä huomaa että closed loopissa se on koko ajan joko rikkaalla tai laihalla kun se kapeakaistainen lambada ei osaa muuta kertoa. Maantiellä tasasta vauhtia körötellessä se ei siis ole laihalla koko ajan ellei prommia ole muutettu.
     
  2. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Closed loopissa ainakin mulla pysyy aika tehokkaasti laajakaistan mukaan 14.7:ssa. chippiin saa muutettua raja-arvot milloin closed loop toteutuu, ajonopeus, kierrokset, moottorin lämpötila, kaasunasento jne..
    Tai siis eihän vakioon chippiin mitään saa muutettua mutta uusia chippejä olen poltellut. eprom emulaattorikin löytyy millä saa ajon aikana muutella arvoja.
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Juu mutta se säätää ruiskutusta ihan koko ajan ja periaatteessa "14.71 on laiha ja 14.69 on rikas" . Ei se orkkis tietsikka "tiedä" paljonko on rikkaalla tai laihalla.
     
  4. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Juu winaldl sen näyttää miten se sahaa. boxi on nyt ollu kiinni laajakaistan simuloidussa kapeakaistasignaalissa niin ehkä reagoi nopeammin ja toimii pehmeämmin.. tai sitten se on vaan illuusio..
     
  5. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Yyh, 13l matkakulutus tollasella kaikilla ylivaihteilla ja turpaanilukoilla.

    Eipä ole verrattavissa mitenkään oldsin supertaloudelliseen vastineeseen.
     

Kerro tästä muillekin!