TCI StreetRodder 727

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Tero2, 28.7.2010.

  1. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

  2. F-body

    F-body Gearhead

    Tuo on kyllä 904 laatikko ja liki vakio-osilla koottu, jos ei yli 300 heppaa kestä. En laittais pumppukoneen jatkoksi. Kunnon kamoilla kokoon se 727 ja raidottamaan asvalttia. Alakierrosten vääntöhän pääasiassa nuo laatikot hajoittaa.
     
  3. C-barge

    C-barge Gearhead

    Tai yläkierrosten, vääntö kuitenkin on se ratkaseva tekijä noissa luistohommissa. Kyllä 998$:lla pitäis saada aika perkeleenmoiset sisuskalut lootaansa. TCI kulkee usein ameriikassa nimellä Total Crap Involved. Noi loorahommatkin on sellasia, et niissä ei vaan kannata yrittää oikoo. Sitä vitutuksen määrää ei voi rahassa mitata, eikä se loppupeleissä asioiden ussempaan kertaan tekeminenkään yleensä oo se edullisin vaihtoehto.
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Joo kyllä sen lootan rasitus on kovimmillaan sillon kun on jo vauhtia. Jotkut n.s kovat osat voi ottaa nokkiinsa "lähdössä" mutta vauhti ja lämpö ne tappaa ennen alavääntöä.
     
  5. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Kiitoksia neuvoista,meinaan olin jo miltei tilaamassa kyseistä lootaa :lol: noo nyt näillä näkymin Ck tekee lootan kun kerkee...
     
  6. F-body

    F-body Gearhead

    Ajatuksena oli, että laatikon öljynpaineet pikkukierroksilla päästää levyt ja pannat luistamaan ja nousevat paineet isommilla kierroksilla eivät enään pysäytä luistoa. Korkeammilla kierroksilla kiekuvalla motilla laatikon paineeet ovat jo valmiiksi ylhäällä, kun väännön paras alue on käsillä. Pumppukonehan vääntää justiinsa alhaalta. Manuaalikoneisto täyspaineilla on tietysti vaihtoehto mutta ei kovin mukava niskoille.
     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Pikkukierroksilla lootassa on ihan samat paineet kuin isoilla kiekoilla. Esim. totke ramin cumminssin perseessä olevissa tomaateissa on ihan sama öölipumppu kuin 727 toosassa kapasiteetiltaan ja ne vetää tonnin kiekoilla jo kuin höyryveturi!!
     
  8. Ck

    Ck Gearhead

    Lienee olla cummituksen laatikossa erilailla konfiguroitu koneisto diisselin alavääntöä varten.
     
  9. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Laitan nyt tähän samaan että mitäs mieltä ootte sitten Perästä.. elikkä siellä on nyt tuo 8 1/4 ni onko järkee ja kestääkö jos siihen nyt ostais tuon lukon? Tuntuvat vaan nuo isommat Perseet maksavan REILUSTI
     
  10. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei liene kun venakoneisto on ihan sama kuin esmes Vkybä bensassa. Tai tottakai vaihtohetket on ihan eri kiekoilla mutta öölinpainetta säätävät osat on identtisiä.

    Ja btosta bebasta sen verran että tollasta 8varttista löytyy full size ísolohkovehkeistäkin tehtaan jäljiltä.
     
  11. F-body

    F-body Gearhead

    Mulla on 8 1/4 lukolla ja 3,91 richmondin välityksellä pikkukiivaan 408:sin perässä ainakin toistaiseksi kestänyt. Mitään tekemistä järjen kanssa ei tuon perän kunnostamisen kanssa ollut. Rahoja ei saa takaisin myymällä. Uusia vetareita ei 8 1/4-perään taida saada lainkaan. Nyt tulee Moppemiehen suusta kirosana=FORD 9" Mustangista sopii pikku vaivalla ja on huomattavasti 8 3/4:ttia halvempi myös osiltaan. Jakokin on sama 5x4 1/2. Meinas itellekin lipsahtaa alle.
     

Kerro tästä muillekin!