Team Koskinen – Faktat ja käytöstavat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja KB, 19.8.2015.

  1. Babylon

    Babylon 1st gear

  2. pile

    pile Gearhead

    kas ku ei , mitä paskaa taas jauhetaan.Onko ihimiset tosiaanki noin pikku sieluusia nykyään.
     
  3. SBM

    SBM 2nd gear

    Pilen kanssa samaa mieltä, eli ei nyt noin pitkälle mennä, on opittava häviämään tai saattaa v...umainen elämä olla edessä. Mut kaikki jotka on urheilua harrastaneet tai elämää eläneet, tietää että tässä on häviämisen riski. Silti käytöstavat kunniaan....
     
  4. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    kansainvälinen uutiskynnys ylittyi juuri nyt :rotfl:
    Lasten kisoissa vois varmaan ihan relata, ei liene isot palkintosummat pelissä.
     
  5. juku_h

    juku_h Gearhead

    Ottakaahan maailman parantajat rennommin. Hyvä vaan että on erilaisia ihmisiä ja luonteita, ei kaikkien tarte olla hyviä häviäjiä tai tosi mukavia jees jees miehiä. Toisilla vaan kilpailu vietti saa aikaan voimakkaita tunteita jotka eivät aina ole niitä hienotunteisimpia.

    Ite en tykkää noista facebook kirjoitteluista yms.. mutta ei tämän topicin aloittaja oo sen jalompi.
    Oisi ennemmin soittanut kyseessä olevalle henkilölle tai käyny kahvilla kuin ruvennu netissä revittelemään ja pönkkäämään omaa egoaan.

    Jukka
     
  6. onre

    onre 3rd gear

    Mitä siinä revitellään? Ei kaikki ole Facebookissa, hyvähän se on tietää että FHRA:n johtajan pallilla istuu tällanen tapaus.
     
  7. enzo

    enzo Gearhead

    Ehdotanpa suoraan että aikuisten leikkiminen kakaroiden välityksellä lopetetaan tähän kohtaan ja poliittiset pelit pidetään aikuisten kesken.

    Lähettäjällä on työkalut käskeä stageen ja siitä eteenpäin. Käytettäköön niitä kaluja, tätä varten ne on tehty.

    FHRA kansallisesta Sääntökirjasta 2015: "Kuljettajalle suodaan kohtuullinen aika lähtövaloihin asettumiselle. Tämän ajan pituuden päättää vain ja yksin kilpailun virallinen lähettäjä. Epäonnistuminen lähtövaloihin asettumisessa lähettäjän käskystä huolimatta johtaa hylkäykseen".
     
  8. C-barge

    C-barge Gearhead

    Niin, voihan se olla et tässä on myös poliittista agendaa pitää asiaa esillä, ehkä sen näkee sit syssymmällä. Mut vähintäänkin Koskiselta huonosti ilmaistu myös sanallisesti mikäli tuo vihasuus kohdistui itseensä, eikä pahoittelu olis lainkaan pahaks.
     
  9. Buickcap

    Buickcap 1st gear

    Tervehdys!!!
    Olen kuvitellut että tämä overdriven sivusto on pyhä raamaattu kaikille alan harrastajilleja täällä keskustellaan asiallisesti ja rakentavasti kaikkeen mikä liittyy niin kiihdytyksiin kuin autojen rakenteluihin ja muuhun autoihin liittyvään harrastukseen..
    Tämä sivusto näyttääkin olevan enemmän salattuja elämiä, aikuisten todellinen hiekkalaatikko joissa toisilla on hienompaa hiekkaa ja toisilla 32 mursketta..
    Ei ihme jos laakerit vinkuu välillä ja jopa rikkoutuu.

    Kannattaisikohan mennä jokaisen täällä kommentoineen ihan peilin eteen ja kysyä itseltään mitä minä saan tästä kommentoinnista?? Kenen etua tälläiset kommentoinnit ajavat mitä tässäkin on saanut lukea??
    Taitaa olla ongelmia aika monellakin ihan kotitiimissään eikä vain kilpailuissa :D
    Kannattaisiko menn ihan vaan sinne harrastusten pariin ja miettiä jokainen että miten voisi parantaa omaa suoritustaan ja omia toimintatapojaan..
    Ja ihan ensimmäisenä tuo joka on kuvannut tuon videon tuolta sillalta??
    Kuka sen on kuvannut ja miksi ja saako lähdön aikana olla ko.kuvauspaikalla??

    Lasten mehuhetki, päättyi ikävästi -Tuomari Nurmio :)
    Paras tuomari tässäkin ketjussa tuo edellämainittu tuomari :D
     
  10. fury poika

    fury poika 3rd gear

  11. xarper

    xarper Gearhead

    ^ koskinen avautuu toisella nickillä? (Buickcap siis) :D :rotfl:
     
  12. tha022

    tha022 Gearhead

    Hienostihan tuo meni. Kumpikaan ei saantoja rikkonut.
    Akseli vain odotteli ihmeen kauan steitsausta.
    Onneksi olkoon Jimille ja Akselille kans kun tuli maaliin hyvana kakkosena.
    Isot miehet, heti tomahauki takaisin maaperaan, Molemmat harrastaneet jo niin pitkaan etta pitaisi tietaa :D
     
  13. Buickcap

    Buickcap 1st gear

    Siis anteeksi mitä??
    Siis väitätkö xarper että minä olen joku koskinen???
    Täytyi oikein tarkistaaa ajokortista että kuka minä oikein olinkaan, ei sinnepäinkään, en todellakaan ollut Koskinen. Olen kyllä harrastanut amerikkalaisia autoja yli 30 vuotta ja ollut kisakatsojanakin todella aktiivinen vuosikymmeniä joten jonkunlaista näkemystä asiaankin on..

    Lähinnä naurattaa täällä kirjoittelevien kiukuttelut joissa ei ole päätä eikä häntää ja lipsutaan asioista kuudenteen jolla ei ole mitään tekemistä itse kilpailun kanssa, ei tiimien kanssa, eikä mihinkään muuhunkaan järkevään rinnastettavaa, kunhan vaan avataan suu ennenkuin mietitään mitä kirjoitetaan..
    Sitä bullshittiä tuntuu maailmassa riittävän.
    Minä tarjoan tällä kertaa vessapaperit teille niin käykää pyyhkimässä peppunne, nostakaa housunne ja muistakaa pyyhkiä myöskin nenänne :D

    :wc:
     
  14. Woodpecker

    Woodpecker 2nd gear

    Kisoissa voittaja teamit tuulettaa, hyppii ja halailee
    Pitääkö toiseksi tulleen niellä hiljaa tappionsa?

    Eniten olen huolissani:
    1. Kuulonsuojaimista; ne saattavat rikkoontua. Oliko niissä radio?
    2. Meistä muista netti pyhimyksistä jotka olemme arvostelemassa kaikkea
    3. Ilmaston muutoksesta. Pitkä prestage saastuttaa
    4. Itsestäni, miksi edes kommentoin täällä. Buickcap tiivisti asian hienosti

    Illan jatkoja kaikille...
     
  15. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Kovasti tuntuu viime aikoina eri keskustelufoorumeilla nousseen aiheita fyyran johtohenkilöitä ja heidän käytöstään kohtaan. Sivustakatsojan silmiin vaikuttaa hieman oudolta tikusta asian tekeminen kerta toisensa jälkeen. Onkohan jollakulla joku pyrkimys ehkä saada ko. henkilöt huonoon valoon yleisön silmissä?
     
  16. Weijari

    Weijari Gearhead


    Tämän ja edellisen ilosanomasi jakaaksesi näit sitten rekisteröitymisen vaivan? kannattaisko huolestua?

    Eipä siinä, pitkää ikää.
     
  17. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tässä keississä huonon valon otti Team Koskinen ja vikahan oli naapurin niinkuin aina. Ilman faceavautumista tätäkään farssia ei olis tapahtunut?
     
  18. Buickcap

    Buickcap 1st gear

    Hyviä vastauksia MaXDuralta ja Woodpeckeriltä :)
    Weijarille sen verran tiedoksi että en juurikaan tämän takia ole tänne rekisteröitynyt..
    Olen kuullut ja lukenutkin paljon asioita täältä foorumilta mutta nyt sattumalta viikko sitten ostin itselleni jälleen jenkkiharrasteauton ja uskon tästä foorumista olevan hyötyä, en niinkään täältä kisapuolelta vaan enemmänkin tuolta rodi ja hotrod puolelta...
    Ostamani auto kun on Buick special eight cabriolet -51 ja sitä pitäisi alkaa pilkkomaan/rakentelemaan :)

    Pitkää harrasteikää ja kivaa iltaa kaikille myöskin :)
     
  19. MH

    MH 3rd gear

    Aatu videon paikka...
     
  20. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    5. Lapsista ja kuinka hauskaa heillä on, ja mitä mieltä he ovat koko touhusta.

    Tämä ei tietenkään tule edes mieleen jos on kovasti vaan itseään ja omaa kilpailuviettiään täynnä. Näitä tapauksia on tässä käynyt ilmoittautumassa useampiakin.
     

Kerro tästä muillekin!