Tehokkain LTD/galaxie/custom/yms.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja burningjawa, 31.12.2014.

  1. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    Koska olemme suomessa, ja ajoneuvon katsastus on kaikkialla samanlaista tasalaatuista ja saman järjestelmän mukaan samoilla kriteereillä toimivaa.... riippuu täysin katsastusmiehestä, kelpaako wikipedia dokumentti vaiko ei
     
  2. Holley

    Holley Gearhead

    Aikanaan kaivoin Chiltonin korjauskirjan yhdeksi verrokiksi ja kirjahyllystä kopioin Encyclopedia of American Cars 1930-1980 -kirjasta sivuja toiseksi ja sain jotain osoitettua ja kelpasikin, vaikka katsastuskin oli vielä ainoastaan Valtion hommaa.

    Fiksu isomman kaupungin konttori - ennakkoon kysyt - ja jos ei näytä onnistuvan, vaihdat saman tien sellaiseen, jossa onnistuu.
    Kun kerran nyt olet ihan oikealla asialla, niin tuo näyttövelvollisuus on lapsellista simputusta ja konttorikohtaista, jos ei meinaa mennä läpi.

    Niin ja kerrankin muuten sinulla on ainakin tapaus, jossa tuo 7 kg/kw ei ihan heti rajoita tehoja... on kohtuullisesti massaa 1977 Mercuryssä.
     
  3. burningjawa

    burningjawa 3rd gear

    Jep, papereissa 2400kg, oikea paino 2222kg tehtaalta lähtiessä, että se 7kg/kw ei ihan äkkiä estä mitään... :rotfl:
     
  4. Kylmit

    Kylmit 2nd gear

    Saiko tämä tarina koskaan onnellista loppua, millainen leima tuli?
     

Kerro tästä muillekin!