Temadur 50

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja manun, 30.10.2024.

1. manun

manun Gearhead

Onko kokemuksia tästä maalista? Onko miten kiiltävä tämä 50?matta ois hakusessa niin pystyyköhän tätä mattaamaan jollain pastalla?

2. musta pässi

musta pässi Gearhead

Miksi pitää olla 50, jos temaduria on 10-90 kiiltoasteissa ja matta hakusessa? 90 kiiltävä, 10 matta ja 50 puolikiiltävä.

vetelin minkä ehin temadur 20 männä suvena dodgea. Aika matta. Jatkan ens keväällä.

3. manun

manun Gearhead

Okei, hyvä että selvensit asteissa

4. toyopet

toyopet Double Gearhead

Aika kiiltävä se on.

5. Impala 69

Impala 69 1st gear

Erittäin hyvä maali muuten olemassa! Olen maalannut 50, puolikiiltävä ja 90, täyskiiltävä. Akryyli automaalin kiiltoaate on vissiin 100?
    Tuota 90 on tullut pääosin käytettyä kuorma-auton runkoihin yms.
    Yleensä alusta on perinteisesti tehtailla maalattu puolikiiltäväksi mutta tuon 90 olen toennut paremmaksi. Yksi k-a meni meillä ma-rekisteriin ja hyvin kelpasi komea kiiltävä punainen ral3020 siinäkin. Ammattikäytössä taas pölliautoista lähti lika takarungosta vähän nätimmin ko maalasi 90 llä. Ainaki vähän aikaa ja on komeamman näköinen. Niissäkin oli kiiltävä punainen Ral3020.
    Pohjamaaliksi olen laittanut gpls- primerin.

Seevu tykkää tästä.
  6. Mr Dart

Mr Dart Gearhead

Just värjäsin Transporterin 10:llä sävy Ral 6003. Ja on matta.

7. pptalo

pptalo Gearhead

Tematur 50 heti maalauksen jälkeen

Muutaman vuoden jälkeen

8. manun

manun Gearhead

Kiitos vastauksista ja kuvista

Kerro tästä muillekin!