Teoreettinen ja käytännöllinen kesto lukkoturbiini 727 tomaatille ???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja BRAKE DRUM, 29.9.2016.

  1. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Jos siis ehjätään vakio-osilla ? Ja entäs jos parannellaan osien laatua ?
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Sitten kun vääntöä on yli 1000Nm ja painava nelivetovehjes niin sisäänmenoakseli saattaa katketa. Jos on takavetoinen katuvehjes niin vakio "kovat" osat kestää, vois sanoa että taatusti.
    Ja toi vakio turbiini ei kestä lukko päällä täyskaasuajoa kovin pitkään.
     

Kerro tästä muillekin!