Teräsvetareita mistä? Ja ikkunaverkon kiinnitys.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Mopuristi, 8.11.2009.

  1. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Mistäs saa halvimmilla teräsvetarit Dana 60:een? Ei ole vakioleveys.

    Sitten ihmetyttää säännöissä toi ikkunaverkon kiinnitys. "...kiinteästi asennettu alareunastaan..." Pitääks mun hitsata ylimääräinen 10mm:n tanko, joka hankaloittaa autosta poistumista? Vai saako se olla pulttaamalla vai jollain muulla? Yläreuna olisi paljon helpompi asentaa kiinteästi.
     
  2. C72

    C72 1st gear

    Toi verkon kiinnitys tarkoittaa sitä, että kiinnitykseen ei saa käyttää ketjua, vaijeria, narua, pyykkipoikaa tms.. Helpoimpia tapoja ovat vaikkapa 10mm tanko taivutettuna L-muotoon, joka liukuu oviputkessa olevan holkin läpi. Eli ei haittaa kulkemista. Muita sopivia tapoja ovat vaikkapa erilaiset nivelten kanssa toteutettavat systeemit.
     
  3. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  4. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Meitin '79 Olds Delta 88:ssa on Karpiolan vakiolevyiset & paksuiset vetarit. Ne mokomatkin vääntyivät banaanille. Tarvis sorvauttaa paksummat akselit. :oops:

    Vaikka ei ole kuin 850 Nm wääntöä ja 1590 kg lentoonlähtöpainoa. :lol:
     

Kerro tästä muillekin!