tf 904 > kickdown ja sen säätö "sporttisemmaks &quot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja mikaboy, 14.4.2011.

  1. mikaboy

    mikaboy 1st gear

    Perus 318cid ja tf 904 jatkeena + 3.23välitys
    Mitkä on suunnilleen kierrokset tai nopeudet missä kickdown vielä vaihtaa alaspäin peruskokoonpanossa ilman virityksiä ???
    Itellä toi yhdistelmä ei oikein taho vaihtaa enää 3vaihteelta 2vaihteelle 80km/h:n jälkeen ja sehän tarkoittaa että vääntö/teho on melko olematon esim. lähtee kolmosella ohitukseen.

    Vinkkejä ? Ja kiitosta jo etukäteen.

    mikaboy
     
  2. kotr

    kotr 3rd gear

    onko KD ja loovan öljyt oikeessa?
     
  3. MJF

    MJF Double Gearhead

    Kikkarin perussäädöksi kaasu ja kickdownvipu yhtä aikaa pohjaan. Eipä se tainnut paljoa yli 80 mullakaan pudottaa samalla välityksellä.
     
  4. mikaboy

    mikaboy 1st gear

    katotaan nyt ensin nuo öljymäärät , kickdown/ kaasu - säädöt.
    No ... manuaaliloota ja taas mennään :)

    mikaboy
     
  5. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Se on ominaisuus, keskipakosäädin ei anna vaihtaa pienempää koska muuten vaarana olisi moottorin ylikierrokset. Joko vaihteiston muutos työ tai sitten hämmentään vaihteen valitsinta 2:lle.
     

Kerro tästä muillekin!