th 200

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja pykkis, 31.8.2009.

  1. pykkis

    pykkis 1st gear

    elikkäs 350 laatikon tilalle olis tarkoitus vaihtaa 200 loota capriceen! ja tähän kaks sataseen menee kolme johtoa kun 350 lootaan ei mee mitään piuhoja! mitä niille piuhoille teen pitääkö ne kytkeä jonnekkin? minne? en oo oikein hyvä noiden sähköjen kans että selvällä suomen kielellä kiitos :lol:
     
  2. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

  3. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Eiköhän tuo ole yksi kestävimmistä GM:n laatikoista.
    - Hyvä, että tietomiehiä Esson baarista löytyy.
     
  4. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    mein olohuoneen seinällä, toden totta, on suuri Esson valomainos. tulisit joskus käymään, ni tieto vois tarttua siunkin päähän. tai en kyl haluakaan siuta kylään. kuitenkin,

    TH200 on paska vaihdelaatikko.

    TH200R4 on hyvä vaihdelaatikko.
     
  5. Savo

    Savo 1st gear

    Tuota ne kaikki toitottaa. Syytä ei kukaan osaa vaan kertoa. Perusteluja ?
     
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kerro vähän lisää miten olet päätynyt näinkin hienoon tulokseen :rotfl: .
     
  7. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    TH200 on kai joku TH350:n 1970-luvulla alumiiniosilla kevennetty versio. Niitä laitettiin mm. 5.7 dieseleiden perään ja eihän ne ainakaan siinä kestäneet.

    TH 200-4R on parempi.
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    200 ja 350 toosat ei sisällä ensimmäistäkään vaihtokelpoista osaa :rotfl: .
    Tavis200 on ihan samoilla sisukaluilla kuin 200loikkariversio 3ekan pykälän osalta ja molemmat kestää ihan yhtä hyvin tai huonosti 12sekan katuvessan kyydissä :rotfl: . Kyllä noi esson kyltin alla päähän osuneet paskapuheet pysyy näköjään päässä pitkään vaikka esso onkin jo kadonnut :rotfl: .
     
  9. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Eihän se nyt toisaalta oo ihme jos Essonpaarin jutut pysyy muistissa kun ne ympäri maailman on luettavana tietokoneesta. Mut ei wikipediaa aina tietysti kannatakaan uskoa.

     
  10. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    no sori.. :rotfl:

    en mie kovin syvällistä analyysiä ala tekemään. enkä paljoa perustele.

    en ymmärrä miks TH350:n tilalle pitäis laittaa TH200. jos noita vertaa keskenään, ni en vaan ymmärrä.. kuka kertoo miulle miks pitäs nähdä vaivaa, mitä etua koituisi? ylivaihteen takia ymmärrän TH200R4:n...

    ja alunperin tartuin siihen, ku kysyjä kysyi TH200:n piuhoista vaikka taisi tarkoittaa just TH200R4:ää. kunhan vinoilin.
     
  11. taunusstyle

    taunusstyle Gearhead

    mieki oon laittamassa samaista lootaa capriceen väliaikasesti ku ei oo muita ehjiä lootia tällä hetkellä joutilaana.ois kyllä hyvä tietää lisää tosta lootasta,mikäs siinä ei kestä.ja on se kyllä kumma ku pitää joittenki alkaa heti leukailemaan jos joku asia ei miellytä :odroll:
     
  12. Savo

    Savo 1st gear

    Kyllä mulla tuo th-200 toimii vallanmainiosti kutosen takana. Aikaisemmin oli kiinni jossain v6 mosassa ja eikä mittään ongelmia. Sillä vaan kyselin että miksi kaikki sitä paskaksi huutelee.
     
  13. PauliP

    PauliP 1st gear

    Miksi?

    Molemmat pitkälti samaa rautaa, tosin onhan niissä versioeroja kitkalevyjen määrien mukaan, ihan niinkuin kaikissa lootissa. Ja keskipakosäätimen pesässä. TH200 on ihana laatikko alle 250hp moottoreissa ja jos ei ylivaihdetta kaivata :rotfl: Voin toki olla väärässäkin. :eek:
     
  14. PauliP

    PauliP 1st gear

    Kato vaikka ykkönen-kakkonen välityssuhde... Mut eihän se haittaa jos on voimaa järjettömästi...
     
  15. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ja tota sitten kannattaa toitottaa :poff: .

    Niinkuin joku jo sanoi niin välitykset paremmat, pyörivät massat pienemmät ja kokonaispainokin pienempi. Kaikki toi tarkoittaa että suorituskyky paranee ja kulutuskin pienenee jonkun verran. Joo onhan se vaikea ymmärtää että lootaa keventämällä mitään muutosta parempaan tapahtuisi.
     
  16. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    OT: Sain kerran kaverilta arkillisen tällaisia aitoja vanhoja ESSO-tarroja. :rotfl:

    [​IMG]

    Minunkin Deltassa on avaamattomalla 200:lla toosalla ajettu vasta 635 000 kilsaa (koneena 5,7 diesel)...
     
  17. janiluo

    janiluo Gearhead

    Vaikka täällä OD:lla ei ole tapana vastata kysymyksiin niin vastaan silti ihan kiusallani. :poff:
    Ne on lukkoturbiinin johdot ja ne voi kytkeä napin&jarrukytkimen taakse jos haluaa lukkoturbiinin toimivan ja säästää polttoainetta matka-ajossa.

    Onko laatikkosi Th200C vai Th200-4R?

    - Jani -
     
  18. pykkis

    pykkis 1st gear

    aiheuttipa aihe keskustelua :oops: laatikko on ilmeisesti toi th200-4r koska ylivaihde löytyy... sitten viä toinen kyssäri astros on 700 loota ja sieltäkin löytyy pistoke vaan ei johtoja onko se sama töpseli ku tuos kaksatases?
     
  19. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    ^On.
     
  20. pykkis

    pykkis 1st gear

    onkos se kytketä kaava ihan sama tolle 700 laatikolle? ja olisko kellään sellaista töpseliä kaupan mikä työnnetään siihen lootaan?
     

Kerro tästä muillekin!